AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg skal snart reise på en jobbreise i ca 20 dager. Grunnet mye usikkerhet i disse tider så vet jeg ikke om flyene mine blir kansellerte. Jeg tenker dermed å bestille en airbnb i 2 dager dit jeg skal først, deretter forlenge, sånn at hvis jeg kommer frem så tester stedet og evt forlenger det og om det hender at turen kanselleres så taper ikke jeg så mye penger. Er det mulig å gjøre det på denne måten med airbnb? Takker på forhånd Anonymkode: 3ca45...fcf
yabloko Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 En forlengelse blir vel i praksis en ny bestilling. Noe som er mulig, bortsett fra hvis: 1. Utleier har valgt "Minst x dagers varsel" i reservasjonspreferansene for utleieobjektet. Som utleier kan man velge minst 1, 2, 3 eller 7 dagers forhåndsvarsel for nye reservasjoner. Noen aksepterer riktignok reservasjoner samme dag som innsjekk, men jeg har inntrykk av at de fleste setter i hvert fall 1 dag som minste varslingstid, slik at de får tid til å klargjøre stedet. Eller: 2. Noen andre booker stedet før du får bestemt deg... Med andre ord innebærer det en viss risiko.
Alltidpånett Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Det vil nok variere, og bestiller du via Abnb hver gang kommer det jo adm.gebyr. Du kan være heldig å ha en utleier som lar deg betale direkte til dem, uten mellomlegg etc. Det har jeg opplevd flere ganger at går an. Send vedkommende en melding, der du forklarer situasjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå