AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 En i familien blir veldig sint på barna sine. De bor noen timer unna, men vi besøker dem ofte i helger og ferier. Når vi er med dem er det kjefting konstant. Hun snakker ned barna sine, og roper omtrent til dem flere ganger om dagen. Jeg skjønner at hun er sliten og lei, for jeg ser at de tre barna kan være utfordrende å håndtere. Men tenker at dette ikke er noen god situasjon for verken barna eller henne. Dette har eskalert de siste årene. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe?? Anonymkode: 31ab6...4ef
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Hvis dere har tid og anledning, kan dere kanskje passe dem noen ganger, om det også det er mulig fra deres side. Anonymkode: 4cabc...f4d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere har tid og anledning, kan dere kanskje passe dem noen ganger, om det også det er mulig fra deres side. Anonymkode: 4cabc...f4d Dette! Anonymkode: 71236...b10
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Kan helsestasjonen gjøre noe for å hjelpe familier som sliter med å håndtere barna sine? Anonymkode: fd35a...851
Matas Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg