AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Kan noen hjelpe meg... Møtte en fyr på nettet for fem år siden eller noe, uten at det ble noe mer ut av det. Men, vi har hatt hverandre på snap egentlig uten å ha noe særlig kontakt. Så for ca 2 måneder siden ble vi enige om å møtes. Var hyggelig det, og uka etter møttes vi igjen. Ble til at vi møtte hverandre tre ganger til før jeg ble invitert hjem til ham lørdag i høstferien, og ble til søndag. Med alt det innebærer... Han skulle på jobb søndag ettermiddag og da dro jeg hjem. Så spurte jeg om han ville ha selskap mandag kveld. Jeg hadde ferie og barnefri og han ville gjerne det. Dro til ham sent mandag kveld og ble til tirsdagen... Da sov vi lenge og han skulle egentlig på jobb, men skulka jobben. Skulle egentlig dra hjem på tirsdagen, men så ble det til at vi bare lå på sofaen og sløvan og så på serier hele dagen.. Uten at det skjedde noe annet enn at han holdt meg litt på låret og jeg kosa han på ryggen. Vi snakket en del sammen og jeg føler i hvert fall at vi hadde god kjemi. Så ble det kveld og vi sov hele natta på sofaen sammen. Hadde egentlig tenkt å dra, men så sovna vi begge to. Onsdag morgen våknet jeg av at han ringte jobben og sa han var syk. Han sa han ikke skulle på jobb den dagen, "så det var bare å henge"... Jeg spurte om jeg skulle dra eller bli, han ville at jeg skulle bli. Eneste kjertegnet fra ham var at han holdt hånda si på låret mitt, men vi bestilte mat og spiste sammen, sløvan dag 2 på sofaen med serier. Og på kvelden spurte han pent om jeg orket å dra i butikken for ham for han var ikke helt i form, men mye bedre enn på morgenen. Dessuten stod bilen hans på jobben. Hva får jeg for det a, spurte jeg litt tullete. Du kan få kose og stryke meg på ryggen i natt, sa han. Og da var jeg jo selvfølgelig solgt. Så jeg dro ned på butikken (2 min med bil) og handlet for ham og vi spiste kveldsmat sammen. Lånte dusjen hans og da jeg var ferdig med å dusje hadde han sovnet på sofaen. Forsøkte å vekke ham og spurte om vi skulle gå opp på soverommet og legge oss (jeg var ikke særlig hypp på enda en natt på sofaen), men han ville absolutt sove på sofaen. Da ble jeg litt irritert for jeg var trøtt og svarte ikke, bare sukket. Så satte han seg opp og ble med opp på soverommet. Har slang han seg på senga med alle klærne på, mens jeg krøp naken under dyna ved siden av. Sa natta, og han sa natta.... Der og da var jeg nesten på gråten og følte at jeg egentlig bare ville hjem, men så sovna jeg. Satte på klokka på 06 og da den ringte så vekket han meg og spurte om jeg var våken. Han skulle på jobb og gikk i dusjen mens jeg tok en kaffe nede på kjøkkenet. Så kom han ned og lurte på om jeg var sulten mens han lagde seg frokost. Det var jeg ikke. Satt der mens han spiste frokost og da han skulle dra var jeg også klar for å dra hjem. Fikk en klem da jeg dro... Ikke noe kyss eller noe... I ettertid har han svart på snapper fra meg, men det er alltid jeg som sender først. Bortsett fra i forgårs, da fikk jeg nattamelding med kyssesmiley. Så har det vært en snap eller to frem og tilbake siden, helt til i ettermiddag. Da la han meg til på Facebook! Jeg sliter sånn med å skjønne hvor jeg har ham hen... Sender jeg noe morsomt på snap så svarer han, eller så svarer han ikke. Og de gangene han ikke svarer så føler jeg meg skikkelig dum. Men han la meg til på Facebook nå i ettermiddag? Betyr det at han er litt interessert, eller? Skulle så gjerne visst hvor jeg har ham hen... Og hvordan jeg eventuelt skal spørre... Jeg er Superinteressert, men vil ikke virke masete heller... Så jeg har på en måte ventet på at han skulle ta initiativet videre her.... Hva gjør jeg? Usikker på hvordan jeg skal tolke ham... Hva ville dere kloke damer gjort i denne situasjonen? Anonymkode: 4855a...869
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betyr det at han er litt interessert, eller? Hva hjelper det deg om han er litt interessert? Er det virkelig det du sikter på? En mann som skulker jobb hver gang han heller vil ha sex og som er LITT interessert i deg? Les ditt eget innlegg! Dette er en megastusselig mann! Anonymkode: 821dd...52b 9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva hjelper det deg om han er litt interessert? Er det virkelig det du sikter på? En mann som skulker jobb hver gang han heller vil ha sex og som er LITT interessert i deg? Les ditt eget innlegg! Dette er en megastusselig mann! Anonymkode: 821dd...52b Men vi hadde verken sex tirsdag, onsdag eller natt til torsdag 😂 kun lørdag og mandag... Hi Anonymkode: 4855a...869
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vi hadde verken sex tirsdag, onsdag eller natt til torsdag 😂 kun lørdag og mandag... Hi Anonymkode: 4855a...869 Hva er dette å le av, egentlig. Nei, dere hadde ikke sex, han fikk deg til å gjøre tjenester gratis, og ville ikke en gang sove sammen. Ærlig talt, du har unger! Hvorfor ikke heller være litt nøye med hvem du tar inn i livet ditt, fremfor å klenge på en problem-fyr? Anonymkode: 821dd...52b 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Skulker jobben og er så slapp og sløv i dating fasen når de fleste prøver å vise fram sin beste side ! Trenger du et barn til eller ? Anonymkode: 0ce7a...cc6 7
Gjest Jon Are Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er dette å le av, egentlig. Nei, dere hadde ikke sex, han fikk deg til å gjøre tjenester gratis, og ville ikke en gang sove sammen. Ærlig talt, du har unger! Hvorfor ikke heller være litt nøye med hvem du tar inn i livet ditt, fremfor å klenge på en problem-fyr? Anonymkode: 821dd...52b Signerer. Å ha så liten selvrespekt er skadelig for ungene dine. Ikke la noen behandle deg sånn.
Svartfugl Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan noen hjelpe meg... Møtte en fyr på nettet for fem år siden eller noe, uten at det ble noe mer ut av det. Men, vi har hatt hverandre på snap egentlig uten å ha noe særlig kontakt. Så for ca 2 måneder siden ble vi enige om å møtes. Var hyggelig det, og uka etter møttes vi igjen. Ble til at vi møtte hverandre tre ganger til før jeg ble invitert hjem til ham lørdag i høstferien, og ble til søndag. Med alt det innebærer... Han skulle på jobb søndag ettermiddag og da dro jeg hjem. Så spurte jeg om han ville ha selskap mandag kveld. Jeg hadde ferie og barnefri og han ville gjerne det. Dro til ham sent mandag kveld og ble til tirsdagen... Da sov vi lenge og han skulle egentlig på jobb, men skulka jobben. Skulle egentlig dra hjem på tirsdagen, men så ble det til at vi bare lå på sofaen og sløvan og så på serier hele dagen.. Uten at det skjedde noe annet enn at han holdt meg litt på låret og jeg kosa han på ryggen. Vi snakket en del sammen og jeg føler i hvert fall at vi hadde god kjemi. Så ble det kveld og vi sov hele natta på sofaen sammen. Hadde egentlig tenkt å dra, men så sovna vi begge to. Onsdag morgen våknet jeg av at han ringte jobben og sa han var syk. Han sa han ikke skulle på jobb den dagen, "så det var bare å henge"... Jeg spurte om jeg skulle dra eller bli, han ville at jeg skulle bli. Eneste kjertegnet fra ham var at han holdt hånda si på låret mitt, men vi bestilte mat og spiste sammen, sløvan dag 2 på sofaen med serier. Og på kvelden spurte han pent om jeg orket å dra i butikken for ham for han var ikke helt i form, men mye bedre enn på morgenen. Dessuten stod bilen hans på jobben. Hva får jeg for det a, spurte jeg litt tullete. Du kan få kose og stryke meg på ryggen i natt, sa han. Og da var jeg jo selvfølgelig solgt. Så jeg dro ned på butikken (2 min med bil) og handlet for ham og vi spiste kveldsmat sammen. Lånte dusjen hans og da jeg var ferdig med å dusje hadde han sovnet på sofaen. Forsøkte å vekke ham og spurte om vi skulle gå opp på soverommet og legge oss (jeg var ikke særlig hypp på enda en natt på sofaen), men han ville absolutt sove på sofaen. Da ble jeg litt irritert for jeg var trøtt og svarte ikke, bare sukket. Så satte han seg opp og ble med opp på soverommet. Har slang han seg på senga med alle klærne på, mens jeg krøp naken under dyna ved siden av. Sa natta, og han sa natta.... Der og da var jeg nesten på gråten og følte at jeg egentlig bare ville hjem, men så sovna jeg. Satte på klokka på 06 og da den ringte så vekket han meg og spurte om jeg var våken. Han skulle på jobb og gikk i dusjen mens jeg tok en kaffe nede på kjøkkenet. Så kom han ned og lurte på om jeg var sulten mens han lagde seg frokost. Det var jeg ikke. Satt der mens han spiste frokost og da han skulle dra var jeg også klar for å dra hjem. Fikk en klem da jeg dro... Ikke noe kyss eller noe... I ettertid har han svart på snapper fra meg, men det er alltid jeg som sender først. Bortsett fra i forgårs, da fikk jeg nattamelding med kyssesmiley. Så har det vært en snap eller to frem og tilbake siden, helt til i ettermiddag. Da la han meg til på Facebook! Jeg sliter sånn med å skjønne hvor jeg har ham hen... Sender jeg noe morsomt på snap så svarer han, eller så svarer han ikke. Og de gangene han ikke svarer så føler jeg meg skikkelig dum. Men han la meg til på Facebook nå i ettermiddag? Betyr det at han er litt interessert, eller? Skulle så gjerne visst hvor jeg har ham hen... Og hvordan jeg eventuelt skal spørre... Jeg er Superinteressert, men vil ikke virke masete heller... Så jeg har på en måte ventet på at han skulle ta initiativet videre her.... Hva gjør jeg? Usikker på hvordan jeg skal tolke ham... Hva ville dere kloke damer gjort i denne situasjonen? Anonymkode: 4855a...869 Hadde ikke stolt på en mann som skulker jobben. Så innmari usexy. Uansett om han er interessert, finn deg noe bedre. 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 Så han var ikke regelrett syk da? Folk legger seg jo ikke med klærne på. Anonymkode: fca44...87f 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, Jon Are skrev: Signerer. Å ha så liten selvrespekt er skadelig for ungene dine. Ikke la noen behandle deg sånn. 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er dette å le av, egentlig. Nei, dere hadde ikke sex, han fikk deg til å gjøre tjenester gratis, og ville ikke en gang sove sammen. Ærlig talt, du har unger! Hvorfor ikke heller være litt nøye med hvem du tar inn i livet ditt, fremfor å klenge på en problem-fyr? Anonymkode: Så slemme dere er mot ts?? Dere vet da ingenting om hennes barn-situasjon eller generelt om noenting. Til ts så syns jeg fyren virker altfor slækk og ikke noe å samle på. Skjønner du blir forvirret jeg. Men han er nok ikke verdt å bruke noe mer av tiden din på! Oppdater oss gjerne i tråden Anonymkode: 42284...25b 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 Tror den karen her bare hadde lyst på selskap og action i senga. Anonymkode: 42284...25b 2
Gjest Løpegærn Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 Hørtes ut som en skikkelig kjip fyr. Hvorfor skulker han jobb? Det hadde vært hint nr. 1 for meg om at han virkelig ikke er noe å satse på.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 Urk!! Å ligge og sløve 2(!!) dager på sofa med serier høres ut som drepen. Jeg hadde regelrett kvalt meg selv om jeg måtte gjøre det. Eller voldtatt han jeg var interessert i. Anonymkode: 37231...e6c 1
Nooni Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 Da jeg var ferdig med å lese innlegget ditt så tenkte jeg bare: Hvilken rolle spiller det om han er interessert eller ikke. For en døll fyr. Du er åpenbart uenig. Da er mitt beste råd: Spør han om han er interessert og hva han tenker om dere. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #14 Skrevet 9. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Urk!! Å ligge og sløve 2(!!) dager på sofa med serier høres ut som drepen. Jeg hadde regelrett kvalt meg selv om jeg måtte gjøre det. Eller voldtatt han jeg var interessert i. Anonymkode: 37231...e6c Bytt ut «han» med «hun» i innlegget og psykomannfolkinnlegg hadde haglet.. @ts: spør heller han, og ikke Kokko damer på kg... Anonymkode: 3699b...36d 1
PM75 Skrevet 9. oktober 2020 #15 Skrevet 9. oktober 2020 Ts - ignorer de rare innspillene du får. Dere trivdes sammen, han ville ha deg der over flere dager, dere har kontakt og han la deg til på FB. Ja, han er noe interessert. Men det er umulig å vite hvor interessert ennå. Du er bare dating-stresset akkurat nå 😉 1
Gjest Jon Are Skrevet 10. oktober 2020 #16 Skrevet 10. oktober 2020 På 9.10.2020 den 10.31, AnonymBruker skrev: Så slemme dere er mot ts?? Dere vet da ingenting om hennes barn-situasjon eller generelt om noenting. Til ts så syns jeg fyren virker altfor slækk og ikke noe å samle på. Skjønner du blir forvirret jeg. Men han er nok ikke verdt å bruke noe mer av tiden din på! Oppdater oss gjerne i tråden Anonymkode: 42284...25b Jeg ser ikke på det som å være slem å fortelle trådstarter at hun som menneske og kvinne har en verdi o seg selv. Å la noen behandle en så dårlig og med så liten respekt gjør noe med måten en ser på.seg selv. Det er ingen tjent med iallefall ikke barna.
Spøkelse Skrevet 11. oktober 2020 #17 Skrevet 11. oktober 2020 Hva med å vente han ut og se når han tar kontakt? Det bør jo gå begge veier. Trenger ikke være mengder med tekst men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå