therese91 Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Hei! Hvor kjøper dere tester? Er midt prøvingen på syklus 2 og går mye testing 😅
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Billig-tester.no ,EBay , wish , normal , apoteket Anonymkode: c8d1c...f11
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Babyplan sine strimmel-tester er bra, de kan kjøpes i større mengder fra billige-tester.no, blant annet. Fra apotek liker jeg best Lloyds pharmacy og Clear Blue. Anonymkode: 9fe19...c4f
spinnwild Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Sist kjøpte jeg strimler på erotisk butikk, mest fordi det var der jeg var da jeg kom på jeg trengte. Har også brukt fra wish, ikke opplevd feil resultat med de, men stolte heller ikke 100% på de. De første gangene jeg testet kjøpte jeg sånn typisk graviditetstester (med plastikkholder) på apotek/dagligvarehandel, men de er jo så dyre. Legen min mener at alle tester i norge er like bra som de de selv bruker på legekontoret.
Amatariel Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Kjøper strimler på billige-tester.no og staver og digitale på Ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå