AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Hei. Noen som ha blitt gravid kort tid etter keisersnitt? Eller under et år? Hvordan har det gått i forhold til keisersnittsåret? Fikk ikke noe informasjon om det etter katastrofesnittet for noen måneder siden 🤔 er så redd for at såret ikke er grodd ordentlig på så kort tid, hehe 😆 skal ikke prøve på neste enda, men ønsker bare å høre likevel😄 Anonymkode: a8b76...d90
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Anbefaler å vente så det får grodd ordentlig. Jeg har dårlig erfaring da jeg ble gravid altfor kjapt og arret hadde ikke fått tid til å gro. Opplevde at livmoren min revnet. Det er veldig sjelden, så det er ikke sånn at man skal bekymre seg hvis man først har blitt gravid, men har man mulighet til å vente er det lurt. Anonymkode: 9b3b7...74c
Gjest Lija Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Det er absolutt ikke anbefalt så tidlig. Hvert fall ikke om man vil føde vanlig. Trodde man burde vente minst halvannet år før man ble gravid igjen? Vet om noen som ble gravid på ny etter ca 15 mnd og da ville de ikke sette igang fødsel fordi det var fare for revning om man «stresset» livmor. Men selvfølgelig går det jo stort sett bra! Endret 9. oktober 2020 av Lija
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå