Gå til innhold

Jeg vurderer å leve et dobbelt liv, hemmelig eskorte pike. Har dårlig råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du undervurderer hvor mange menn som voldtar.

Anonymkode: b5d45...292

Hva definerer du som voldtekt? 

Anonymkode: 614d6...047

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har overhode ikke føkket opp livet mitt. Har ett supert liv idag med en god utdannelse, lite gjeld og ektemann .

Anonymkode: 78069...8e5

Da har du hatt usannsynlig flaks. 60009 er 15-30 ligg pr måned? Hvor lenge?

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva definerer du som voldtekt? 

Sex uten samtykke. Via fysisk makt, psykisk mainpulasjon, trusler, løgner etc.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Alterego666 skrev:

Da har du hatt usannsynlig flaks. 60009 er 15-30 ligg pr måned? Hvor lenge?

Hvor lenge hva da? 

Gjest Alterego666
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge hva da? 

Hvor mange måneder.

Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Hvor mange måneder.

Husker ikke nøyaktig hvor lenge jeg holdt på, men var i underkant av 2 år til sammen ( fikk altså ikke inn over 60 000 hver måned , men det var det høyeste jeg kom opp i )

Gjest Alterego666
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke nøyaktig hvor lenge jeg holdt på, men var i underkant av 2 år til sammen ( fikk altså ikke inn over 60 000 hver måned , men det var det høyeste jeg kom opp i )

Det blir mange sexpartnere og mye knulling med lite begjær.

Jeg stoler på deg når du sier du ikke har fått negative konsekvenser av det.

Likevel; som en som ser på seg selv som veldig liberal, jeg ville hatt mine tvil dersom jeg hadde begynt å date deg. Jeg liker ikke å si det, men jeg ville nok det. Å selge sex er nok en hard limit for meg.

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Er svært få menn som voldtar. Kvinner gjør det også, men de slipper billigere unna enn menn. De missbruker oftere psykisk mens menn er mere fysisk.

Anonymkode: ae3fa...207

Ja, og så? Irrelevant. Typisk voldtektsmenn å generalisere sånn - for det er nettopp det du er om vi skap bruke din retorikk (som for så vidt er helt ræva - ta et kurs eller noe).

Anonymkode: ae1a7...baf

• Liker 2
Skrevet
På 8.10.2020 den 3.36, AnonymBruker skrev:

Det er nok mulig å leve ett hemmelig liv ja . Men det er ikke bare bare å bli voldtatt på daglig basis. Det må du tenke på. Dette er ikke pene menn som oppfører seg man har sex med. Det er menn som vil gjøre med deg hva de ikke kan gjøre med partnerene sine.  Gjør litt research før du velger dette. Les hva andre har gått gjennom, det er ikke solskinnshistorier akkurat.

Anonymkode: 01c8b...269

Voldtatt?! Ikke pene menn?! Beklager å måtte poppe ignoranse-boblen din, men forskning viser at sexkjøpere er alle typer menn, i alle aldre, og fra alle samfunnslag. Den ene kunden kan være rørlegger, den neste aksjemegler, og plutselig står det en politiker der også.

At man må tenke seg godt om er selvsagt riktig.

Skrevet
På 8.10.2020 den 11.01, AnonymBruker skrev:

Hva forventer du å tjene på dette ts? Mitt inntrykk er at jenter har helt urealistiske forventninger om hvor mye man tjener på sexsalg

Anonymkode: 0eb9b...982

Hvor har du det inntrykket fra?

Skrevet
På 8.10.2020 den 2.35, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg fattig. Har alt for lite penger. Hver gang etter jeg har betalt alle regninger har jeg såvidt penger til mat. Vurderer å leve et dobbelt liv, det ene livet hvor jeg er meg selv og det andre hemmelige livet som eskorte pike eller få en sugar daddy. Dette er jo sykt at jeg skriver, men jeg har begynt å tenke på det. Om jeg gjør det så skal jeg sminke meg anderledes, bruke falske øyevipper og parykk (limes på), og dikte opp et annet navn for meg selv. Ingen skal få vite om det, bare min hemmelighet. Har hørt om jenter som har levd et slikt dobbelt liv og ingen fant ut om det. Mitt spørsmål er, hva er best; Luksus eskorte eller vanelig eskorte pike? Og hva tenker dere om dette? Tror DERE det er mulig å ha et annet hemmelig liv helt i skjul?

Anonymkode: c69be...b9c

Det aller første du skal gjøre er å skrive ned setningen du har i headingen her, og bytte ut ett av ordene med to synonymer. 

1. Jeg vurderer å leve et dobbelt liv hemmelig hore har dårlig råd

2. Jeg vurderer å leve et dobbelt liv hemmelig prostituert har dårlig råd

Ser det fremdeles ut som noe du vil vurdere?

Hilsen en som synes det er helt feil å "forfine" prostituert-begrepet til å kalle det for "eskortepike". Det høres liksom så fint ut. Men det man egentlig er, er hore og prostituert. Altså en som selger sex for penger. 

Anonymkode: 6ee48...ea4

• Liker 3
Skrevet
On 10/8/2020 at 9:39 AM, AnonymBruker said:

Ring 22400040...

Anonymkode: cc739...2e7

Ring 815-493-00

Anonymkode: 3b816...e1a

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex uten samtykke. Via fysisk makt, psykisk mainpulasjon, trusler, løgner etc.

Hva er etc? Så f. eks hvis jeg sier at min pikk er 17 cm, men i realiteten er den 19 cm, så voldtar jeg henne? 😁😁

Skrevet

huff her var den mange Kari Jaquesson'er som har null empati og uttaler seg deretter.

Anonymkode: 85441...646

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør dette ved siden av en helt ok betalt jobb. Har en del gammel gjeld og er snart ferdig med den. Har holdt på i ca 2 år, tjente 90.000 det første året og nesten 200.000 det neste. 

Har flere faste kunder som betaler alt fra 3500 for en time opp til 15.000 for en natt. Har ikke møtt nye på 6 mnd og har det helt fint som jeg har det nå med min kundekrets. 

Er forøvrig 35, har en mastergrad og ser helt ok ut, ikke superpen men helt grei i utseende ☺️

Anonymkode: a8bf2...dc9

• Liker 1
Skrevet
På 8.10.2020 den 21.53, AnonymBruker skrev:

"Det eldste yrket er det samme som alle dyr har: samling og jakting av mat."

Det er ikke et yrke men noe alle mennesker må gjøre for å leve. Forskjellen er at Ola Nordmann går i butikken og handler.

Aha, hvor mye du vet... klok du.

Anonymkode: a569d...967

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør dette ved siden av en helt ok betalt jobb. Har en del gammel gjeld og er snart ferdig med den. Har holdt på i ca 2 år, tjente 90.000 det første året og nesten 200.000 det neste. 

Har flere faste kunder som betaler alt fra 3500 for en time opp til 15.000 for en natt. Har ikke møtt nye på 6 mnd og har det helt fint som jeg har det nå med min kundekrets. 

Er forøvrig 35, har en mastergrad og ser helt ok ut, ikke superpen men helt grei i utseende ☺️

Anonymkode: a8bf2...dc9

Planer du om å si til mannen din at du er prostituert?

• Liker 1
Skrevet

Gjorde dette en periode i 20 årene 

Jeg fikk ingen dårlige opplevelser, brukte siden sex dating, fikk hundrevis av mld fra alle typer menn (ikke ekle gamle griser som mange sier her) dette kan være naboen din, sjefen din osv helt vanlige menn som vil ha helt vanlig sex, ingen behandlet meg dårlig. Fikk 1200 for 15 min ca. 

Du må høre på magefølelsen og ikke treffe noen du ikke liker, er du heldig får du kanskje et par faste kunder. 

Et tips er å si at du har en person som passer på deg og kjører deg, det kan nok luke ut de som ønsker å være voldelige eller ikke betale. 

Jeg er ikke preget på noen måte idag, annet enn at jeg nok ser litt anderledes på menn, da jeg nå vet hvor mange som er villige til å betale for sex med unge jenter..  

Anonymkode: b7c8d...4b0

Skrevet

@Nøste~ Hvor gammel er du, og hvor gammel var du da du gjorde det? Hva tok du i pris?

Anonymkode: 96411...4df

Skrevet
On 10/8/2020 at 12:47 PM, AnonymBruker said:

Her er det ikke snakk om å være fattig, men å leve et overdådig liv med shopping, sminke, designer ting tenker jeg. Er SJOKKERT av at NORSKE jenter som har de beste forutsetninger av alle kvinner i hele verden i det hele tatt vurderer dette i det hele og store. Hvor er foreldrene og holdningene???

Instagram. Snapchat. Blogg. Se og Hør. VG. 

Anonymkode: 6f343...6f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...