AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Hvordan får dere etterbetaling? Hvordan går dere frem for å få det? Hvordan gjøres det? Kan noen skrive ned hele prossessen til meg her hva som skjer. Jeg skal søke om ung uføre (er syk) og har hørt om etterbetaling og lurer på hvordan jeg skal gå frem for å få det? Anonymkode: 81c44...5fb
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Om du har gått på aap uten ung uføre tillegget har du rett på etterbetaling for dei årene du har vert på aap. men tar opp mot 8 mnd etter godkjent uføre. Anonymkode: 03f4c...cea
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du har gått på aap uten ung uføre tillegget har du rett på etterbetaling for dei årene du har vert på aap. men tar opp mot 8 mnd etter godkjent uføre. Anonymkode: 03f4c...cea Så når jeg søker om ung uføre og hvis jeg får ung uføre, kommer etterbetalingen automatisk etter 8 mnd? eller må jeg søke på nytt om etterbetaling? først søke ung uføre, så søke på nytt etterbetaling? Tusen takk for svar ! Ts Anonymkode: 81c44...5fb
Anoia Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg fikk etterbetalt automatisk da jeg fikk innvilget Ung Ufør-tillegget. Man trenger ikke å søke om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå