AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg føler meg fattig. Har alt for lite penger. Hver gang etter jeg har betalt alle regninger har jeg såvidt penger til mat. Vurderer å leve et dobbelt liv, det ene livet hvor jeg er meg selv og det andre hemmelige livet som eskorte pike eller få en sugar daddy. Dette er jo sykt at jeg skriver, men jeg har begynt å tenke på det. Om jeg gjør det så skal jeg sminke meg anderledes, bruke falske øyevipper og parykk (limes på), og dikte opp et annet navn for meg selv. Ingen skal få vite om det, bare min hemmelighet. Har hørt om jenter som har levd et slikt dobbelt liv og ingen fant ut om det. Mitt spørsmål er, hva er best; Luksus eskorte eller vanelig eskorte pike? Og hva tenker dere om dette? Tror DERE det er mulig å ha et annet hemmelig liv helt i skjul? Anonymkode: c69be...b9c 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Det er nok mulig å leve ett hemmelig liv ja . Men det er ikke bare bare å bli voldtatt på daglig basis. Det må du tenke på. Dette er ikke pene menn som oppfører seg man har sex med. Det er menn som vil gjøre med deg hva de ikke kan gjøre med partnerene sine. Gjør litt research før du velger dette. Les hva andre har gått gjennom, det er ikke solskinnshistorier akkurat. Anonymkode: 01c8b...269 35
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nok mulig å leve ett hemmelig liv ja . Men det er ikke bare bare å bli voldtatt på daglig basis. Det må du tenke på. Dette er ikke pene menn som oppfører seg man har sex med. Det er menn som vil gjøre med deg hva de ikke kan gjøre med partnerene sine. Gjør litt research før du velger dette. Les hva andre har gått gjennom, det er ikke solskinnshistorier akkurat. Anonymkode: 01c8b...269 Ja, man kan jo få inntrykk av at det nesten er glamorøst å være eskorte ,en det er like farlig og fælt som det er å jobbe som prostituert, bare minus gata. Det må finnes en annen måte ts? Når det er sagt, mange lever dobbeltliv. Anonymkode: 069ce...f6f 15
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Kun de som virkelig har bra kropp / er unge tjener bra på dette , men kan ha sin pris psykisk . tenk godt over hva du gjør . Anonymkode: 5d815...a4d 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Er du pen da? Ingen betaler for å ha sex med mindre pene. Anonymkode: d4b8e...37e 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 Høres ut som en bra plan for å kjapt bedre økonomien. Men vil anbefale at du går for eldre menn på 60+. De har som regel bedre økonomi, er mer spandable og er romslige varme personer. Et viktig poeng er også at deres libido er mye mindre enn yngre menn, som ofte vil rundpule seg så mye at du føler deg som en voldtatt puledokke. Anonymkode: 421b5...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 Forsøk heller selge undertøy, fotbilder, nakenbilder eller lignende Anonymkode: 3ad90...367 15
Gjest Alterego666 Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 Verdens dårligste grunn for å beslutte å føkke opp psyken sin.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #9 Skrevet 8. oktober 2020 Når man ikke ser ulempene så kan det sikkert virke fristende å prostituere seg. Det er første senere man kan få reaksjoner. Og da kan det bli et tøft liv... TS: Å være en hore kan kanskje fungere som en seksuell fantasi. Virkeligheten er nok dessverre noe ganske annet. Anonymkode: af4f5...6f2 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #10 Skrevet 8. oktober 2020 Er det mulig å synke lavere? Anonymkode: 40d77...219 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #11 Skrevet 8. oktober 2020 Ring 22400040... Anonymkode: cc739...2e7 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #12 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg har vært eskortepike. Har gått helt fint med meg. Man bestemmer tjenestene sine selv. Sil ut utenlandske menn og menn som du ikke kan søke opp på nett. Anonymkode: e6b32...c36 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #13 Skrevet 8. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kun de som virkelig har bra kropp / er unge tjener bra på dette , men kan ha sin pris psykisk . tenk godt over hva du gjør . Anonymkode: 5d815...a4d Man må ikke være veldig ung. Finnes nok av jenter i slutten av tjueåra som har sugar daddys, er like mye måten de er på som er viktig. Anonymkode: b8d19...3de
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #15 Skrevet 8. oktober 2020 Du kan nok treffe på veldig ulikt klientell og jeg tror nok opplevelsene kan variere noe enormt. Jeg hadde behov for å ''henge'' med noen utenfor kretsen min, så jeg endte med å ta kontakt med ei norsk jente som også har dette som hemmelighet. Hun kom hjem til meg og vi hadde avtalt å bare være sammen i en times tid og prisen ble avtalt på forhånd. Det endte med at vi ble sittende å snakke i 5 timer. 😮 Det viste seg at behovet mitt ikke var sex, men noen andre enn de jeg omgås daglig/ukentlig. Nå møtes vi jevnlig for å bare prate og jeg føler på en måte at jeg har fått en ny venn (nei, betaler ikke for å møtes) En annen ting du bør tenke på TS er hva du bør forvente av de eventuelle kundene dine. - Munnhygiene og hygiene generelt. - Ta imot penger før dere i det heletatt begynner. - Vær nøye på å ha en plattform som sørger for at du kan forholde deg anonym. (whats app) osv. - Sil ut folk du ikke ønsker å møte (eksempelvis kan du skrive; søker etniske norske menn fra 28 - 54 f. eks) Og vurder virkelig om psyken din takler dette. Anonymkode: e4121...83a 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #16 Skrevet 8. oktober 2020 Hva forventer du å tjene på dette ts? Mitt inntrykk er at jenter har helt urealistiske forventninger om hvor mye man tjener på sexsalg Anonymkode: 0eb9b...982 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #17 Skrevet 8. oktober 2020 En venninne ble gjengvoldtatt av en gjeng på hotell. Hun trodde at hun bare skulle treffe en kunde. Hun ville også ha xtra penger. De stappa mye rart i alle åpningene at hun slet med å gå lenge etterpå. Ikke verdt risken. Anonymkode: 34edf...e2f 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #18 Skrevet 8. oktober 2020 Off, så trist at dårlig økonomi leder deg ut i salg av deg selv Anonymkode: 1920d...e43 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #20 Skrevet 8. oktober 2020 For 8 år siden var det en som hadde fått tilbud om 10.000 for sex, og dette var svaret mitt til henne. Det anbefales å lese dette før du tenker mer på saken - bare fantasien setter grensene for hva man kan tjene penger på, og det er mulig å tjene penger på langt mer elegante og sofistikerte måter enn å være eskorte. Man skal nemlig selge veldig, veldig mye sex for å tjene like mye som kunstneren som limte en banan til veggen med et stykke tape, og solgte kunstverket for 120.000 dollar . Anonymkode: 5d0ef...801 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå