AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Noen her som har erfaringer eller generelt gode kunnskaper om disse merkene/modellene? Hvilken bil ville dere eventuelt valgt? Tenker da på en totalpakke bestående av både kjøpesum, plassutnyttelse, komfort, driftskostnader og kjøreegenskaper. Her er de jeg tenker på. Stasjonsvogn: Peugeot 508 Mercedes C-klasse Volvo V60 Ford Mondeo Jaguar XF SUV: Honda CRV Toyota RAV Subaru Forester Mitsubishi Outlander Dacia Duster Anonymkode: fe8cb...59b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Ingen av dem. Hadde kjøpt en elbil. Anonymkode: 65ba7...144 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen av dem. Hadde kjøpt en elbil. Anonymkode: 65ba7...144 Så det du sier til ts er kjøp en el bil, men ikke hvilket merke? Og hvorfor burde ts kjøpe elbil? Anonymkode: d4426...da6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen her som har erfaringer eller generelt gode kunnskaper om disse merkene/modellene? Hvilken bil ville dere eventuelt valgt? Tenker da på en totalpakke bestående av både kjøpesum, plassutnyttelse, komfort, driftskostnader og kjøreegenskaper. Her er de jeg tenker på. Stasjonsvogn: Peugeot 508 Mercedes C-klasse Volvo V60 Ford Mondeo Jaguar XF SUV: Honda CRV Toyota RAV Subaru Forester Mitsubishi Outlander Dacia Duster Anonymkode: fe8cb...59b Er mercedes c-klasse like lav som b-klassen? . Hvis den er det så styr unna. Jeg får jo angst hver gang jeg skal kjøre på en ukjent vei med tanke på fartshumper eller ujevn veg. Er no dritt med lav bil. Anonymkode: d6c19...55b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Veldig merkelig samling. V60 er en super stasjonsvogn, men lav og trang. Som en Golf. Av SUVene er Hondaen den som er mest pålitelig og greiest å kjøre etter min mening. Anonymkode: d28ae...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå