Nøste~ Skrevet 8. oktober 2020 #41 Skrevet 8. oktober 2020 Tja, kommer an på hvor glad du er i sjela di. Har selv gjort det tidligere en periode. Det fucker virkelig med det mentale, du skal være ganske stødig psykisk for ikke å få deg en knekk og selv da er det store sjanser for at du får bivirkninger. Jeg fikk store mentale problemer av dette, kombinert med noe annet i tillegg som ikke har med dette tema å gjøre. Du kan tjene gode penger på kort tid. Men være villig til å ha sex med feite, gamle menn og menn med problemer av en eller annen sort. Utro menn som skriver til sin intetanende kjæreste vil du også oppleve en del av. Har du gjort det mange nok ganger vil du ende som et tomt skall før eller siden. 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #42 Skrevet 8. oktober 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: 12 000 kr. ekstra i måneden, for å ligge med 4 menn i måneden, opptil 48 nye menn i året (med mindre TS klarer å skaffe seg noen få faste kunder)? Det vil jeg si er småpenger for det TS i så fall må utsette seg for. Anonymkode: b7a37...3fe NYE? Jeg har de samme kundene hver gang. Er det som er tipset. Anonymkode: 1ace0...3d6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #43 Skrevet 8. oktober 2020 25 minutter siden, Nøste~ skrev: Tja, kommer an på hvor glad du er i sjela di. Har selv gjort det tidligere en periode. Det fucker virkelig med det mentale, du skal være ganske stødig psykisk for ikke å få deg en knekk og selv da er det store sjanser for at du får bivirkninger. Jeg fikk store mentale problemer av dette, kombinert med noe annet i tillegg som ikke har med dette tema å gjøre. Du kan tjene gode penger på kort tid. Men være villig til å ha sex med feite, gamle menn og menn med problemer av en eller annen sort. Utro menn som skriver til sin intetanende kjæreste vil du også oppleve en del av. Har du gjort det mange nok ganger vil du ende som et tomt skall før eller siden. Du passet jo ikke til det, du gjorde det kanskje for ofte også. Alle har forskjellig erfaring, som alt annet i verden. Timelønna vil du aldri kunne matche uansett yrke, så lett valg for min del. Styrer alt selv også. Anonymkode: 1ace0...3d6
Nøste~ Skrevet 8. oktober 2020 #44 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du passet jo ikke til det, du gjorde det kanskje for ofte også. Alle har forskjellig erfaring, som alt annet i verden. Timelønna vil du aldri kunne matche uansett yrke, så lett valg for min del. Styrer alt selv også. Anonymkode: 1ace0...3d6 Gratulerer? Du er en av minoritetene som har dette som kall i livet og elsker det. Ingen vet hva framtiden vil bringe, uansett hvor sikker du er på deg selv i dag 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #45 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg har levd dette hemmelige livet selv. Hadde såvidt penger til mat for meg selv og barnet mitt etter regningene var betalt. Skrapet sammen til to varme middager i uken (billig!), slik at h*n skulle ha «normale» måltider som andre barn. Trengte vi klær var det nesten krise. Så det å selge seksuelle tjenester ble til slutt min redning en liten periode når det var som verst. Jeg var svært forsiktig med hvem jeg valgte å møte (godt voksne menn, norske, osv). Brukte kik som platform for kommunikasjon da den er anonym. Jeg angrer ikke, og hadde heldigvis ingen vonde opplevelser. Bare anbefaler å være forsiktig, og ikke la deg overtale kun fordi noen tilbyr deg mye penger. Høres noe for godt ut til å være sant, er det som regel det! Anonymkode: 417e4...2b4 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #46 Skrevet 8. oktober 2020 5 minutter siden, Nøste~ skrev: Gratulerer? Du er en av minoritetene som har dette som kall i livet og elsker det. Ingen vet hva framtiden vil bringe, uansett hvor sikker du er på deg selv i dag Kall i livet? Nei. Jeg startet med det pga så muligheten til å kombinere sex og penger, kan også velge selv hvem man vil ha sex med. Så var heldig å møtte etpar stk som er mine faste, flotte menn som gir meg god sex. Anonymkode: 1ace0...3d6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #47 Skrevet 8. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har levd dette hemmelige livet selv. Hadde såvidt penger til mat for meg selv og barnet mitt etter regningene var betalt. Skrapet sammen til to varme middager i uken (billig!), slik at h*n skulle ha «normale» måltider som andre barn. Trengte vi klær var det nesten krise. Så det å selge seksuelle tjenester ble til slutt min redning en liten periode når det var som verst. Jeg var svært forsiktig med hvem jeg valgte å møte (godt voksne menn, norske, osv). Brukte kik som platform for kommunikasjon da den er anonym. Jeg angrer ikke, og hadde heldigvis ingen vonde opplevelser. Bare anbefaler å være forsiktig, og ikke la deg overtale kun fordi noen tilbyr deg mye penger. Høres noe for godt ut til å være sant, er det som regel det! Anonymkode: 417e4...2b4 Viktig å vise at dette kan gå ann. Blir så lei av de som skal hate alle som selger sex. Det morsomte er jo HVEM som kjøper...en av mine faste er b-kjendis. Anonymkode: 1ace0...3d6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #48 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her er det ikke snakk om å være fattig, men å leve et overdådig liv med shopping, sminke, designer ting tenker jeg. Er SJOKKERT av at NORSKE jenter som har de beste forutsetninger av alle kvinner i hele verden i det hele tatt vurderer dette i det hele og store. Hvor er foreldrene og holdningene??? Anonymkode: ae3fa...207 Kvinner er samme over hele verden Anonymkode: 614d6...047
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #49 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kvinner er samme over hele verden Anonymkode: 614d6...047 Til salgs? Anonymkode: 40d77...219
Prøver18 Skrevet 8. oktober 2020 #50 Skrevet 8. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg fattig. Har alt for lite penger. Hver gang etter jeg har betalt alle regninger har jeg såvidt penger til mat. Vurderer å leve et dobbelt liv, det ene livet hvor jeg er meg selv og det andre hemmelige livet som eskorte pike eller få en sugar daddy. Dette er jo sykt at jeg skriver, men jeg har begynt å tenke på det. Om jeg gjør det så skal jeg sminke meg anderledes, bruke falske øyevipper og parykk (limes på), og dikte opp et annet navn for meg selv. Ingen skal få vite om det, bare min hemmelighet. Har hørt om jenter som har levd et slikt dobbelt liv og ingen fant ut om det. Mitt spørsmål er, hva er best; Luksus eskorte eller vanelig eskorte pike? Og hva tenker dere om dette? Tror DERE det er mulig å ha et annet hemmelig liv helt i skjul? Anonymkode: c69be...b9c Jeg sier herregud kjør på! Jeg ville gjort akkurat det samme 😃❤️
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #51 Skrevet 8. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er samme over hele verden Anonymkode: 614d6...047 Selvsagt ja. Bare de på norske jenter. De kan studere, jobbe, investere, men allikevel velger de den enkleste veien, å selge sin kropp. Bare håper at noen samler informasjon om slike, jeg vil ikke dele livet mitt med/date med noen som har solgt seg selv/solgt nakenbilder på only fans osv. Anonymkode: 614d6...047
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #52 Skrevet 8. oktober 2020 45 minutter siden, AnonymBruker said: Viktig å vise at dette kan gå ann. Blir så lei av de som skal hate alle som selger sex. Det morsomte er jo HVEM som kjøper...en av mine faste er b-kjendis. Anonymkode: 1ace0...3d6 Nå må du gi deg, du begynner å høres ut som en hallik som prøver å rekruttere sårbare kvinner inn i sex industrien. Man kan hate sex industrien uten å hate de som selger sex. Samme som man kan hate barne arbeid uten å hate barn. Anonymkode: 01c8b...269 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #53 Skrevet 8. oktober 2020 Hvorfor kun norske kunder? Er det en slags garanti for noe jeg ikke har fått med meg ? Tar dere gentest først , eller hva?😅 Anonymkode: f8f14...6a2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #54 Skrevet 8. oktober 2020 Menn vil definitivt bruke din "hemmelige identitet" som pressmiddel for å få deg til å gjøre hva de vil. De vil også forsøke å filme akten uten ditt samtykke. Aldri stol på menn. Anonymkode: c642d...7ea 2
Missk89 Skrevet 8. oktober 2020 #55 Skrevet 8. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor kun norske kunder? Er det en slags garanti for noe jeg ikke har fått med meg ? Tar dere gentest først , eller hva?😅 Anonymkode: f8f14...6a2 Kulturforskjeller og kvinnesynet er grunnen til at det er tryggere. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #56 Skrevet 8. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Menn vil definitivt bruke din "hemmelige identitet" som pressmiddel for å få deg til å gjøre hva de vil. De vil også forsøke å filme akten uten ditt samtykke. Aldri stol på menn. Anonymkode: c642d...7ea Horer respektere ikke seg selv så er ikke rart menn ikke respekterer horer. Anonymkode: 40d77...219
Gjest Alterego666 Skrevet 8. oktober 2020 #57 Skrevet 8. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg holdt på så tjente jeg opptil 60 000 i måneden ( slutta vel for 10 år siden ) Anonymkode: 78069...8e5 Ikke mer for å føkke opp livet sitt!?
WonderWomaan Skrevet 8. oktober 2020 #58 Skrevet 8. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du pen da? Ingen betaler for å ha sex med mindre pene. Anonymkode: d4b8e...37e Jo det gjør de, hva folk synes er pent er veldig individuelt... 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #59 Skrevet 8. oktober 2020 synes du skal finne deg en bedre betalt jobb, eller søke støtte hos NAV. sexsalg er alltid feil. Anonymkode: 57193...da8 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #60 Skrevet 8. oktober 2020 Hva med å starte litt mer uskyldig så ser du om psyken din tåler det? Jeg prøvde selge naken bilder, uten ansiktet mitt for noen år tilbake. Hadde også i tanker om å selge sex ...vel, jeg er ikke laget for den slags. Angret året etterpå at jeg sendte sånne bilder altså! Kan ikke tenke meg sex nå med andre, tror jeg hadde følt meg ekkel og hadde vært redd for å bli avslørt ... Anonymkode: 7bdf8...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå