AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 På grunn av fordommer mot disse buksene i ungdomstid så har jeg aldri brukt de, før nå i det siste. Men altså au! Hva slags undertøy bruker dere under disse? De sklir jo bare opp i rassen 😩 Må man gå med g-streng liksom, eller må man bruke jenteboksere med lange bein eller noe? 😅 jeg skjønner ikke! Synes de er utrolig ubehagelige.. Bare for å holde fordommene ved like legger jeg til the sourse: Steve Urkel. Anonymkode: 90e65...ff4
Nerine_ Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Går med helt vanlig undertøy, stort sett hipster. Har ingen problemer med at undertøyet sklir opp, selvom buksa er høy i livet. Det er livet som er høyere, ikke hvor buksa er plassert "på rumpa"? 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Kanskje du har bukser som ikke er høye nok i livet? Sånn at du må ha de over hoftene for at de skal sitte og de passer ikke rett på hoftene men da går de opp tilbake over hoftene? Litt rotete forklart 😄 Dette problemet hadde jeg, men så fant jeg noen som passet bedre og da funket disse buksene kjempegodt. Bonus tips! Du unngår camel toe om du velger bukser med lang glidelås, om de bare har den lille glidelåsen og søm videre ned så blir den lett litt innpåsliten 😄 Dette lurte du ikke på men kanskje en smalere søm istedet for de brede dobble bak på rompa hjelper åså? Anonymkode: 170b9...fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå