Missk89 Skrevet 8. oktober 2020 #21 Skrevet 8. oktober 2020 60+? Dere aner ikke hvor mange menn det er i 30-50årene godt gift med familier som bruker eskorter. TS om du gjør dette så må du være sikker på at psyken din klarer det. 99% av dem du møter er greie folk men du har en 1% som ikke er ålreite... Møt heller ikke menn av utenlandsk opprinnelse eller folk som du ikke kan søke opp eller oppgir navnet sitt. Sett din egen sikkerhet og komfort over dems, føler du ikke at det er greit så drar du. Inncall er tryggere, da er du på eget territorium hvis det skulle skje noe og du kan ha overtaket. ALDRI gi etter for press. Prisene bestemmer du selv, mest normale er 3000-3500kr pr time. Og det er fullt mulig å tjene en god del ekstra i mnd på dette. Ser det er flere her som har vært igjennom det her inne, anbefaler på det sterkeste at du har en person som vet det, slik at vedkommende vet hvor du er til enhver tid. Men igjen, dette er ingen dans på roser og i koronatider er dette å selge sex forbudt. 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #22 Skrevet 8. oktober 2020 Har du vurdert å gjøre noe online istedenfor? onlyfans, eller streaming (plexstorm)? Det vil kreve litt jobb og tid å bygge seg opp fans, men vil tro at det er mye tryggere en å gjøre andre mennesker til lovbrytere. Anonymkode: bf5df...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #23 Skrevet 8. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg fattig. Har alt for lite penger. Hver gang etter jeg har betalt alle regninger har jeg såvidt penger til mat. Vurderer å leve et dobbelt liv, det ene livet hvor jeg er meg selv og det andre hemmelige livet som eskorte pike eller få en sugar daddy. Dette er jo sykt at jeg skriver, men jeg har begynt å tenke på det. Om jeg gjør det så skal jeg sminke meg anderledes, bruke falske øyevipper og parykk (limes på), og dikte opp et annet navn for meg selv. Ingen skal få vite om det, bare min hemmelighet. Har hørt om jenter som har levd et slikt dobbelt liv og ingen fant ut om det. Mitt spørsmål er, hva er best; Luksus eskorte eller vanelig eskorte pike? Og hva tenker dere om dette? Tror DERE det er mulig å ha et annet hemmelig liv helt i skjul? Anonymkode: c69be...b9c Vel, du fant jo ut av at disse jentene levde et dobbeltliv så noen fant jo til slutt ut av det. Du vil på et eller annet tidspunkt bli avslørt. Anonymkode: 980e0...d33 1
Gjest Chroma Skrevet 8. oktober 2020 #24 Skrevet 8. oktober 2020 Det må da finnes andre måter du kan tjene ekstra på?
-Titania- Skrevet 8. oktober 2020 #25 Skrevet 8. oktober 2020 Kjære deg, jeg skjønner at det er svært fortvilende å ha dårlig råd. Jeg er helt sikker på at det finnes andre muligheter til å tjene penger her i Norge enn at du må selge kroppen din. 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #26 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg gjorde det for en liten periode, samme grunn som deg. Jeg både angrer og ikke angrer. Første møte var greit. Fikk følelsen av at "Det var da ikke så ille, det kan jeg gjøre igjen". Jeg hadde et møte med en som vi endte med å sitte å bare prate i 3t. Han sa han var fornøyd bare med det, men endte med sex på slutten da jeg ikke følte det var riktig at han betale så mye for bare prat. Han var en veldig fin og sjenert mann. Jeg solgte også bilder og truser. Ble faktisk kjent igjen fra en fra datingapp. Du kan gjøre ditt beste med å prøve å holde det hemmelig, men du må være forberedt på at det kan komme ut. Jeg skiller det ganske greit, og har ikke fått noe varige men av det, men jeg tar meg i å tenke på det noen ganger. Det er absolutt ingen lett jobb. Du kan ha grenser ja, men noen vil prøve å presse de grensene litte gran. Du vil gjøre ting du kanskje ikke helt er gira på, det er bare sånn det er. Du kan være hard og risikere å ikke få jobb. Mange vil ha noe de ikke får hjemme, mange er gifte. Noen ganger er det uskyldig nok (kun onanering foran hverandre), noen vil stappe så mye de klarer inne i deg, andre er opptatt av latex, andre vil bli dominert. Hadde en som ville komme å vaske hos meg mens jeg skulle være ekstremt nedlatende mot han. Det vil være de som er gift, de som er single men ikke får seg noe, de som har "rare" ting de vil leve ut, men som regel er den store felles nevneren at alle vil være så anonyme som mulig. Jeg har alltid funnet sex work interessant, og etter jeg selv prøvde det så har jeg stor respekt for de som klarer det. Ulempen er at du vil ikke klare å ha et forhold når du gjør dette, og du vil alltid ha litt noia for at noen skal finne det ut. Det kan være letttjente penger, men det koster deg på andre plan. Mange vanlige menn vil prøve å prute på pris, og komme opp med mange grunner til at de skal betale mindre, ikke fall for det. Lykke til Anonymkode: b85d5...7df 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #27 Skrevet 8. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du pen da? Ingen betaler for å ha sex med mindre pene. Anonymkode: d4b8e...37e Selvfølgelig gjør de det. Anonymkode: 7b7fd...d8c 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #28 Skrevet 8. oktober 2020 Her er det ikke snakk om å være fattig, men å leve et overdådig liv med shopping, sminke, designer ting tenker jeg. Er SJOKKERT av at NORSKE jenter som har de beste forutsetninger av alle kvinner i hele verden i det hele tatt vurderer dette i det hele og store. Hvor er foreldrene og holdningene??? Anonymkode: ae3fa...207 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #29 Skrevet 8. oktober 2020 En ting er alt det andre nevner med selve opplegget som kan være tøft psykisk, men bare det å holde noe sånt skjult for alle, ikke ha noen å snakke med om det, ikke ha noen å fortelle det til om du har det vanskelig, eller opplever noe fælt, skjule hvor du er og hvor du har vært og hvor pengene kommer fra. Det må være veldig vanskelig det også! Anonymkode: 35a32...21a 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #30 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg synes dette hørtes ut som en veldig god og gjennomtenkt idé TS. Ingenting er så gøy og godt som lettjente penger uten noen risiko. Anonymkode: d841e...b9e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #31 Skrevet 8. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes dette hørtes ut som en veldig god og gjennomtenkt idé TS. Ingenting er så gøy og godt som lettjente penger uten noen risiko. Anonymkode: d841e...b9e Du glemte ironiflagget🤨 Anonymkode: ae3fa...207 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #32 Skrevet 8. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært eskortepike. Har gått helt fint med meg. Man bestemmer tjenestene sine selv. Sil ut utenlandske menn og menn som du ikke kan søke opp på nett. Anonymkode: e6b32...c36 Jeg gjør også dette etpar ganger pr mnd, trives med det. Har faste menn jeg møter, disse er vanlige familiemenn som trenger spenning i hverdagen. Sexen er også bra. 1 time siden, Missk89 skrev: 60+? Dere aner ikke hvor mange menn det er i 30-50årene godt gift med familier som bruker eskorter. TS om du gjør dette så må du være sikker på at psyken din klarer det. 99% av dem du møter er greie folk men du har en 1% som ikke er ålreite... Møt heller ikke menn av utenlandsk opprinnelse eller folk som du ikke kan søke opp eller oppgir navnet sitt. Sett din egen sikkerhet og komfort over dems, føler du ikke at det er greit så drar du. Inncall er tryggere, da er du på eget territorium hvis det skulle skje noe og du kan ha overtaket. ALDRI gi etter for press. Prisene bestemmer du selv, mest normale er 3000-3500kr pr time. Og det er fullt mulig å tjene en god del ekstra i mnd på dette. Ser det er flere her som har vært igjennom det her inne, anbefaler på det sterkeste at du har en person som vet det, slik at vedkommende vet hvor du er til enhver tid. Men igjen, dette er ingen dans på roser og i koronatider er dette å selge sex forbudt. Helt enig med deg! Men hold det i LITEN skala, ikke bli hekta på pengene. Er der de fleste dreper seg psykisk, altfor mange kunder. Holder på alle dager med mange menn hver dag, galskap. Ikke rart man blir ødelagt psykisk da. Min regel er maks 1 i uken. Anonymkode: 1ace0...3d6 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #33 Skrevet 8. oktober 2020 Monter kamera med skylagring lett synlig ved inngangsdøra, da vet kunden hva som gjelder, og du har bokstavelig talt balletaket på han. Anonymkode: cc739...2e7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #34 Skrevet 8. oktober 2020 Om datteren min blir hore dreper jeg meg selv. Hvordan kan man leve med den skammen? Anonymkode: 40d77...219 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #35 Skrevet 8. oktober 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: Her er det ikke snakk om å være fattig, men å leve et overdådig liv med shopping, sminke, designer ting tenker jeg. Er SJOKKERT av at NORSKE jenter som har de beste forutsetninger av alle kvinner i hele verden i det hele tatt vurderer dette i det hele og store. Hvor er foreldrene og holdningene??? Anonymkode: ae3fa...207 Norske jenter? Tror du virkelig det er mange av dem? Anonymkode: d1707...3af 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #36 Skrevet 8. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om datteren min blir hore dreper jeg meg selv. Hvordan kan man leve med den skammen? Anonymkode: 40d77...219 Du får drepe deg selv i skam da. Du bestemmer virkelig ikke hva din datter skal gjøre og har ingen rett med å true henne med å ta ditt eget liv om hun skulle bli sexarbeider. Anonymkode: 78069...8e5 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #37 Skrevet 8. oktober 2020 Hvor mye tjener man på sånt da? Er jo ikke noe vits dersom du ikke tjener noe særlig. Anonymkode: 0ab38...dff 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #38 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye tjener man på sånt da? Er jo ikke noe vits dersom du ikke tjener noe særlig. Anonymkode: 0ab38...dff Da jeg holdt på så tjente jeg opptil 60 000 i måneden ( slutta vel for 10 år siden ) Anonymkode: 78069...8e5 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #39 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye tjener man på sånt da? Er jo ikke noe vits dersom du ikke tjener noe særlig. Anonymkode: 0ab38...dff Opp til deg selv det. 3000kr for ca 1time. 1 gang i uken da blir jo hele 12 000kr ekstra hver mnd! Så ja, det hjelper SINNSYKT 🙂 Derfor du bør finne en mann du liker å ha sex med..... Anonymkode: 1ace0...3d6 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #40 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opp til deg selv det. 3000kr for ca 1time. 1 gang i uken da blir jo hele 12 000kr ekstra hver mnd! Så ja, det hjelper SINNSYKT 🙂 Derfor du bør finne en mann du liker å ha sex med..... Anonymkode: 1ace0...3d6 12 000 kr. ekstra i måneden, for å ligge med 4 menn i måneden, opptil 48 nye menn i året (med mindre TS klarer å skaffe seg noen få faste kunder)? Det vil jeg si er småpenger for det TS i så fall må utsette seg for. Anonymkode: b7a37...3fe 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå