AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Noen som har erfaring med å begynne å ligge med eksen sin litt fast igjen, der dere faktisk ble sammen igjen? 4-5 mnd siden bruddet. Kun sporadisk kontakt, ligget sammen et par ganger. Men nå har vi avtalt å ligge sammen "fast". Var sterke følelser der fortsatt når det ble slutt. Vi ble enige, men jeg angret med en gang, mens han var bestemt på at avgjørelsen av riktig. Anonymkode: 5f2dd...953
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Ja, flere ganger.. Vi hadde iss fast etter bruddet.. Holdt på i 4-5 mnd så hadde han ei ny.. Gikk på smellen igjen nå i sommer og hadde sex med han i 2-3 mnd.. Men så vet jeg ikke mer siden jeg har ikke følelser for han mer, men sexen er god. Nå har jeg funnet meg en ny så får se hvor det bærer hen. Hvis han var bestemt i avgjørelsen så har han kun sex med deg, og mest sannsynlig uten følelser. Men det må du snakke med han om om hva det betyr mellom dere.. Anonymkode: 773d5...8dd
Belima Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med å begynne å ligge med eksen sin litt fast igjen, der dere faktisk ble sammen igjen? 4-5 mnd siden bruddet. Kun sporadisk kontakt, ligget sammen et par ganger. Men nå har vi avtalt å ligge sammen "fast". Var sterke følelser der fortsatt når det ble slutt. Vi ble enige, men jeg angret med en gang, mens han var bestemt på at avgjørelsen av riktig. Anonymkode: 5f2dd...953 Hvis du håper at dere blir et par igjen, så ville jeg ikke hatt sex med han før dere er i et forhold igjen. Hadde følt at han brukte meg for å få det han trenger, ikke fordi han var glad i meg. Det min generasjon ikke alltid forstår (er nok i dine foreldres generasjon) er hvorfor dere kaller det en ex og fremdeles har sex sammen. Selv orker jeg ikke å ha sex hvis jeg ikke er glad i en person. Da kunne jeg like godt prostituert meg og tjent penger på det. 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, flere ganger.. Vi hadde iss fast etter bruddet.. Holdt på i 4-5 mnd så hadde han ei ny.. Gikk på smellen igjen nå i sommer og hadde sex med han i 2-3 mnd.. Men så vet jeg ikke mer siden jeg har ikke følelser for han mer, men sexen er god. Nå har jeg funnet meg en ny så får se hvor det bærer hen. Hvis han var bestemt i avgjørelsen så har han kun sex med deg, og mest sannsynlig uten følelser. Men det må du snakke med han om om hva det betyr mellom dere.. Anonymkode: 773d5...8dd TS her. Takk for svar! Jeg vet at han har følelser for meg, men at han er usikker på om vi ville fått det til å fungere. Er derfor jeg håper kanskje ting kan bli annerledes nå som vi treffes litt igjen ❤️ Anonymkode: 5f2dd...953
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Belima skrev: Hvis du håper at dere blir et par igjen, så ville jeg ikke hatt sex med han før dere er i et forhold igjen. Hadde følt at han brukte meg for å få det han trenger, ikke fordi han var glad i meg. Det min generasjon ikke alltid forstår (er nok i dine foreldres generasjon) er hvorfor dere kaller det en ex og fremdeles har sex sammen. Selv orker jeg ikke å ha sex hvis jeg ikke er glad i en person. Da kunne jeg like godt prostituert meg og tjent penger på det. Jeg er i 30 årene, tro d eller ei, hehe!! Forstår hva du mener. Er bare fortvilet, og vil det skal ordne seg igjen ❤️ Anonymkode: 5f2dd...953
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS her. Takk for svar! Jeg vet at han har følelser for meg, men at han er usikker på om vi ville fått det til å fungere. Er derfor jeg håper kanskje ting kan bli annerledes nå som vi treffes litt igjen ❤️ Anonymkode: 5f2dd...953 Det er aldri lurt å pule seg tilbake i et forhold. Det er bedre å snakke sammen (uten å ha sex) og finne ut av hva som skal til for å få forholdet til å fungere fremfor å ha sex frem til begge blir avhengige. Sex uten forpliktelser fører stort sett til skuffelse hos en eller begge. Anonymkode: 0c462...4ec 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i 30 årene, tro d eller ei, hehe!! Forstår hva du mener. Er bare fortvilet, og vil det skal ordne seg igjen ❤️ Anonymkode: 5f2dd...953 Vil du ha et forhold med respekt, så forteller du ham at du ønsker at det skal ordne seg igjen mellom dere men at du ønsker å avstå fra sex frem til dere har funnet ut av ting. Anonymkode: 0c462...4ec 4
Belima Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er i 30 årene, tro d eller ei, hehe!! Forstår hva du mener. Er bare fortvilet, og vil det skal ordne seg igjen ❤️ Anonymkode: 5f2dd...953 Var det jeg leste mellom linjene, at du ikke er ferdig med han. Er fremdeles i dine foreldres alder. Ikke gjør det for din egen skyld. Du er mer verd enn et ligg!🙂
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #9 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk for svar! Jeg vet at han har følelser for meg, men at han er usikker på om vi ville fått det til å fungere. Er derfor jeg håper kanskje ting kan bli annerledes nå som vi treffes litt igjen ❤️ Anonymkode: 5f2dd...953 Ja, og hva tenker du at skulle bli annerledes denne gangen? Har de utfordringene som gjorde at han var usikker på forholdet forsvunnet? Jeg fraråder sex med eks, det blir fort ekstra vanskelig når den ene finner en ny partner. Masse følelser involvert. Men om du vil, så er det vel ingenting som kan stoppe deg. Anonymkode: 2538d...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #10 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med å begynne å ligge med eksen sin litt fast igjen, der dere faktisk ble sammen igjen? 4-5 mnd siden bruddet. Kun sporadisk kontakt, ligget sammen et par ganger. Men nå har vi avtalt å ligge sammen "fast". Var sterke følelser der fortsatt når det ble slutt. Vi ble enige, men jeg angret med en gang, mens han var bestemt på at avgjørelsen av riktig. Anonymkode: 5f2dd...953 Vi hadde vært fra hverandre i to år, før vi begynte å pule 🥳 Nå har vi vært sammen i to nye år straks og har aldri hatt det bedre! Men vi hadde (har 😅) en liten gutt sammen da og et forhold på hmmm 8-9 år før det .. Men det var preget av mye drama. Vi trengte de to årene for å vokse hver for oss, tror jeg. Som sagt, vi har aldri hatt det bedre enn nå. Anonymkode: ae678...e3e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #11 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg og eksdama mi gjorde det slutt for rundt 1 år siden. Forrige fredag når jeg leverte barna til henne så ble jeg der til barna var lagt også i det jeg skulle dra så begynte vi å råkline i gangen. Hun har jo en fyr hun driver på med og de er vel nesten i et ''forhold'' eller noe sånt? og vi klina vel i gangen i rundt 5-6 minutter. Hadde ikke barna vært der så hadde vi garantert hoppa i senga, men jeg tok dro derifra i stedet. Akkurat det minnet meg på om hvorfor jeg ikke tror det kan funke med eksdama igjen, rett og slett at hun roter med meg samtidig som hun er i et forhold. Anonymkode: 043db...f53 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #12 Skrevet 8. oktober 2020 Selv ikke god sex kan fikse opp i gamle problemer. Har man god sex og godt vennskap kan man være mer motivert til å jobbe med problemene. Ta det ved roten og jobb med det som ødela dere sist. Anonymkode: bc31a...447
Gjest Hef Skrevet 8. oktober 2020 #13 Skrevet 8. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og eksdama mi gjorde det slutt for rundt 1 år siden. Forrige fredag når jeg leverte barna til henne så ble jeg der til barna var lagt også i det jeg skulle dra så begynte vi å råkline i gangen. Hun har jo en fyr hun driver på med og de er vel nesten i et ''forhold'' eller noe sånt? og vi klina vel i gangen i rundt 5-6 minutter. Hadde ikke barna vært der så hadde vi garantert hoppa i senga, men jeg tok dro derifra i stedet. Akkurat det minnet meg på om hvorfor jeg ikke tror det kan funke med eksdama igjen, rett og slett at hun roter med meg samtidig som hun er i et forhold. Anonymkode: 043db...f53
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #14 Skrevet 8. oktober 2020 Oi.. Har dere snakka om klininga etterpå?? Hva sier hun evt? Anonymkode: 5f2dd...953
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #15 Skrevet 8. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv ikke god sex kan fikse opp i gamle problemer. Har man god sex og godt vennskap kan man være mer motivert til å jobbe med problemene. Ta det ved roten og jobb med det som ødela dere sist. Anonymkode: bc31a...447 Det er det jeg håper skal skje Anonymkode: 5f2dd...953
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå