AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Hei Trenger litt råd her. Jeg og far til sønnen min har gått jevnlig på møter hos familievernkontoret. Dette har vi blitt enige om når samværet ble utvidet. Vi skulle jobbe med samarbeidet før en evnt 50/50 deling. Far er svært utålmodig. Han avlyser timer så snart vi er uenige om noe. Viser ikke til å ønske å snakke ut om problemene våre. Jeg har møtt opp hver gang uansett hvor irritert og sur jeg har vært. Klarer alltid å bite det i meg for sønnen vår. Jeg har fulgt alle råd og veiledning de har kommet med og far bare driter fullstendig i det. I dag fikk jeg vite at han ikke ønsker å møte der noe mer. Kjenner jeg gir opp snart. Hvordan skal vi klare å samarbeide? Føler jeg snakker til en vegg og far skaper så store konflikter. Både med meg og innad familien. Dette går selvsagt utover sønnen vår. Barnet er snart 3 år. Anonymkode: 1b41e...b27
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Tror det er greit å ta en skikkelig prat med barnefar, hvor dere begge får luftet tankene og diskutert hvordan ting skal gjøres fremover. Anonymkode: 7c8bf...466
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Leit at samarbeidet er vanskelig. Det har det vært hele veien for meg med barnefar også. Jeg tapte nylig i tingretten til tross for barna har uttalt de vil bo hos meg og alt er godt med tanke på status quo. Vi er nå på vei inn i lagmannsretten om omsorgen. Det er tøft, tungt og vanskelig. Mitt beste råd er å notere ned alt far uteblir fra, og ha mest mulig skriftlig angående uenighetene dere i mellom. Havner man i retten som jo er fort gjort, er dette viktig. Håper dere får til samarbeid om barnet 😊 Anonymkode: e40b1...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå