AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg vil gjerne høre noen spøkelse historier. sanne og usanne. men merk gjerne hva som er hva. har du hørt noen bra historier? eller har du opplevd noe? Anonymkode: 6eaa9...d07 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Oh yes. Vi har en liten hytte på fjellet bygget av min oldefar. En gang vi satt i stuen hørte vi noen gå på trammen utenfor og børste av skoene. Ingen der. En annen gang så vi konturene av en mann bak gardinen på soverommet. Ingen der. Hunden bjeffet og sto i og var livredd for å være ute i stuen hver kveld, helt til min tante gikk ut i stuen og trampet og ropte, se til helvete å la hunden være i fred! Så ble det stille og han la seg til å sove. Men det aller verste er når jeg skulle legge sønnen min. Lå mot han, og han mot meg. Plutselig så sier han "hei mannen!" og jeg spør selvfølgelig, hvilken mann? "Mannen står bak deg, mannen er snill" .... Anonymkode: 7de2b...42b 7
mmartine Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Etter at min bestefar døde så opplevde familien min og meg merkelige ting. - Min bestemor var på hytta og jeg og mitt søskenbarn skulle dra til leiligheten hennes for der fikk vi være alene, når vi kommer inn der så ligger en stor bordlampe på gulvet.. et stykke fra skjenken den sto på.. og lampen var knusende. dersom den hadde falt fra skjenken så hadde den knust. - Bestemoren min sa at hun i lang tid ofte luktet etterbarberingsvannet til bestefar, selv om hun hadde kastet det. - Bestemor hadde et smykke som man må åpne selve kjedet for å få av anhenget. en dag oppdaget hun at anhenget ikke var på smykket og gikk ut fra at anhenget må ha blitt ødelagt og at hun hadde mistet det.. noen dager senere så ligger anhenget mitt på soveromsgulvet helt intakt. min far prøvde å se med forstørrelsesglass og lyse men fant ingen åpning. - Bestemor og en kompis satt å pratet i stua.. begge hadde mobilene på bordet, plutselig så ringte begge telefonene samtidig og det sto at bestemor ringte kompisen, og kompisen ringte. bestemor. det skjedde flere gang. - Min bestefar hadde kols og lungekreft da han levde og hatet at pappa og tantene mine røyka. noen år etter at han døde så var tante på besøk med søskenbarnet mitt.. så sier hun at hun skulle gå å ta seg en røyk, og i det hun røyser seg å går mot kjøkkenvinduet så faller et stort tungt askebeger som lå i hylla under bordet ned. ingen trodde det de så. - Når søskenbarnet mitt var liten så nektet hun å sove på et soverom på hytta (hytta er 200 år gammel og har gått i generasjoner) fordi det satt en dame med skrivebordet. Bestemor har fortalt at hennes stemor pleide å sitte ved et skrivebord der.. Har mange flere historier, men etter alt familien min og jeg har opplevd så føler jeg at jeg må tro på at det finnes noe mer mellom himmel og jord.. for jeg har ingen forklaring.. 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Det er ikke spøkelser, men ånder som er eller kommer på besøk. Jeg er ikke redd noe lengre. Inviterer alle inn og snakker med de Anonymkode: 1650d...e4f 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 Da jeg var liten, rundt slutten av barnehage alder, så hadde jeg et forferdelig marreitt(?)jeg aldri har klart å glemme. Jeg gikk ned i kjelleren hjemme og jeg så en mann. Han var kledd i svart dress, hadde svart hår og tykt skjegg. Han smilte overrasket da han så meg, og smilet ble bare større og større og plutselig sto han der i arbeidsklær(anlegg) og blodet rant fra hele kroppen. Jeg turte ikke å gå ned i kjelleren mer etter dette. Da jeg begynnte på ungdomskolen så jeg et bilde av en mannen som bygget huset, og som døde i en arbeidsulykke. Det var samme mannen. Jeg tenkte at jeg sikert må ha sett bilde den gangen og hørt historien, så det var grunnen til marerittet. Men jeg kjente fortsatt redselen for å gå ned i kjelleren. I vinter var jeg og min datter på 5 år på besøk hos foreldrene mine. De har bygget om kjelleren og har et gjeste rom der nede. Ungen min sov litt nede mens jeg var oppe sammen med min mor og lagde middag. Pluteslig hører vi et langt hyl, og datteren min som hyl gråter. Jeg løp ned tar tak i henne og hun klarer bare å presse frem "mannen mannen". Jeg tar henne med meg opp i stuen og holder rundt henne til hun roer seg. Da jeg spør hva som skjedde og hvilken mann, forteller hun akurrat den samme historien som marerittet mitt. Mamma forteller henne at hun bare hadde et mareritt, men datteren min blå nekter, og sverger på at hun var våken og så alt sammen... Nå tør jeg ihvertfall ikke å gå ned i kjelleren til mine foreldre mer... Anonymkode: 6eaa9...d07 7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #6 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg er en realist, så jeg tror ikke på sånt, men opplevde noe så ekkelt på jobb. Jeg jobbet i hjemmesykepleien, og vi pleide å besøke en eldre mann som bodde alene i en enebolig. Han bodde i første etasjen, der han hadde soverom, stue, bad/toalett og kjøkken. Da vi pleide å besøke han så oppholdt vi oss kun i første etasje. Og i hjemmesykepleien så pleier man å besøke enkelte av brukerene flere ganger i løpet av vakten. Morgen-formiddag på dagvakt. Eller middag-kveld hvis man hadde kveldsvakt. Uansett, i løpet en vakt så pleide samme sykepleien besøke han to ganger. Og jeg husker han klagde over at vi slår på alle lys og åpner alle vinduer, skapdører, uten å lukke etter oss. Han trengte hjelp til mye og var ganske ustø, så kan pleide å sitte i stua, men kunne av og til bruke rullator. Og jeg var så uenig med han, fordi jeg har som vane å legge på plass ting og lukke alt etter meg. Og hver gang jeg var på kjøkkenet og skulle ordne mat til han, så pleide jeg alltid å snu meg, fordi jeg trodde han brukte rullatoren for å være på kjøkkenet. Men det var aldri noen bak meg. Og i gangen hans, så pleide jeg alltid å forte meg inn eller ut. Var bare en redsel jeg hadde. En annen gang, da jeg parkerte bilen utenfor, så jeg en gammel dame i andre etasjen, jeg tenkte ikke sånn over det. Men da jeg gikk ut bilen så var hun borte og lyset var slukket. alt det jeg har skrevet nå tenkte jeg aldri over.... til jeg kom på jobb en dag, der satt en kollega av meg og gråt. Hun hadde fått han på sin rute og nektet å besøke han, fordi hun sa at det spøker der. Og da fikk jeg frysninger over hele kroppen. Og alle de opplevelsene falt i meg. Var utrolig ekkelt. Og det skjedde hver gang jeg var hos han. Vi pleide aldri å finne tingene hans, bandasjer osv. Hvis jeg la de på kjøkkenbenken, så var de borte og lå i rommet hans. Han pleide IKKE å bevege på seg så mye med mindre vi var der, da han var ustø. Han pleide heller ikke å lukke igjen skapdører og vinduer etter oss, men han sa i fra om at vi glemmer. Det stemte altså, men jeg pleide alltid å lukke de etter meg, men i andre runden så var de åpne... Anonymkode: 6e13e...808 4
kunstnerfluen Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 På 8.10.2020 den 21.46, AnonymBruker skrev: Oh yes. Vi har en liten hytte på fjellet bygget av min oldefar. En gang vi satt i stuen hørte vi noen gå på trammen utenfor og børste av skoene. Ingen der. En annen gang så vi konturene av en mann bak gardinen på soverommet. Ingen der. Hunden bjeffet og sto i og var livredd for å være ute i stuen hver kveld, helt til min tante gikk ut i stuen og trampet og ropte, se til helvete å la hunden være i fred! Så ble det stille og han la seg til å sove. Men det aller verste er når jeg skulle legge sønnen min. Lå mot han, og han mot meg. Plutselig så sier han "hei mannen!" og jeg spør selvfølgelig, hvilken mann? "Mannen står bak deg, mannen er snill" .... Anonymkode: 7de2b...42b Har opplevd lignende. Jeg vokste opp på en gammel gård fra 1880-tallet og da jeg fikk min første sønn var vi ofte på besøk på gården. Har siden jeg var liten opplevd prikking i nakken, hundene har bjeffet og vært urolig i stuen. Da vi var der med sønnen min (da 3 år gammel) lekte han i stuen, jeg sto på kjøkkenet. Hørte han lo og hadde det veldig fint, til slutt tenkte jeg at jeg får vell se hva han holder på med, for virket som han stor koste seg. Jeg kommer inn i stuen og ser sønnen min sitte med ansiktet vendt mot en krok i stuen ( vell og merke en krok som alltid er kald, men vi har tenkt er pga trekk, siden det var en dør der før) Sønnen min ler og snakker, jeg spør: hvem snakker du med og han sier- Mannen der og peker. Jeg har ALDRI tatt ungen min så fort opp og løpt på sokkene ut av huset til min far som jobbet på jorde. Var livredd. Har masse flere rare opplevelser fra den gården og var en blanding av sorg og lettelse da min far solgte gården og flyttet til byn. 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 På 8.10.2020 den 21.59, mmartine skrev: begge hadde mobilene på bordet, plutselig så ringte begge telefonene samtidig og det sto at bestemor ringte kompisen, og kompisen ringte. bestemor. det skjedde flere gang. Det der har skjedd meg og samboeren min også. Mobilene lå stille på bordet men plutselig hang de seg opp og ringte hverandre. Vi var ikke nær de men plutselig svarte den ene mobilen av seg selv. Vet ikke om det er noe som skjer elektronisk når to smarttelefoner ligger for nært hverandre. Anonymkode: c9cb6...3c6 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg jobber på hotell, og det har alltid vært mye historier fra forskjellige personer som har opplevd ting der i mange år. Men den siste mnd har det vært ekstremt! Jeg har hørt mye hvisking om diverse hendelser fra flere avdelinger, og selv opplevd 2 ting. Flere som forteller om ting som plutselig har falt ned, blitt borte, eller alarmer på huset som har gått, ringeklokken til vare leveringen har ringt, men ingen er på kameraet. Og veldig ofte om en mann som plutselig blir borte. Og mange flere historier. Jeg var på jobb tillig om morningen for noen uker siden, og ser så noe blir slengt igjennom lageret og høret et smell idet det treffer bakken. Det er lys sensor der inne og lyset slår seg også på. Dette skjer når jeg går forbi dør åpningen og min første tanke er at noen må ha mistet noe. Men så kommer jeg på at jeg er helt alene, så jeg går tilbake og ser inn for å se hvem som er på lageret. Det er ingen der, men en pose med nøtter ligger midt på gulvet, 2 meter fra hylen der den skulle ligge. Lyset i restauranten er på veldig svakt om natten, så når frokosten er klar for gjestene går jeg og slår på resten av lyset. Idag det øyeblikket jeg satte fra meg den siste tingen til frokosten tok jeg to skritt mot lysbryteren da den plutselig slo seg på selv. Jeg ble helt overrasket og så meg forvirret runt, men ingen var i nærheten av lysbryteren. En gjest som sto ved siden av meg reagerer også og sier overrasket "jeg tror det var et spøkelse." 😳 Anonymkode: 6eaa9...d07 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #10 Skrevet 18. mai 2022 Jeg har opplevd å miste flere i familien, og har i de fleste tilfellene fått en fornemmelse av at det kom til å skje i forkant. Første gang som åtteåring. Da tegnet jeg en tegning av to engler som hentet mamman min. Høres nok veldig creepy ut, men for meg er det helt normalt å få «vite». Kan ikke forklare på noen annen måte enn at det føles som om jeg går plantet informasjon i hodet. Mange i slekta mi har opplevd overnaturlige ting. Selv har jeg bare opplevd noe som kan beskrives som spøkelse én gang. Jeg var ung og bodde med kjæresten min i et gammelt hus midt i gokk. Det var rett før jeg skulle legge meg og midt på vinteren, så banket det kraftig på begge inngangsdørene i huset samtidig (kjøkkendør og inngang til trapperom). Det føltes som om veggene ristet. Jeg ble livredd og tenkte det hadde vært en bilulykke eller noe annet dramatisk. Kjæreste ut for å se, og det var ingen der. Vi passet to små hunder, og de pep og gjemte seg under sofaen. Uhyggelig. Anonymkode: 75530...7fd 4 2
mingus Skrevet 21. mai 2022 #11 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 8.10.2020 den 21.46): Oh yes. Vi har en liten hytte på fjellet bygget av min oldefar. En gang vi satt i stuen hørte vi noen gå på trammen utenfor og børste av skoene. Ingen der. En annen gang så vi konturene av en mann bak gardinen på soverommet. Ingen der. Hunden bjeffet og sto i og var livredd for å være ute i stuen hver kveld, helt til min tante gikk ut i stuen og trampet og ropte, se til helvete å la hunden være i fred! Så ble det stille og han la seg til å sove. Men det aller verste er når jeg skulle legge sønnen min. Lå mot han, og han mot meg. Plutselig så sier han "hei mannen!" og jeg spør selvfølgelig, hvilken mann? "Mannen står bak deg, mannen er snill" .... Anonymkode: 7de2b...42b Urk altså de de der usynlige mennene! Gutten vår på 3 har begynt å slåss og herje mot det store speilet i gangen, jeg spør om han slåss med seg selv, men det er han der i speilet han skal slå.. samme når vi spiser middag, han slår plutselig ut i lufta ved den plassen ved bordet ingen sitter med, sier at det sitter en der og han skal slå han! Jeg som ikke tror på spøken og skrømt slår dette fra meg og kaller det en fantasivenn, men når det er mørkt ute og vi skal se om guttungen sover godt og har dyna på, tør jeg ikke gå forbi det jævla speilet i ganga for jeg har psyket meg selv ut til at jeg kommer til å se en skummel mann i sidesynet 😬😆 mannen får sjekke han da. 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #13 Skrevet 22. mai 2022 mingus skrev (På 21.5.2022 den 13.07): Urk altså de de der usynlige mennene! Gutten vår på 3 har begynt å slåss og herje mot det store speilet i gangen, jeg spør om han slåss med seg selv, men det er han der i speilet han skal slå.. samme når vi spiser middag, han slår plutselig ut i lufta ved den plassen ved bordet ingen sitter med, sier at det sitter en der og han skal slå han! Jeg som ikke tror på spøken og skrømt slår dette fra meg og kaller det en fantasivenn, men når det er mørkt ute og vi skal se om guttungen sover godt og har dyna på, tør jeg ikke gå forbi det jævla speilet i ganga for jeg har psyket meg selv ut til at jeg kommer til å se en skummel mann i sidesynet 😬😆 mannen får sjekke han da. Hadde også kommet til å psyket meg selv såpas ut, at mannen hadde måtte sjekket😅 Har du spurt gutten din om hvordan mannen ser ut? Datteren min fortalte ofte at det var en gutt på rommet hennes, da hun var 4-5 år. Hun turte sjeldent å være der inne grunnet denne gutten. Jeg tenkte at det var fantasi, helt til jeg spurte hvordan gutten så ut. Da beskrev hun en sint ungdom med type klesstil som var in blant skaterne på tidlig 2000-tallet. Hadde det vært fantasi, ville hun nok ikke beskrevet han på den måten. Anonymkode: 9e8ad...2ab 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #14 Skrevet 23. mai 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde også kommet til å psyket meg selv såpas ut, at mannen hadde måtte sjekket😅 Har du spurt gutten din om hvordan mannen ser ut? Datteren min fortalte ofte at det var en gutt på rommet hennes, da hun var 4-5 år. Hun turte sjeldent å være der inne grunnet denne gutten. Jeg tenkte at det var fantasi, helt til jeg spurte hvordan gutten så ut. Da beskrev hun en sint ungdom med type klesstil som var in blant skaterne på tidlig 2000-tallet. Hadde det vært fantasi, ville hun nok ikke beskrevet han på den måten. Anonymkode: 9e8ad...2ab Hva er det som er så mystisk med dette ...? Hvis hun har gått ute på gaten, har hun sett mange mennesker; kanskje en hun så i disse klærne, gjorde inntrykk på henne, og dette bildet ble risset inn i hennes fantasi. Tilsynelatende mystiske ting kan ha en enkel forklaring bare man kommer til bunns i dette. Anonymkode: 9e0cf...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #15 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva er det som er så mystisk med dette ...? Hvis hun har gått ute på gaten, har hun sett mange mennesker; kanskje en hun så i disse klærne, gjorde inntrykk på henne, og dette bildet ble risset inn i hennes fantasi. Tilsynelatende mystiske ting kan ha en enkel forklaring bare man kommer til bunns i dette. Anonymkode: 9e0cf...3f3 Selvsagt kan mystiske ting ha en enkel forklaring (selv om det da ikke kan kalles mystisk). Men som forelder kjenner man barna sine, så jeg vet at om dette bare hadde vært en hun tidligere hadde sett på gata, ville hun ikke reagert så sterkt at hun ikke engang kunne leke på rommet sitt. Og hun ville neppe beskrevet han så detaljrikt som hun gjorde. Anonymkode: 9e8ad...2ab 1
John McClane Skrevet 23. mai 2022 #16 Skrevet 23. mai 2022 mingus skrev (På 21.5.2022 den 13.07): Urk altså de de der usynlige mennene! Gutten vår på 3 har begynt å slåss og herje mot det store speilet i gangen, jeg spør om han slåss med seg selv, men det er han der i speilet han skal slå.. samme når vi spiser middag, han slår plutselig ut i lufta ved den plassen ved bordet ingen sitter med, sier at det sitter en der og han skal slå han! Jeg som ikke tror på spøken og skrømt slår dette fra meg og kaller det en fantasivenn, men når det er mørkt ute og vi skal se om guttungen sover godt og har dyna på, tør jeg ikke gå forbi det jævla speilet i ganga for jeg har psyket meg selv ut til at jeg kommer til å se en skummel mann i sidesynet 😬😆 mannen får sjekke han da. Mener du at det ikke finnes ånder/spirits/spøkelser? Da visste du vel neppe at speil er ånders vindu inn til vår verden og i dette tilfellet, ditt hus og din familie😊 Men slapp av, de fleste ånder er snille og vil ikke noe ondt, noen kan være litt på ville veier eller de aner kanskje ikke at de er døde og derfor lager de litt styr. Alle barn er født åpne og uten påvirkning for hva som er rett eller galt og i de tre første leveårene så er de så åpne og uten påvirkning slik at de ofte kan se ånder vi ikke kan se. Så det at din sønn ser en i speilet eller snakker om vedkommende som sitter i stolen ved bordet så må du nok tro ham, selv om jeg aner at du ikke vil.😆 Det er sikkert en du vet hvem er, en i familien som er dd men som passer på el.l? Bare å slappe av, det er nok bare gode energier. Men du burde spørre sønnen din åssen de ser ut, detaljer og farge på klær, alder etc så kanskje du skjønner hvem det er eller finner ut av det senere? Rart at ikke alle tror på slikt i 2022!😊 3
John McClane Skrevet 23. mai 2022 #17 Skrevet 23. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 22.20): Jeg har opplevd å miste flere i familien, og har i de fleste tilfellene fått en fornemmelse av at det kom til å skje i forkant. Første gang som åtteåring. Da tegnet jeg en tegning av to engler som hentet mamman min. Høres nok veldig creepy ut, men for meg er det helt normalt å få «vite». Kan ikke forklare på noen annen måte enn at det føles som om jeg går plantet informasjon i hodet. Anonymkode: 75530...7fd Du er nok en åpen person som kan motta informasjon fra erkeengelen din. Vi har alle guider eller beskyttere i engler og de passer på oss i mange sammenhenger og kommer med slik info når ting skal skje. Dette kan du utvikle også om du setter deg litt inn i det, alle kan det faktisk men noen har lettere for det enn andre, du har nok lett for å lære da du allerede får informasjon. Bare lære deg å lytte så får du masse mer info og du kan etter hvert stille spørsmål og få svar. Ganske utrolig men samtidig helt normalt, bare vi mennesker som er fast i 'seeing is believing'..... Endret 23. mai 2022 av John McClane 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #18 Skrevet 24. mai 2022 Leide en liten sidebygning for 15år siden, bodde alene, men følte alltid at jeg ble observert. Begynte uten videre å brette klær med tellekant, støvsuge og tørke støv daglig osv. Kjøkkenet måtte være strøkent før jeg la meg. Dekket over alt av speil og vinduer -livredd for at "noe" skulle kikke tilbake. La meg så fort det begynte å skumre, altså i 16 tiden midtvinters, og hadde matpakke/frokost ved senga slik at jeg kunne spise, kle på meg og løpe ut døra når det var mørkt på morgenen. Pusset tenner og stelte meg på jobb, turte ikke å gjøre det foran speilet på badet. Ufattelig slitsomt å leve sånn, og ta så mye hensyn til stemningen i huset. Hørte stadig menn som gikk i "marsjtakt" på utsiden av soveromsvinduet, og nynning, skritt og romstering inne i huset. Spesielt mye lyder fra kjøkkenet. Opplevde ett par tre ganger å sitte å vente på gjester, men ingen dukket opp. Når jeg snakket med dem i ettertid, så hadde de enten sett "bestemor" på kjøkkenet og ville ikke forstyrre, eller opplevd at ytterdøren åpnet seg når de nærmet seg og at "bestemor ristet på hodet". Når jeg møtte han som senere ble samboer, og tok med han hjem opplevde vi ved 3 anledninger at kaffekoppen løftet seg fra bordet og at innholdet ble kastet mot han, og at koppen kontrollert ble satt ned på bordet igjen. Etter jeg flyttet ut fikk jeg vite av utleier at damen som hadde bodd i huset under krigen ble skremt så hun havnet på sykehus og senere døde. Hun hadde stått foran speilet på badet da 2 tyske soldater plutselig hadde stått å siktet på henne, inn gjennom vinduet på motsatt vegg av baderomspeilet. Under krigen hadde det blitt etablert et fort 150m fra huset jeg leide, med adkomstvei rett forbi soveromsvinduet. Damen hadde vært et petimeter og hadde ukentlig storrengjøring, og hun mislikte menn og hadde derfor valgt å alene hele livet. Klarer fremdeles ikke helt å forholde meg til historien, opplevelsen eller å kjøre forbi eiendommen. Anonymkode: df41b...fbd 4
Conal Skrevet 24. mai 2022 #19 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 8.10.2020 den 21.39): Jeg vil gjerne høre noen spøkelse historier. sanne og usanne. men merk gjerne hva som er hva. har du hørt noen bra historier? eller har du opplevd noe? Anonymkode: 6eaa9...d07 Jeg har opplevd shit bro. Demoner, spirits og andre overnaturlige spiritualle vesener eksisterer. Bare en dum materialist vil benekte det. Troa i en "objektiv" verden som liksom er den naturlige verden er ren bullshit. Lindeberg kvelden med hun dama jeg hooka opp... Hva som ble opplevd den kvelden var uten tvil en av de mest synnsyke guddumelige opplevelser noen gang opplevd i menneske historien. Det var et direkte opplevelse med en Higher Virkelighet, mer Sann og Fundementalt. Noe som er sant. Det var life or death. Og det som ville ta livet mitt, Gud forby noen menneske treffe det. Jeg utkjempet han. Og jeg utkjempet den andre ondskap som ville utslette meg. Og all pris til Gud, den Mest Gode og aller Store, som var der for meg begge gangene.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #20 Skrevet 24. mai 2022 Conal skrev (9 timer siden): Jeg har opplevd shit bro. Demoner, spirits og andre overnaturlige spiritualle vesener eksisterer. Bare en dum materialist vil benekte det. Troa i en "objektiv" verden som liksom er den naturlige verden er ren bullshit. Lindeberg kvelden med hun dama jeg hooka opp... Hva som ble opplevd den kvelden var uten tvil en av de mest synnsyke guddumelige opplevelser noen gang opplevd i menneske historien. Det var et direkte opplevelse med en Higher Virkelighet, mer Sann og Fundementalt. Noe som er sant. Det var life or death. Og det som ville ta livet mitt, Gud forby noen menneske treffe det. Jeg utkjempet han. Og jeg utkjempet den andre ondskap som ville utslette meg. Og all pris til Gud, den Mest Gode og aller Store, som var der for meg begge gangene. Du skriver som en poet hehe! og selv om historien antagelig er basert på opplevelser på hallusinogener vil jeg høre resten Eller er det en ren kjærlighetshistorie? Anonymkode: abb39...a79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå