Gå til innhold

Noen her som har fått vite av andre at partner var utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en beskjed ansikt til ansikt av ei jente som venninne at samboeren min og ei flørtet en del på nett. Det ble ofte skrevet av min samboer at han gjorde hva som helst for å få den jenta. Han har skrevet at han dumper meg om jenta dumper sin samboer. 

Jeg har ingen faktiske bevis på at disse meldingene eksisterer. Vi er fra en liten by, jeg vet hvem hun som fortalte meg det, er fra før. Jeg har ikke noe inntrykk av at hun er kun ute etter drama. Hun sier at hun syns det er fælt å stå å se på, at det har holdt på siden før sommeren og nå orket ikke hun mer. Hun vet hun går bak sin venninnes rygg, så om jeg tar det opp her hun om at sitt navn holdes utenfor. 

Jeg har også hatt en magefølelse på at det er noe og fikk en del svar. Dette er ei venninne av samboer og ting har føltes rart når vi alle møtes. 

Noen som har opplevd lignende og vil fortelle hvordan det gikk? Jeg vet ikke om han har vært fysisk utro. Den jenta visste ikke sikkert, men har en dårlig magefølelse etter en samtale med venninna si.

Anonymkode: 74e04...0d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du be om å få se skjermbilder av dette? 

Anonymkode: 0c6eb...878

• Liker 2
Skrevet

Må få bevis, eller så kan du spørre om ting rundt denne jenta for å se om han reagerer på det. 

Anonymkode: c6573...cc6

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må få bevis, eller så kan du spørre om ting rundt denne jenta for å se om han reagerer på det. 

Anonymkode: c6573...cc6

Jeg har ingen grunn til å tro at det ikke stemmer for jeg har reagert på flere ting. Jeg har spurt han ut og han tar alle tegn til å skjule noe for meg. 

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du be om å få se skjermbilder av dette? 

Anonymkode: 0c6eb...878

Hun som prata med meg har jo ikke det. 

• Liker 2
Skrevet

Vil du ha innspill på din egen situasjon eller vil du ha våre erfaringer? Jeg blir alltid usikker på tråder som denne.

For å svare på spørsmålet i overskriften og til sist i innlegget ditt så har jeg fått vite at eksen var utro av kompisen hans. Jeg hadde ingen grunn til å ikke tro på han og er evig takknemlig for at han fortalte sånn at jeg kom meg ut av det forholdet.

Når det gjelder din egen situasjon så virker det som om du allerede har svaret ditt. Stolt på magefølelsen din og stol på hun som har fortalt deg dette. Og ikke tenk at det viktige her er hvor vidt han har vært fysisk utro eller ikke. Han har vært utro uansett.

Anonymkode: 366af...2ca

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du ha innspill på din egen situasjon eller vil du ha våre erfaringer? Jeg blir alltid usikker på tråder som denne.

For å svare på spørsmålet i overskriften og til sist i innlegget ditt så har jeg fått vite at eksen var utro av kompisen hans. Jeg hadde ingen grunn til å ikke tro på han og er evig takknemlig for at han fortalte sånn at jeg kom meg ut av det forholdet.

Når det gjelder din egen situasjon så virker det som om du allerede har svaret ditt. Stolt på magefølelsen din og stol på hun som har fortalt deg dette. Og ikke tenk at det viktige her er hvor vidt han har vært fysisk utro eller ikke. Han har vært utro uansett.

Ja, vil vel ha andres historier for å vite hvordan jeg skal håndtere dette videre. Ta det opp med han en siste gang, finne til bunns i de egentlige problemene og bli sterkere av dette? Eller gå videre og prøve å få tillit til andre i fremtiden? 

Hvordan dumpe han om det er det jeg velger?

I blant er det bare lettere å høre andres også plukke til meg det jeg kan gjøre i min situasjon. Er det egentlig så ille med emosjonell utroskap? 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, vil vel ha andres historier for å vite hvordan jeg skal håndtere dette videre. Ta det opp med han en siste gang, finne til bunns i de egentlige problemene og bli sterkere av dette? Eller gå videre og prøve å få tillit til andre i fremtiden? 

I blant er det bare lettere å høre andres også plukke til meg det jeg kan gjøre i min situasjon. Er det egentlig så ille med emosjonell utroskap? 

Emosjonell utroskap er et vagt begrep. Var jeg deg ville jeg ikke tenkt på og spurt helt generelt om emosjonell utroskap, men tenkt på og spurt om: Er det egentlig så ille å si til en annen at "han gjorde hva som helst for å få den jenta. Han har skrevet at han dumper meg om jenta dumper sin samboer."

Ja, det er det. 

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det denne jenta sier til deg stemmer, betyr det at kjæresten din bare holder på deg til hun han snakker med blir singel. Vil du ikke være førstevalget til den du er sammen med? Det vil ihvertfall jeg. 

Anonymkode: cfcc4...04e

Skrevet

Eksen min rotet med ei. Han som fortalte det, ba meg om å ikke si noe, for da røpte jeg at han hadde sladret. Jeg fikk senere vite det av henne, og da konfronterte jeg han. Jeg tilga han.

Et år senere fortalte samme kompis at han hadde skrytt av at han hadde ligget med ei. Der var detaljer som gjorde på at det trolig var sant. Jeg fikk heller ikke denne gangen lov til å fortelle det. Jeg prøvde på et vis å få han til å innrømme det, men ga opp, og la det bak meg, siden vi hadde vært i en dårlig periode, og "det var sikkert derfor".

5 år senere, og ett barn. Han forlot meg for ei annen. Jeg fikk vite at de hadde holdt på en god stund før han gjorde det slutt med meg.

Gudene må vite hvor mange ganger han har vært utro i mellomtiden uten at han ble oppdaget....

Anonymkode: ff239...106

• Liker 2
Skrevet

Med eksen, fikk det bekreftet av flere vitner. Jeg endte det forholdet.

Med nåværende ble det tilstått av samboer dagen etter, er fortsatt sammen.

Anonymkode: 64854...b48

Skrevet

Jeg fikk vite via flere kilder omtrent samtidig at exen min hadde en uakseptabel oppførsel, hvor videre etterforskning fra min side avslørte at han hadde sex med flere andre.

Først var det to venninner som fortalte at han hadde tafset på dem, og deretter fortalte en annen ex av meg at han hadde kommet i krangel med denne fyren på byen, fordi han hadde konfrontert ham med at han åpenbart var på date med en dame, selv om han var sammen med meg. Denne dama viste det seg at han lå med jevnlig og dro på turer med, var ute på byen, hotell osv. 

Så da ble det så klart slutt.

Anonymkode: 413c9...f9c

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min rotet med ei. Han som fortalte det, ba meg om å ikke si noe, for da røpte jeg at han hadde sladret. Jeg fikk senere vite det av henne, og da konfronterte jeg han. Jeg tilga han.

Et år senere fortalte samme kompis at han hadde skrytt av at han hadde ligget med ei. Der var detaljer som gjorde på at det trolig var sant. Jeg fikk heller ikke denne gangen lov til å fortelle det. Jeg prøvde på et vis å få han til å innrømme det, men ga opp, og la det bak meg, siden vi hadde vært i en dårlig periode, og "det var sikkert derfor".

5 år senere, og ett barn. Han forlot meg for ei annen. Jeg fikk vite at de hadde holdt på en god stund før han gjorde det slutt med meg.

Gudene må vite hvor mange ganger han har vært utro i mellomtiden uten at han ble oppdaget....

Anonymkode: ff239...106

At du lot deg bli behandlet som dørmatte, hushjelp og midlertidig tømmestasjon er en gåte...du skulle sparket dritten i ræva for lenge siden..

Anonymkode: abcbd...881

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...