Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 😁 fant nylig ut av jeg venter barn i starten av juni 2021, og lurte på om noen andre også venter barn da?🥳

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Mummikoppp skrev:

Jeg gjør😁

Ååå så koselig! Hvor langt på vei er du? 😁 har du barn fra før eller er det første? 

dette er vår 2 og kom som en super overraskelse. Brukte langt tid på første og trengte hjelp av hormoner osv.. så ble litt sjokkert når testen kom tilbake positiv nå, men med stor glede 😍

Skrevet
3 minutter siden, Anniken123 skrev:

Ååå så koselig! Hvor langt på vei er du? 😁 har du barn fra før eller er det første? 

dette er vår 2 og kom som en super overraskelse. Brukte langt tid på første og trengte hjelp av hormoner osv.. så ble litt sjokkert når testen kom tilbake positiv nå, men med stor glede 😍

Jeg er 6+4.. så det er veldig tidlig enda. Men dette er min første graviditet og første barn, så det er veeldig nytt og spennende for meg og samboer😍  

Så kjekt da. Gratulerer med graviditeten. Hvor langt er du på vei? ☺️

• Liker 1
Skrevet

Er bare uke 3+1, så ville ikke holdt pusten for at jeg er her om en mnd 😅

Skrevet
1 time siden, Mummikoppp skrev:

Jeg er 6+4.. så det er veldig tidlig enda. Men dette er min første graviditet og første barn, så det er veeldig nytt og spennende for meg og samboer😍  

Så kjekt da. Gratulerer med graviditeten. Hvor langt er du på vei? ☺️

Ååå så koselig 👏🏼 Gratulerer så mye ❤️ 

jeg er 6+1 idag, og skal å ta en titt på spiren allerede i neste uke. Vi har tvillinger i familien så vi ønsker å se hvor mange som har slått leir inni magen her😂🙊

Skrevet
2 minutter siden, RagFro skrev:

Spennende og krysser fingrene for at du er her om 1mnd🤞🏼🤰🏽

Skrevet
1 hour ago, Anniken123 said:

Spennende og krysser fingrene for at du er her om 1mnd🤞🏼🤰🏽

Jeg også! 😄 Og om det holder til mål har jeg termin (ca?) 26. juni :) 

Skrevet
1 time siden, RagFro skrev:

Så tidlig du har fått positiv test😊 Ville tenkt at det var et godt tegn, jeg. Jeg testet i går og fikk negativ test, ville også tilsvart 3+1 om jeg i det hele tatt er gravid😅 Skal prøve å vente til lørdag med ny test.

Anonymkode: 9227e...305

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så tidlig du har fått positiv test😊 Ville tenkt at det var et godt tegn, jeg. Jeg testet i går og fikk negativ test, ville også tilsvart 3+1 om jeg i det hele tatt er gravid😅 Skal prøve å vente til lørdag med ny test.

Anonymkode: 9227e...305

Fikk positiv EL-test 27. september, så da regner jeg med at EL var 28. sep? Testet positivt kvelden 6/10 med «vanlige» billigtester (ikke tidligtest). Vet ikke om det har noe å si! Tok en digital cb rundt lunchtider i dag, og da stod det «gravid 1-2»! Man får bare vente og se! 😅

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, RagFro skrev:

Jeg også! 😄 Og om det holder til mål har jeg termin (ca?) 26. juni :) 

Gratulerer! Hvis det klaffer denne gangen får jeg også termin 26.juni ❤️ tenker å teste til helgen 🤞

Skrevet
19 minutter siden, supernaturalfan said:

Gratulerer! Hvis det klaffer denne gangen får jeg også termin 26.juni ❤️ tenker å teste til helgen 🤞

Oi! Så morsomt! Krysser fingrene for deg!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg og venter baby i juni 🙋🏼‍♀️ meeeen holder pusten, er livredd for at det skal skje noe. Er 4+6 idag, det er også min første graviditet 🥰

Skrevet
6 timer siden, Anniken123 skrev:

Ååå så koselig 👏🏼 Gratulerer så mye ❤️ 

jeg er 6+1 idag, og skal å ta en titt på spiren allerede i neste uke. Vi har tvillinger i familien så vi ønsker å se hvor mange som har slått leir inni magen her😂🙊

Tusen takk❤️ Det skal vi og. Har en TUL når jeg er 7+2. Gleder meg veldig og håper det bare er en 😂😍 

Skrevet
1 time siden, 89jenta skrev:

Jeg og venter baby i juni 🙋🏼‍♀️ meeeen holder pusten, er livredd for at det skal skje noe. Er 4+6 idag, det er også min første graviditet 🥰

Gratulerer 😍 så kjekt! Krysser fingrene for at spiren holder seg på plass og det blir en juni baby 🤰🏽

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mummikoppp skrev:

Tusen takk❤️ Det skal vi og. Har en TUL når jeg er 7+2. Gleder meg veldig og håper det bare er en 😂😍 

Hehe så morsomt😂🙌🏼 Jeg også gleder meg fælt, bare kjipt samboer ikke får være med pga Corona 😭

Gjest ThessyB
Skrevet

Jeg venter også en liten skatt, foreløpig termin 10. Juni! 5+7 idag. Har en gutt på halvannet år fra før. 😁

Skrevet

Åh, jeg har en et juni barn født i 2019, fantastisk tid å få barn på! (Er litt babysjuk også i grunn 😂) Gratulerer alle med graviditetene, jeg krysser fingra for at alt går bra for alle ♥️

Skrevet

Et tips: Det er egne termingrupper her på KG. Lag en skravletråd for mai/juni 2021 så er det helt sikkert flere som blir med i den 😊

Anonymkode: 9611d...54e

• Liker 3
Skrevet

Jeg har termin 15 juni 😄 det er en termingruppe på face også 💚

Anonymkode: fb264...61e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...