Happylife Skrevet 8. oktober 2020 #1 Del Skrevet 8. oktober 2020 Noen er som har ikea dobbeldyne? Hvor kjøper du sengetøy? Ikea dobbeldyne er 240x220 og det største de har på kid osv er 200x220. En gang jeg var på kid for å kjøpe laken så sa hun i butikken at det var salg på sengetøy, men da svarte jeg at jeg hadde ikea sin dobbeldyne. Hun kunne fortelle at dynetrekket de hadde på 200x220 passet til de. Hun sa det kun høres merkelig ut og det synes jo jeg også. Noen som har prøvd ut dette? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Del Skrevet 8. oktober 2020 Jeg kjøper sengetrekk på ikea. Fant nettopp ut at myyk.no og selger trekk til ikea-dyne. (jeg ville aldri kjøpt på KID og tatt sjansen på at de passet) Anonymkode: 91b53...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Del Skrevet 8. oktober 2020 Jeg har kjøpt i egyptisk bomull på Kid, som var 220*240, det er kanskje et år siden. Har ikke sett det etterpå. Myyk.no sjekket jeg med for en stund tilbake, da hadde de ikke 220*240 men ville vurdere det dersom det var flere som etterlyste. Så fint hvis de faktisk har laget. Anonymkode: 2b2b7...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 8. oktober 2020 #4 Del Skrevet 8. oktober 2020 Jeg kjøper fra Ikea 😄 Enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Del Skrevet 8. oktober 2020 Dyne du beskriver er vel ikke dobbeltdyne, men King size? Hadde ikke kjøpt sengetøy med mål 200x220 mangler 40 cm, blir litt klumpete. Anonymkode: d47af...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jeg kjøper fra IKEA da jeg liker hvite bomullssett og ikke forstår hvorfor det trenger koste makspris, som det gjerne gjør hos andre leverandører 😂 Anonymkode: 84952...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Del Skrevet 9. oktober 2020 Hm Home selger også trekk som passer, da dette er svenske størrelser 😊 Anonymkode: 7e2fa...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 11. oktober 2020 #8 Del Skrevet 11. oktober 2020 Ikea har i utgangspunktet kun egne størrelser på sengetøy slik at du skal måtte kjøpe trekk hos dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå