Gå til innhold

Spiser om natten! Plis hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste månedene hatt et veldig merkelig og pinlig problem. Jeg våkner om natten halv-våken og spiser alt jeg finner av mat. Dette går veldig utover vektnedgangen min og jeg tror jeg kunne gått ned en del mer om dette ikke skjedde Når jeg våkner om morningen angrer jeg alltid veldig og dropper da frokost og lunsj for å kompansere for det jeg spiste om natten, noe som igjen går utover energinivået mitt på jobb. 

Noen som har opplevd det samme? Og noen med råd til hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: 8d20f...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke dropp frokost og lunsj, spis nok gjennom hele dagen så du ikke våkner sulten på natten. 

Anonymkode: 6b62b...f48

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dropp måltider. Spis gjerne noe om kvelden som hjelper mot å bli sulten om natten (protein og litt fett), som f.eks et egg.

Anonymkode: 3c819...fa5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ville du ha spist om du skulle ha fulgt planen du har for vektnedgang?

Anonymkode: ce324...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje ikke så rart at du våkner og spiser på nettene om du dropper frokost og lunsj. Da må du jo bli sulten.

Får du i deg nok kalorier i løpet av timene du er våken? Tenker ikke på lette kalorier slik som bakevarer og søtsaker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har samme problem. Hos meg er det angst relatert. Jeg bruker mat for å døve følelser, så når ting blir litt mye skjer det

jeg peller å våke til mens jeg spiser og tenke hvorfor gjøre jeg dette? Jeg er jo ikke sulten 

jeg må jobbe med mitt forhold til mat hele tiden. Men det er vanskelig å bryte et livs lang mønster over natten ..

Anonymkode: 67b7d...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...