Gå til innhold

Hvor vanlig er det å ha sex med eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fem ekser fra seriøse forhold og har hatt sex med to av dem etter at det ble slutt? Er jeg unormal?

Den første gangen skjedde det i en periode da jeg var singel. Fikk bekreftet at han var like kjedelig som jeg husket ham. Men den andre gangen var jeg faktisk utro mot min daværende samboer. Det skjedde på Kielferja der vi tilfeldig møttes. Han er en fantastisk sexpartner og jeg møtte ham også flere ganger etterpå. 

Dette er 7 år siden og jeg er nå i etablert forhold med mann og barn. For meg selv tør jeg likevel ikke utelukke at jeg kan komme til å gjenta eks-sexen med sistemann hvis anledningen byr seg. Kjenner det er vondt å skrive det, men slik er jeg dessverre.

Anonymkode: 5b3bc...92c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke like vanlig som det du skriver her... du bør være singel hvis du holder på sånn

Skrevet

Jeg har det, hun har fått seg ny mann. Barn med han også, men vi har sex 1-2 gang pr mnd ca. Hun som vil det mest, jeg sier ikke pga vi funker bra sammen seksuellt.

Vi møtes for korte treff, kjappiser. Funker bra.

Sex er sex, viktig å skille mellom det og forhold. Kan ha det bra sammen i et forhold, så sex på siden med andre.

Er jo sex som gjør at folk er utro.

Anonymkode: 8923a...dbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...