AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Er med en mann som gjør meg helt mo i knærne så fort han tar på/stryker/klemmer meg- jeg mister all logisk sans (type «har ikke tid og burde egentlig gjort noe annet) og er «klar» på to sekunder. Det er veldig lidenskapelig og deilig sex men; jeg kommer ikke 95% av gangene, likevel er jeg helt besatt av mannen. Er det noen man har en fysisk tiltrekning til som kroppen liksom styrer over? For omstendigheter rundt gjør at et forhold er vanskelig (det er ikke utroskap involvert, jeg har masse følelser for han), likevel er det sånn at jeg blir salig når han ser meg inn i øynene. Har ikke hatt sånne følelser før, og er plutselig en seksuell person, noe jeg ikke har vært de siste 20 årene der jeg ikke har tenkt på sex mer enn at det er noe som bare må være med i et forhold. Nå er jeg det med en mann som ikke får meg til å komme hele veien men jeg vil ha han hele tiden uansett- hva skjer? (jeg vet at jeg er ansvarlig for meg selv men har bare ikke skjønt hvordan jeg fungerer når jeg skal hjelpe meg selv helt enda, har tidligere kommet vaginalt) Anonymkode: e8fb8...b81
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Aner ikke hva som skjer. "Kjemiske reaksjoner i hjernen" vil sikkert noen si, men kanskje noen med kunnskap faktisk kan forklare det ordentlig. For jeg lurer også på det. Kjenner meg veldig godt igjen. Anonymkode: df8a5...3eb
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg har også en slik ute av kontrolltiltrekning til en mann, blir helt bortevekk og hører ikke hva som blir sagt rundt meg når jeg er nær han. Bare veldig sterk kjemi, aldri opplevd lignende enda vi er 50 og 52, begge har vært gift tidligere. Her er det også omstendigheter rundt som gjør et forhold utfordrende (ikke utroskap her heller). Men tiltrekningen er helt utrolig sterk, umulig å gi slipp. Anonymkode: cc732...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå