AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Førstegangsfødende. Er i uke 36, har ikke termin før i november. har i hele svangerskapet slitt med forstoppelse og bare fått gjort nummer 2 en gang i uka, max to ganger i uka det går hvertfall 4-5 dager mellom hver gang. de siste dagene har jeg hatt masse kynnere og magesmerter og knivsmerter ned i bekkenbunnen og har måtte ta paracet flere ganger de siste par dagene. Magen har også sunket ned slik at ribbeina har fått litt bedre plass. I går måtte jeg på do og gjøre nummer 2 to ganger og når jeg sto opp i morges måtte jeg enda en gang! Har vært våken hele natten med smerter i bekkenbunnen og stråling bak til rompa og press over korsryggen. Tok paracet og det ble litt bedre. Smertene har gått over nå, men lurer på om kroppen begynner å forberede seg når jeg plutselig får stortømming i tarmen og ellers har hatt så vondt og magen har forsvunnet ned 😅 Anonymkode: 9e177...746 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Kan være tegn på at ting modnes og gjøres klart. Men om du føder i dag eller om 3 uker er ikke godt å si. Lykke til🤞 Anonymkode: 920fc...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå