AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg har fått svangerskapskløe etter fødsel, det er noe jeg aldri hadde hørt om før. En million små røde prikker som klør noe forferdelig, det kommer bare flere prikker for hver dag. Jeg smører med kortisonkrem og tar allergitabletter, men det fungerer kun de 2 første timene før det klør like mye igjen. Jeg skulle ønske jeg kunne tatt med lille babyen min ut på butikk, turer, besøk men jeg klør hele tiden og greier ikke tenke på noe annet. Jeg kommer meg rett og slett ikke ut døren med mindre jeg virkelig MÅ. Det er visst noe som skal gå over etter noen dager/uker, ingen fasit her. Jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut i flere uker?? Det er snart gått 1 uke og det er ingen tegn til at det roer seg heller. Er det noen som har/hatt lignende som kan komme med noen motiverende ord? Jeg er rett og slett desperat. Formen er så utrolig bra etter fødsel og jeg kunne hatt en perfekt spedbarnstid. Isteden kjenner jeg meg mer og mer i kjelleren pga denne kløen. Anonymkode: e34df...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå