Gå til innhold

Hindre innsyn?

Kristin

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter noe plastfilm? man kan ha på vinduene for å hindre innsyn... Noen som vet hvor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesten

Mener sambo kjøpte noe sånt på Jernia for ikke så lenge siden for å dekke til soveromsvinduet. Men det var noe skikkelig kliss å få på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Ikea har.. Vi har kjøpt hos en lokal glassmester, det var helt ok pris og helt greit å få på. Bare følg anvisningene fra leverandør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på tv noen som malte surmelk på vinduene for at folk ikke skulle se inn . Det blir ikke surlukt av det heller, sa de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på tv noen som malte surmelk på vinduene for at folk ikke skulle se inn . Det blir ikke surlukt av det heller, sa de.

Det har jeg også hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det må jo bli muggent og grønt etterhvert!? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den IKEA selger er ganske så ubrukelig synes jeg, vi fikk den ikke til å sitte pent i det hele tatt. Men slik film (ala kontaktplast) som de selger feks. hos Jernia er vi godt fornøyde med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes forresten både "maling" og spray som er til dette også, med dem kan man bruke sjablonger og ha små gjennomsiktige motiver langs kanten feks. hvis det skulle være ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den IKEA selger er ganske så ubrukelig synes jeg, vi fikk den ikke til å sitte pent i det hele tatt. Men slik film (ala kontaktplast) som de selger feks. hos Jernia er vi godt fornøyde med.

Var å kjøpte på IKEA i går.. nå er vinduene på badet dekket. Syntes ikke det var vanskelig å få pent. Skar den et par millimetre mindre enn vinduet, den strekker seg litt når en glatter den ut.

Endret av Titti73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...