Gå til innhold

Menn som ikke ønsker analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo mye snakk om at menn «maser» om analsex med dama. så man kan jo få inntrykk av at dette er noe alle menn ønsker. 

så jeg er litt nyskjerrig på om det er noen her inne som ikke har ønske om dette? Og evt hvorfor?

jeg er selv dame og liker det😉

Anonymkode: 6284e...5df

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig aldri hatt veldig lyst på analsex. Altså penis i anus. Vet ikke hvorfor. 

Har prøvd diverse i egen anal, uten at det ble det helt store. 

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo mye snakk om at menn «maser» om analsex med dama. så man kan jo få inntrykk av at dette er noe alle menn ønsker. 

så jeg er litt nyskjerrig på om det er noen her inne som ikke har ønske om dette? Og evt hvorfor?

Finnes jo noen menn som synes dameromper er ekle og som kanskje har hatt en streng oppdragelse/nevrotiske, så når de ser en damerompe så tenker de kun på bæsj og bakterier. 

Litt på samme måte som at det finnes damer med slike tankebaner. 

Heldigvis er de i mindretall 😊

Anonymkode: e3925...770

• Liker 2
Skrevet

Er mann og tørrbrekker meg bare jeg tenker på å være borti rasshølet til andre. Hæslig.

Anonymkode: 0d946...61e

• Liker 16
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mann og tørrbrekker meg bare jeg tenker på å være borti rasshølet til andre. Hæslig.

Ja du er da et godt eksempel på poenget mitt.

Anonymkode: e3925...770

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har hatt det med flere jenter, kun noen få som ikke har hatt lyst til det..

Renslighet og smørekrem er en selvfølge 

Endret av lsklars
  • Liker 2
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men jeg har en mann som ikke ønsker analsex. Fordi han ikke får noe særlig ut av det synes han, vi har hatt det ved et par anledninger, men foretrekker vaginalt samleie. 😊

Anonymkode: ff244...a68

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske du var min mann.. Han eeeelsker det, jeg hater det!!! Er så jævlig vondt og ekkelt! Greit at andre liker det, men jeg trenger ikke å være med på det 😬

Anonymkode: 55558...3ae

• Liker 4
Skrevet

Fordi han ikke er homos.

Anonymkode: c707c...519

• Liker 3
Skrevet

Er uhygienisk, liker ikke tanken på bæsj på pikken.

Anonymkode: 6d09b...061

• Liker 4
Skrevet

Jeg er også mann og aldri tent på det. Er ikke meningen at penis skal inni der driten kommer ut.

Anonymkode: d53b8...50f

• Liker 7
Skrevet

Mannen min er iallefall ikke interessert i det. Helt greit for meg, så jeg har aldri spurt hvorfor.

Anonymkode: 1751a...b85

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe for meg. Analen er en kanal for avføring. Begriper ikke hva som er rennende med det.

-Mann

Anonymkode: 15127...775

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo så deilig og orgasmene er himmelske.

Anonymkode: f0c0b...d54

Skrevet

Klarer meg fint uten.

Har forsøkt, og det var vel det jeg vil kalle nyfikent og spennende innledningsvis, og en gedigen nedtur underveis.
Det ga meg fint lite. Følelsen kan vel best beskrives som en stram ring ytterst og egentlig ikke noe på innsiden.

Takker meg til vanlig vaginal sex krydret med oralsex, eller no' i den duren.

• Liker 6
Skrevet

Fordi vagina er mye deiligere å penetrere en anus

Anonymkode: 96a55...39a

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor jeg ikke liker det? Jeg liker ikke å røre rundt i bæsj. Derfor!

Anonymkode: 7921c...9a6

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er uhygenisk. 

Anonymkode: e4dff...442

• Liker 4
Skrevet

🤨Mye fordommer og uvitenhet ute og går her! Analåpningen består b.la. av ca 8000 nervetråder som kan gi en ekstrem nytelse! Men det kreves litt forberedelse med tømming (så slipper en bæsj på kølla) og vask + rikelige mengder med glidemiddel! 
Kondomeriet har en utfyllende artikkel om temaet hvis du skulle være interessert i å utvide deres sexuelle horisont😋 Analsex kan være utrolig godt utført på riktig måte! Uten hastverk😋 Lykke til‼️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...