AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Hvor lenge etter IKM startet blødningen? Hadde dere spotting først noen dager? Hvor lenge hadde dere positive tester? Var blødningen tyngre enn ved vanlig mens? Anonymkode: 8699d...ae6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg tror jeg hadde det forrige PP, men jeg ikke 100% sikker. Begynte å spotte rosa 10 dpo. Spottet litt brunt frem til IKM. Fikk svak positiv test på IKM, men begynte å spotte rosa fra morgenen. Senere på dagen fikk jeg mensen som vanlig. Testet for sikkerhets skyld 6 dager etter og testen var helt negativ. Jeg ble forøvrig gravid PP'en etter og merket ingen festeblødning da. Anonymkode: 59036...3ef
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Blødningen startet 1 dag etter IKM. Lett spotting på IKM, pleier å spotte 1 dag før mens. Hadde positiv svaaaaakt 11dpo, svakt 12dpo og 13 dpo tydelig strek. 14 dpo blenda. Pleier å blø relativt lite, så merket lite forskjell. Blødde helt ut en tampong istedenfor bare halvveis kanskje. Bruker de aller minste. Anonymkode: d0cad...d93
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Er usikker på om det jeg går igjennom er en kjemisk. Er to dager over IKM. Men alt jeg har opplevd er spotting et par ganger. Testene er fortsatt positive. Litt frustrerende. Vil bare få det overstått så jeg kan starte en ny PP. Syns heller ikke testene blir svakere. Eller sterkere. Hilsen ts Anonymkode: 8699d...ae6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Har hatt 3 stk, og det har vært litt forskjellige opplevelser fra gang til gang. Første gang begynte jeg å blø dagen etter ikm tror jeg. Andre gang vet jeg ikke hvilken dpo siden vi ikke tok pause fra prøvingen, og tredje gang kom blødningen på 4+3. Blødningene var ikke nødvendigvis tyngre, men annerledes. Jeg blødde lengre, og nesten alt kom ut mens jeg satt på do, mens lite kom i bindet. Mener også at det var mer friskt og tynt blod enn mensblod. Smertene var verre enn vanlige menssmerter. Første gang måtte jeg få morfin, og andre og tredje gang holdt det med paralgin forte. Litt usikker på om jeg spottet først, men tror jeg kanskje gjorde det. Men som sagt så var ikke blødningene som vanlig mens. Jeg tror testene var positive i 3-5 dager før de ble negative igjen. Anonymkode: 4adbe...b0f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg ville tatt en tur til fastlegen for å sjekke HCG-nivåene ved hjelp av blodprøver. Du må ta minst to prøver for å sjekke stigningen. Svangerskapsblødninger er ganske vanlige og er ikke nødvendigvis et dårlig tegn. Lykke til, TS Anonymkode: 59036...3ef
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er usikker på om det jeg går igjennom er en kjemisk. Er to dager over IKM. Men alt jeg har opplevd er spotting et par ganger. Testene er fortsatt positive. Litt frustrerende. Vil bare få det overstått så jeg kan starte en ny PP. Syns heller ikke testene blir svakere. Eller sterkere. Hilsen ts Anonymkode: 8699d...ae6 Husk at det er mange som opplever blødninger uten at det er noe galt! Be om å få måle hcg hos fastlegen for å se om det stiger eller synker, men det høres ikke ut som kjemisk om testene blir sterkere. Krysser fingrene for at det går bra! Anonymkode: 4adbe...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at det er mange som opplever blødninger uten at det er noe galt! Be om å få måle hcg hos fastlegen for å se om det stiger eller synker, men det høres ikke ut som kjemisk om testene blir sterkere. Krysser fingrene for at det går bra! Anonymkode: 4adbe...b0f Tenkte å dra på mandag om jeg ikke har fått mens til da. Men testene er heller ikke sånn veldig bra til å være 2 dager over IKM. Er svake tester med veldig lite stigning. Så det ser ikke lovende ut om jeg skal være ærlig. Og har sett på andre sine tester 16-17dpo. Mine ligner på 10-12dpo. Men er 16dpo. Hilsen ts Anonymkode: 8699d...ae6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #9 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg har hatt tre kjemiske og to svangerskap som har endt med barn. I de to svangerskapene som gikk bra, spottet jeg brunt og hadde litt småblødninger rundt tiden jeg ventet mensen og gjennom uke 4. Ved de kjemiske graviditetene, var det som om mensen kom som vanlig, men mellom 2-6 dager forsinket. Da hadde jeg fortsatt ganske tydelig test da jeg begynte å blø, men tror den hadde blitt litt svakere enn da jeg testet den dagen jeg ventet mensen Anonymkode: 88a07...a86
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 Fikk denne nå. Det er ikke morgenurin. Har fått time hos legen senere i dag. Men jeg tror faktisk jeg er gravid. Ingen spotting i går. Og denne testen i dag. Uff håper 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Er 15dpo. Hva tenker dere? Er dette en fin positiv test? Hilsen ts Anonymkode: 8699d...ae6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 Fin positiv test. Tror og håper du er gravid! Anonymkode: 59036...3ef
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Fikk denne nå. Det er ikke morgenurin. Har fått time hos legen senere i dag. Men jeg tror faktisk jeg er gravid. Ingen spotting i går. Og denne testen i dag. Uff håper 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Er 15dpo. Hva tenker dere? Er dette en fin positiv test? Hilsen ts Anonymkode: 8699d...ae6 Ingen tvil nei! Ikke alle som får så sterke tester. Det finnes jo folk som får negative tester på 16dpo men som likevel er gravide. Men dra til legen likevel, og ta ny blodprøve på mandag! Anonymkode: 4adbe...b0f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen tvil nei! Ikke alle som får så sterke tester. Det finnes jo folk som får negative tester på 16dpo men som likevel er gravide. Men dra til legen likevel, og ta ny blodprøve på mandag! Anonymkode: 4adbe...b0f Ah godt å lese. Takk for svar 🤞🏻 Tørr å håpe litt nå. hilsen ts Anonymkode: 8699d...ae6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #14 Skrevet 12. desember 2020 Jeg mistet 18 dpo, og testet positiv 8 dpo. Hadde fin stigning i testene frem til 15 dpo. Reagerte på at jeg kun fikk gravid 1-2 uker på digital test 16 dpo da den slo ut på 2-3 på det tidspunktet ved andre graviditeter. Fikk en dårlig følelse og så at plusstestene sluttet å bli sterkere. 17. og 18 dpo var de tydelig svakere og da skjønte jeg at det ikke ville gå. Begynte å blø noen timer senere med smerter. Blødningen var tynnere enn vanlig, men blødde mer. Anonymkode: 46670...570
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå