AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Er det hot når unge trente menn går i sånne svarte glinsende super trange skinnbukser? Legger og lår er helt trange. En venn av meg går alltid i sånne bukser. Både tøft han gjør det og kjenner jeg blir kåt. Normalt det eller? Kvinne 23 Anonymkode: 19b34...a4b
Gjest Alterego666 Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det hot når unge trente menn går i sånne svarte glinsende super trange skinnbukser? Legger og lår er helt trange. En venn av meg går alltid i sånne bukser. Både tøft han gjør det og kjenner jeg blir kåt. Normalt det eller? Kvinne 23 Anonymkode: 19b34...a4b Jeg har uthevet både spørsmål og svar for deg.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 TS er garantert et hankjønn ute og fisker. Anonymkode: a9917...e7c 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 TS. Jeg er absolutt meg selv og kvinne, ingen grunn til å lyve om det. Jeg har bare feeling at dette er litt fy tema her inne, men også mine venninner syns det er litt sånn kinky og turn off. Derfor anonym for å høre deres syn på menn i trange skinnbukser. Anonymkode: 19b34...a4b
Gjest Alterego666 Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Derfor anonym for å høre deres syn på menn i trange skinnbukser. Det er vel ditt syn som teller for deg?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 Hadde vært fint å slippe å se det. Anonymkode: fe0d0...cf4 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 Tenker at det hadde blitt fryktelig vanskelig å ta typen seriøst om det var en stil han bestemte seg for å gå for. Og i tillegg er jeg 36 og unge menn har jeg vokst fra for ca 10 år siden. Så det er nei over hele fjøla fra meg. Anonymkode: 4f302...079
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #9 Skrevet 8. oktober 2020 Syns jeg kjenner lukta av svett ihjelklemt pung helt hit. Anonymkode: 4f302...079 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #10 Skrevet 8. oktober 2020 Dette minner om tråder som har vært laget før. Anonymkode: d3c08...769 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #11 Skrevet 8. oktober 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at det hadde blitt fryktelig vanskelig å ta typen seriøst om det var en stil han bestemte seg for å gå for. Og i tillegg er jeg 36 og unge menn har jeg vokst fra for ca 10 år siden. Så det er nei over hele fjøla fra meg. Anonymkode: 4f302...079 TS. Det er akkurat hva jeg føler og opplever av andre. Opplever denne holdningen fra mine venninner også. Utad sier jeg ikke så mye, til og med «enig» med mine venninner. Men kjenner jeg skjelver av synet av hans tynne lange lår og legger i trangt skinn. Er deg meg som er unormal? Anonymkode: 19b34...a4b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #12 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært fint å slippe å se det. Anonymkode: fe0d0...cf4 Er du kvinne? Som mann oppleves det enda verre, om det er noen trøst. Kvinner derimot, de kan være alt fra trashy til fantastiske. Anonymkode: 1c573...64d
Gjest Rocka69 Skrevet 8. oktober 2020 #13 Skrevet 8. oktober 2020 Til TS. Du har lov til å ha dine preferanser, og ikke la deg diktere av andre. Hvis du synes unge menn i skinnbukser er flotte, og du blir kåt/betatt - hva så? Gjør som du selv vil. Skader du noen med dette? Er det ulovlig for menn å gå i skinnbukser? Er det ulovlig for kvinner å synes at dette er tøft og sexy, og tenker han har jeg lyst å ha sex med? Det er i hvertfall ikke KG-medlemmer som bestemmer lovgivning i dette landet. Og selv Stortinget ville ikke en gang tatt i saken, for dette ville ha brutt med den Europeisk Menneskerettskonvensjon og FNs Menneskerettskonvensjon. Så lenge du ikke skade andre, så kan du faktisk gå i hva du vil og du kan faktisk like at en mann/gutt går i skinnbukser med loven i hånd. Drit i hva andre mener! Altfor mange skal være politi og bestemme smaken til andre.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #14 Skrevet 8. oktober 2020 32 minutter siden, Rocka69 skrev: Drit i hva andre mener! Altfor mange skal være politi og bestemme smaken til andre. Helt enig i dritinga. Men jeg tror at folk bryr seg mindre enn mange tror, om du er aldri så merkelig i forhold til egen smak. Anonymkode: 1c573...64d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #15 Skrevet 8. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns jeg kjenner lukta av svett ihjelklemt pung helt hit. Anonymkode: 4f302...079 TS, jeg blir tent av både utseende, slanke lange mannebein i trange skinnbukser, gjør meg crazy. Lukten av stramt skinn gjør meg helt yr. Han er singel og han ser min interesse, tror han er ganske så interessert han også. men litt flau for hva mine venninner vil si. Anonymkode: 19b34...a4b
PassionatePatti Skrevet 8. oktober 2020 #16 Skrevet 8. oktober 2020 Personlig synes jeg skinnbukser er "harry", uansett hvem som går med dem.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #17 Skrevet 8. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste kvinner blir vel tent av menn i trange bukser, så trange at man ser omrisset av kuken. Bare ta’n du. Legg’n i bakken og ri til han gjesper etter luft...... Etterpå lar du’n ta deg bakfra....spre beina og svai ryggen......mmmm Anonymkode: d701d...6d1 TS. Er du frekk Eller. Anonymkode: 19b34...a4b
Lorieen Skrevet 8. oktober 2020 #18 Skrevet 8. oktober 2020 Av alle ting som IKKE er turn-on for min del, er trange skinnbukser på en mann helt på toppen av lista. Når det er sagt, så er det helt ok og normalt å tenne på både skinn, lakk, gummi, trange bukser, langt hår, skallethet, barbert pung, urskog og hva som helst. Om du er tiltrukket av det, go for it. (For meg er det åpenbart at trådstarter er en mann, og jeg kjenner igjen skrivemåten fra lignende innlegg tidligere.) 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #19 Skrevet 9. oktober 2020 9 timer siden, Lorieen skrev: Av alle ting som IKKE er turn-on for min del, er trange skinnbukser på en mann helt på toppen av lista. Når det er sagt, så er det helt ok og normalt å tenne på både skinn, lakk, gummi, trange bukser, langt hår, skallethet, barbert pung, urskog og hva som helst. Om du er tiltrukket av det, go for it. (For meg er det åpenbart at trådstarter er en mann, og jeg kjenner igjen skrivemåten fra lignende innlegg tidligere.) TS Ikke alle er bare negative, godt å se det. Klart, mange ulike preferanser vi tenner på. For min del er skinn en turn on. Er absolutt ingen mann, ingen grunn til å lyve om det. Hva andre skriver eller utgir seg for, har jeg ingen formening om og ikke ofret det en tanke. Jeg forteller bare min story her inne. Anonymkode: 19b34...a4b
Katten.2.0 Skrevet 9. oktober 2020 #20 Skrevet 9. oktober 2020 "Liker du eldre menn i åletrange jeans?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå