Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd at i de siste ukene har kjæresten begynt å bruke lenger tid på å svare på meldinger. Først og fremst når han er på jobb (hjemmekontor). Det er viktig å presisere her at han vanligvis aldri har brukt så lang tid og jeg respekterer at han er på jobb. Det har ikke skjedd hver gang de siste ukene, men ofte kan det gå 6 timer før jeg får svar. Normalt aldri mer enn 1-2 timer maks. Det er som oftest snakk om meldinger angående å møtes.

Sist var det at jeg ikke kunne møtes da han foreslo og jeg spurte om å møtes et annet tidspunkt på samme dag. Det tok 6 timer før jeg fikk svar, han beklaget og skrev han hadde vært opptatt med jobb. Greit det, men viste seg at han hadde tatt lunsj et sted i løpet av de timene. Kunne han ikke bare skrevet noe i det minste? Det var samme dag som vi skulle møtes. Tenkte kanskje han hadde glemt å svare. Jeg forstår han hadde mye å gjøre, men allikevel. 

Overreagerer jeg her? Hadde han alltid brukt så lang tid på å svare på jobb hadde det vært noe annet. Vi har vært sammen 2 år. Kan slike ting være begynnende tegn på manglende interesse? Jeg kommer ikke til å gjøre noe med det akkurat nå, men hvis det fortsetter må jeg jo spørre?

Anonymkode: 2224c...96d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen andre tegn på manglende interesse? Selv svarer jeg ikke på private ting i arbeidstiden hvis det kan vente. 

• Liker 1
Skrevet

Ja. Du overreagerer.

Anonymkode: 1efb5...1dc

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, PM75 skrev:

Er det noen andre tegn på manglende interesse? Selv svarer jeg ikke på private ting i arbeidstiden hvis det kan vente. 

Nei, det viktige her er at det er en endring. Altså selvom han er på jobb bruker han jo normalt sett aldri så lang tid. Han er hengiven når vi møtes, kanskje litt mer selvsentrert i senga faktisk

Anonymkode: 2224c...96d

Skrevet

Da tar du opp tlf og ringer hvis han ikke svarer innen noen timer. Du overdriver noe veldig. 

Anonymkode: 1a963...686

• Liker 1
Skrevet

Hvis man trenger svar på noe fort, så ringer du. Tar han ikke telefonen, og ikke svarer innen kort tid etter det, så legger du andre planer

Anonymkode: b4ec2...2c4

• Liker 1
Skrevet

Sånn er jeg da. Noen ganger svarer med en gang ,noe ganger tar det tid.

Lenge siden at jeg har begynt å hate mobil. Alle skal ha svar med en gang liksom ,skal vare tilgjengelig 24h i døgnet.

Hater det. Ofte slår jeg mobil av når jeg kommer hjem og starter den igjen når jeg står opp. Noen ganger slår jeg av dritten fra fredag til mandag. 

Vil ikke vare tilgjengelig jeg. 

Anonymkode: cc8b6...61f

Skrevet

Det kan jo også bare være at man har gått over i den fasen med trygghet, hvor man ikke føler man må svare så fort.

Selv så merker jeg at når det er nytt så svarer jeg med en eneste gang, kaster alt jeg har i hendene eller ligger våken når jeg egentlig vil sove. Bruker jeg noen minutter på å svare da, så er det bare fordi jeg prøver å tenke ut det aller beste så skrive.

Så blir man tryggere på hverandre, jeg ser at en melding tikker inn men er midt i noe annet og tar det litt senere.

Til slutt så ender man opp som med alle andre, at man kan se en melding og tenke man skal svare senere, og så glemme det. Ja, det kan være tegn på interesse, men det kan også være sånn han er mot alle hans nærmeste når han først er trygg på dem. Vanskelig å si. Det er ikke alltid så lett å vite når man går over i den fasen, det kan skje mye forskjellig i den fasen som for eksempel at man drar på seg joggebuksa og sånt, som kan være bare et tegn på at man er trygg og avslappet, men kan tolkes som at man ikke bryr seg så mye lengre og romantikken er borte. 

Men den første sterke romantikken helt i starten, den går jo over, og heldgivis - for det er jo gøy, men jævlig stressende. Man trenger trygghet og tillit og noen man kan ta det med ro med i lengden.

Anonymkode: 0ffb3...55d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...