AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Er det normalt at jenta lukter vondt nedentil? Jeg fingret ei jente og det luktet på fingrene mine, lukten gikk ikke vekk etter dusjen. Det tok en dag før lukten var helt borte. Jeg er jomfru hvis dere lurte. Anonymkode: 0389f...a89
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Nei dette hørtes ikke normalt ut, trenger ikke være dårlig hygiene ,det kan være bakteriell vaginose foreksempel. Det er normalt sett veldig lite lukt Anonymkode: 87489...77b 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Det skal ikke lukte vondt, men det skal ikke være luktfritt heller og lukta kan definitivt sitte igjen på fingrene lenge, litt etter hvor kåt dama er, hvor lenge hun har vært det og hvor i syklusen hun er 🙂 Anonymkode: 3e6b2...8e3 15
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Vondt og vondt, men det er en forskjell på hvor man er i syklusen. Kan være sykdom, eller hun er rett før eller etter mensen. Anonymkode: 70462...df4 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Frisk skal den lukte litt som yoghurt, om den luktet mer som reke så er det nok en ubalanse. Anonymkode: 8fe92...926 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 Det kan også henge sammen med dårlig hygiene. Noen tror at de ikke skal vaske seg med såpe, men en mild såpe må til for at man skal bli ren, det holder ikke kun med vann. Anonymkode: d2aa4...50f 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 Hun har nok bakteriell vaginose og trenger en antibiotikakur. Anonymkode: a5a64...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal ikke lukte vondt, men det skal ikke være luktfritt heller og lukta kan definitivt sitte igjen på fingrene lenge, litt etter hvor kåt dama er, hvor lenge hun har vært det og hvor i syklusen hun er 🙂 Anonymkode: 3e6b2...8e3 Mener du helt seriøst at kjønnslukta skal sitte igjen på hendene etter at man har vasket seg? Det har jeg aldri opplevd, selv om jeg har hatt bakteriell vaginose. Anonymkode: 382f0...946 1
AnonymBrukern Skrevet 8. oktober 2020 #9 Skrevet 8. oktober 2020 Det skal ikke lukte vondt og hvertfall ikke så vondt at det ikke går av i vasken!! 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #10 Skrevet 8. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan også henge sammen med dårlig hygiene. Noen tror at de ikke skal vaske seg med såpe, men en mild såpe må til for at man skal bli ren, det holder ikke kun med vann. Anonymkode: d2aa4...50f Dette er tull. Selv en mild såpe kan gi irritasjon og ubalanse. Rent vann i passe temperatur holder. Bruk dusjen. Anonymkode: 833ac...fa0 16
Fioljenta Skrevet 8. oktober 2020 #11 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg har hatt sånn bakteriell vaginose. Det lukter råtten fisk. Og jeg kunne lukte det gjennom klærne i løpet av dagen. Det kan ikke sammenlignes med noe annet. Samtidig var det mer utflod - mannen min trodde først jeg var lysten hele tiden. 😂 Men, til vanlig er det også litt lukt der. Jeg liker ikke lukten. Mannen min elsker den. Hvis fingrene har vært der nede, så kan jeg lukte det - også etter en dusj (hvis jeg lukter ordentlig etter). Lukten varierer dessuten gjennom syklusen min. Noen ganger er det nesten ingen lukt. Andre ganger mer. Det lukter også mer hvis det blir litt hett (f.eks. i sola, under trening eller i sengen). Vi har ikke blomster nedentil, sa da er det naturlig at det ikke akkurat lukter blomster der tenker jeg. Jeg har ikke erfaring med andre jenter enn meg selv, så jeg kan egentlig bare fortelle ut fra min erfaring. Og hos meg er det normalt med litt lukt. Forresten, hos meg blir det mer lukt hvis jeg bruker såpe der nede (også intimsåpe). Jeg spurte gynekologen for noen år siden, og hun anbefalte vask med kun vann. Og ikke for ofte - da kan du skade slimhinnene. 12
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #12 Skrevet 8. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det normalt at jenta lukter vondt nedentil? Jeg fingret ei jente og det luktet på fingrene mine, lukten gikk ikke vekk etter dusjen. Det tok en dag før lukten var helt borte. Jeg er jomfru hvis dere lurte. Anonymkode: 0389f...a89 Det skal lukte av vagina/vulva. Mange tror at det skal vaskes med masse såpe og lukte blomster og parfyme det nede, der er ikke slik det er. En vagina skal lukte vagina/vulva. Det lukter litt ... ubeskrivelig. Litt søtt, litt surt, litt metall, litt bittert, litt salt, litt skarpt. Det er en egen lukt. Ikke blomster, men vagina/vulva. Bruker begge ordene vagina og vulva, da de henger litt sammen. Saftene som kommer ut fra vagina er med på å lage lukten. Lukten kan vaskes bort, men det krever litt. Lukten sitter enda igjen på egne fingre selv etter å ha vasket hendene. Trenger litt mer skrubbing til for å få bort lukten. Anonymkode: 7edbc...ffb 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #13 Skrevet 8. oktober 2020 Sikker på at du fingret riktig hull? Anonymkode: e1fdd...c12 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #14 Skrevet 8. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du helt seriøst at kjønnslukta skal sitte igjen på hendene etter at man har vasket seg? Det har jeg aldri opplevd, selv om jeg har hatt bakteriell vaginose. Anonymkode: 382f0...946 Ja, det mener jeg helt seriøst. Det er vanlig. Anonymkode: 3e6b2...8e3 9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #15 Skrevet 8. oktober 2020 Var det etter sex? Det er ikke unormalt at underlivet kan lukte litt småvondt etter sex på grunn av ubalanse i bakteriefloraen Anonymkode: 62699...425 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #16 Skrevet 8. oktober 2020 Det skal jo lukte, men ikke direkte vondt (men det kommer jo ann på nesen som lukter). Det skal lukte kjønn - men ikke råttent/veldig fisk etc - det kan være bakteriell vaginose pga for mye vasking etc. Men etter en hel dag så luker det jo ofte svett da, om man har trent etc. Men etter dusj skal det ikke lukte mye, kun vanslig kjønn. Anonymkode: 82f20...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #17 Skrevet 8. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal lukte av vagina/vulva. Mange tror at det skal vaskes med masse såpe og lukte blomster og parfyme det nede, der er ikke slik det er. En vagina skal lukte vagina/vulva. Det lukter litt ... ubeskrivelig. Litt søtt, litt surt, litt metall, litt bittert, litt salt, litt skarpt. Det er en egen lukt. Ikke blomster, men vagina/vulva. Bruker begge ordene vagina og vulva, da de henger litt sammen. Saftene som kommer ut fra vagina er med på å lage lukten. Lukten kan vaskes bort, men det krever litt. Lukten sitter enda igjen på egne fingre selv etter å ha vasket hendene. Trenger litt mer skrubbing til for å få bort lukten. Anonymkode: 7edbc...ffb Dette!! Anonymkode: 82f20...7ba 4
Anoia Skrevet 8. oktober 2020 #18 Skrevet 8. oktober 2020 Og så kan man lukte sterkere om man har drukket f.eks kaffe eller spist sterkt krydret mat etc 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #19 Skrevet 8. oktober 2020 Sikkert ei dame fra kg ts, kvinneguiden damene vasker seg ikke med såpe, skyller seg kun med vann både i vagina og rumpa Anonymkode: d32ab...cf2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #20 Skrevet 8. oktober 2020 Når alt er i orden med meg lukter jeg romtemperert yoghurt naturell med litt bomullseim. Lukta sitter ikke igjen på fingrene. Anonymkode: a6725...a14 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå