SoWhat? Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) i HI, men komme med meningen sin uansett. Nå er det to tråder her. En om hvilken veske en ville kjøpt til 10 000. Der svarer flere at de *aldri* ville brukt så mye penger på en veske. En ville også gitt de pengene til gode formål... Og en tråd om hvor mange pølser en spiser til middag. Så svarer en at det spiser h*n ikke til middag, det er *nødmat* toppen to ganger i året. Okay! Hvorfor går man inn på tråder uten å svare på spørsmålet? Hold dere unna de trådene da, og lag heller tråder selv om dere vil moralisere og vise hvor flinke og fornuftige dere er 🙄 folk assa Endret 8. oktober 2020 av SoWhat? 11
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Dette er så irriterende. Og så vanlig og forutsigbart at jeg vegrer meg for å starte en del tråder. Jeg vet hvor de ender... Anonymkode: a0cbc...ad5 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Velkommen til internett. Anonymkode: 79d36...20e 4
ekkoet Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 De beste er de: Hvor ofte bader du barna dine? Svar: Jeg har ikke barn! 10
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 Ja enig! Føler meg angripet når det ikke har noe med saken å gjøre. To ganger har jeg spurt om hva folk ambefaler at jeg skal velge, og folk angriper meg med "finn ut av det selv!" eller "hvordan skal vi vite hva du vil ha, vi er ikke synske!" og mye annet negativ. Jeg ba jo bare om menningen deres 🙄 Anonymkode: 9f858...6ed 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 Ja, det skjer jo til og med når TS prøver å unngå det med å skrive "Til dere som...". Så varer noen som aldri gjør det. Jeg skjønner man kan komme inn med en annen mening, jeg har sikkert steppet inn og ment noe litt på siden av akkurat det TS spørs om, noen ganger er det relevant med et litt annet perspektiv som er noe utenfor de rammene som er satt. Men å komme med sånn "jeg spiser ikke biff" i en tråd hvor det spørres om oppskrift på biff er jo helt fullstendig meningsløst å svare. Og det verste er de som er moraliserende, særlig i tråder om å hanskes med kredittkortgjeld o.l. så kommer det en haug med folk inn og sier de aldri bruker kredittkort. Javel, gratulerer med dagen. Anonymkode: 4adcd...797 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg bruker aldri å gå inn på slike tråder, og HI i denne tråden treffer meg derfor ikke. Ser dere hva jeg gjorde nå? Anonymkode: ff31b...01c 5
SoWhat? Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2020 47 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Slik vil det alltid være Fordi noen bare elsker å fremstå litt mer fornuftig og med litt bedre moral og med sånt skryt av seg selv. På akkurat det ene området.... 1
AnonymBrukern Skrevet 8. oktober 2020 #10 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Fordi noen bare elsker å fremstå litt mer fornuftig og med litt bedre moral og med sånt skryt av seg selv. På akkurat det ene området.... Jepp
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #11 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker aldri å gå inn på slike tråder, og HI i denne tråden treffer meg derfor ikke. Ser dere hva jeg gjorde nå? Anonymkode: ff31b...01c Nei? Fortell hva du gjorde nå. Anonymkode: c39ac...f0b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 Det er like irriterende med de som bare svarer 'nei'. F.eks "Pleier du å bade på sommeren? Synes du det er best med et tjern eller en strand?" - "Nei", eller "Liker du lakris? Hvilken lakris synes du er best?" - "Nei" Anonymkode: 0e620...de9 1
SoWhat? Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne oppførselen er vel ikke så forbanna annerledes enn alle de sullikene som automatisk begynner å sutre og klage på grunn av noe de tror er "troll" som nettopp har kommet med en eller annen slags skrøne-historie. Da kan de jo selvfølgelig gi seg selv en veldig "stor klapp på skulderen" fordi de var liksom SÅÅÅÅ ufattelig flinke / smarte / fanastiske, og det er liksom ikke måte på. Men samtidig velger de jo selvfølgelig å gi sinnsykt masse oppmerksomhet til noen som de hardnakket påstår er "troll" da. Og ekte troll ville jo garantert gitt blanke pokker i hva folk påstår om dem, så lenge de klarer å oppnå mest mulig oppmerksomhet og kommentarer. Anonymkode: aa6bf...895 Det fins dumme troll og det fins de som klarer å skape en diskusjon som egentlig kan bli morsom eller interessant. Dumme åpenbare troll ala "menn er smartere enn damer" eller omvendt, er idiotisk å svare på. Syns de som svarer på sånt og liknende ikke akkurat er de mest oppegående, og det blir bare pinlig og idiotisk. Syns også at de som roper troll i andre tråder hvor det faktisk kan bli en ok diskusjon, er forstyrrende. De er irriterende, og avsporer unødvendig. Og ikke skjønner jeg hva vitsen er å rope troll for deretter å svare. Tullete.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #14 Skrevet 10. oktober 2020 På 8.10.2020 den 13.40, SoWhat? skrev: i HI, men komme med meningen sin uansett. Nå er det to tråder her. En om hvilken veske en ville kjøpt til 10 000. Der svarer flere at de *aldri* ville brukt så mye penger på en veske. En ville også gitt de pengene til gode formål... Og en tråd om hvor mange pølser en spiser til middag. Så svarer en at det spiser h*n ikke til middag, det er *nødmat* toppen to ganger i året. Okay! Hvorfor går man inn på tråder uten å svare på spørsmålet? Hold dere unna de trådene da, og lag heller tråder selv om dere vil moralisere og vise hvor flinke og fornuftige dere er 🙄 folk assa Hvis noen spør hvor mange pølser jeg spiser til middag er svaret mitt ingen. Må jeg spise minst èn for å kunne svare? Anonymkode: dc965...8ac
SoWhat? Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #15 Skrevet 10. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis noen spør hvor mange pølser jeg spiser til middag er svaret mitt ingen. Må jeg spise minst èn for å kunne svare? Anonymkode: dc965...8ac Spørsmålet var ikke *om* du spiste pølser da? Det blir noe annet ansikt til ansikt. Da kan du liksom ikke stå der stum. Her inne går det helt fint an å la være å svare.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #16 Skrevet 12. oktober 2020 "hvilken vin anbefaler du til biff?" "jeg drikker ikke vin". 🙄 Anonymkode: 9f858...6ed 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #17 Skrevet 13. oktober 2020 «Jeg og mannen skal flytte fra hverandre. Har alle 50-50-ordning?» svar: hvorfor skal dere skille dere? Anonymkode: 272b3...237 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #18 Skrevet 20. oktober 2020 Ja, det er fælt. Når noen spør "hvor får jeg tak i ferdigskrelte bananer for å ta med på tur", er det nærliggende å svare at det tar tre sekunder å skrelle en banan, og når skallet er av, må bananen pakkes inn i noe hvis den ikke skal bli brun, og den innpakningen tar det kanskje lenger å fjerne enn det opprinnelige skallet, det skaper et søppelproblem, dessuten er det et unødvendig prispåslag. Da blir det sure miner og "det var ikke det jeg spurte om!". Men så er man "snill" og svarer hvor man får tak i ferdigskrelte bananer, og da blir reaksjonen "bare glemm det, jeg kjøpte en vanlig banan og skrelte den selv". Anonymkode: c676b...635 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #19 Skrevet 20. oktober 2020 Uff ja. Dette skjer jo hele tiden. Hi: "Dere som ammer barn som er eldre enn ett år, når tenker dere å slutte?" Svar: "Amming av barn som er eldre enn ett år er ekkelt og burde være forbudt." Hi: "Dere som har innekatt, hvor har dere kattedoen?" Svar: "Det er dyremishandling å ha innekatt. Det burde være forbudt". 😣 Synes at folk som ikke bidrar med noe konstruktivt, og som kun svarer for å spre negativitet kan holde seg borte. 👌 Anonymkode: 15027...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #20 Skrevet 20. oktober 2020 På 9.10.2020 den 4.46, AnonymBruker skrev: Det er like irriterende med de som bare svarer 'nei'. F.eks "Pleier du å bade på sommeren? Synes du det er best med et tjern eller en strand?" - "Nei", eller "Liker du lakris? Hvilken lakris synes du er best?" - "Nei" Anonymkode: 0e620...de9 "Nei, bare nei" Anonymkode: 15027...fc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå