Gå til innhold

Er det bare jeg som opplever økt sexlyst i 40-årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klager absolutt ikke. Det er faktisk veldig befriende, men er det andre som har opplevd det samme?

Anonymkode: 53e7e...6dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ganske vanlig for damer. Barna er blitt og begynner å bli selvgående, så man har plutselig tid til seg selv, samt at man er blitt voksen nok til å tenke på for mye tull, og bare nyte. 

Motsatt er vanlig for menn. 

Anonymkode: 77314...446

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Det stemmer godt med min erfaring med kvinner 40+.
Det er helt herlig!

Skrevet

Nei, det er så visst ikke bare deg. Jeg onanerer 2-3 ganger om dagen, mot tidligere kanskje 1-2 ganger i uka, kan bli kåt utenom det også. Og jeg slipper meg løs og nyter mye mer også. 

Anonymkode: 881b1...255

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ganske vanlig for damer. Barna er blitt og begynner å bli selvgående, så man har plutselig tid til seg selv, samt at man er blitt voksen nok til å tenke på for mye tull, og bare nyte. 

Jepp !  Og derfor bytter vi (mange av oss) til yngre menn   😜

• Liker 1
Skrevet

Haha, helt til dere merker at det skorter intellektuelt og selvsikkert.

Er 50+ og damer 40+ er bare helt rå, og mange i den alderen foretrekker oss «gæmliser».

Anonymkode: 50945...253

Skrevet

Nei overhodet ikke.

min peak var i 20-30 årene. 40+ har vært tørke så langt og ingen mann tenner meg. Mange forfaller noe voldsomt i 40-årene dessverre.

Anonymkode: 43d64...b05

• 1 måned senere...
Skrevet
På 8.10.2020 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Klager absolutt ikke. Det er faktisk veldig befriende, men er det andre som har opplevd det samme?

Anonymkode: 53e7e...6dd

jeg kjenner også på den, men sex med en trygg erfaren dame rundt 40 er en våt drøm :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Oo,yess!!sexlysten blir bedre med åra

Endret av Linda_
Skrevet

Ja, er samme her. Er 41 nå, og de 2-3 siste årene har sexlysten skutt i været. Og jeg nyter sex på en helt annen måte enn før. Det er null prestasjon, bare nytelse. 

Anonymkode: fb6a1...d9f

Skrevet
On 10/8/2020 at 10:04 AM, AnonymBruker said:

Nei, det er så visst ikke bare deg. Jeg onanerer 2-3 ganger om dagen, mot tidligere kanskje 1-2 ganger i uka, kan bli kåt utenom det også. Og jeg slipper meg løs og nyter mye mer også. 

Anonymkode: 881b1...255

Herlig, går ut fra at du er en kåt kvinne....

Skrevet

Du er slett ikke den eneste, har akkurat samme erfaring. Veldig oppløftende oppdagelse 😁

• Liker 1
Skrevet

Nei, sexlysten forsvant gradvis fra midten av 40-årene, og det lever jeg helt fint med. Det er godt å ikke være så opptatt av mannfolk lenger.

Anonymkode: 77099...302

• Liker 1
Skrevet

Merker ingen forskjell, heldigvis, siden det går dårlig med menn etter 35 sånn sett. 

Anonymkode: 63624...79d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Merker ingen forskjell, heldigvis, siden det går dårlig med menn etter 35 sånn sett. 

Anonymkode: 63624...79d

Hvorfor er det dårlig med menn etter 35 ? Du er i din beste alder .

• Liker 1
Skrevet
På 8.10.2020 den 1.40, AnonymBruker skrev:

Ja, og dessverre er jeg gift med en 15 år eldre mann. Vurderer å få meg en elsker. 

Anonymkode: d7343...0ab

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og dessverre er jeg gift med en 15 år eldre mann. Vurderer å få meg en elsker. 

Anonymkode: d7343...0ab

En lever bare en gang ... vurderer det samme som mann .

Anonymkode: dace3...f31

Skrevet

Testo øker østrogen minsker 

• Liker 1
Skrevet
På 12.11.2020 den 13.09, Linda_ skrev:

Oo,yess!!sexlysten blir bedre med åra

Det skal være sikkert og visst! 

Anonymkode: ab807...e3c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...