Gå til innhold

Hvordan avvise på en fin måte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja..hvordan avviser man en fyr på en fin, skånsom måte når han står der og er såå gira på å ta deg med ut?? Synes synd på dem jeg..og det blir som regel bare.."eeeh...*kremt*..altså..har type..*host*" osv osv.

Så..hva gjør dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kjæreste er vel det en bra "unnskyldning". Funker også! Ellers kan du vel si at det ikke passer med en gutt i livet ditt for tiden eller snakke deg bort på et annet vis.

Lykke til

Skrevet

Dte beste i lengden vil jeg tro er å være helt ærlig. Du kan si det på en skånsom måte, selv om du ikke er interessert.

Du vet; It takes two to tango!

Skrevet

Bare fortell at du må på do og be han møte deg der og der kl 24.00, f.eks.. Og i mellomtiden passer du på å gå et helt annet sted..

Kanskje ikke så ærlig, men hva gjør vel det - for du vil jo ikke ha noe med han å gjøre allikevel :sjarmor:

Skrevet

Vet han ikke at du har type da ?

Si rett ut at du ahr type og at desverre ikke er aktuelt..But thanks for asking :)

Skrevet

Absolutt IKKE eniog med Anie...hallo!

Du må bare være ærlig med han og si det som det er.

Skrevet

Vær ærlig, duh. Løgner har ofte booomerangeffekt.

Skrevet

Jo, han visste at jeg hadde type, for jeg hadde sagt det før på dagen da vi prata sammen. Derfor ble jeg ganske overraska da han kom etterpå å spurte meg ut. hehe

Så han rabla ned navn om nummer på en lapp og ga den til meg, så nå venter han vel på telefon i neste uke engang. Kanskje like grei måte det, han bor ikke i Norge engang, så det er vel liten sjans for at jeg ser han igjen. :wink:

Men det er ekkelt å skal avvise noen, for jeg synes så synd på dem :-?

Skrevet

tss...er ikke noe synd på dem da !:) Hvis de vet du har type .

Men som du sier, du ser han sikkert aldri igjen alikevel. Problem forsåvidt løst

Skrevet

I know :wink:

Men liksom til neste gang....er jo såååå plagsomt!!! :sjarmor:

hehe, nei tulla 8)

Skrevet

Eller som Oda Krogh sa: "det er ditt problem - ikke mitt!"

:o

Skrevet

Eller så kan du jo bare si: Nei. vil ikke. bye bye.

en ærlig sak det.

eller: ÅÅHH..... jeg har så lyst,men du er så deilig, at om typen min finner det ut ville han bli fryktelig sint. og faren til typen min er sikkert større en din far. :) ooops. må gå nå, skal ta tabelettene mine.... bybye. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...