Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere venn med ex-samboer på Facebook? Var ikke noe traumatisk brudd for meg (jeg valgte å flytte ut). Vi er begge gift og har barn hver for oss nå, men jeg har hele veien sett på oss som gode venner til tross for lite kontakt de siste årene. Blir det rart å sende venneforespørsel etter mange år? Har snakket sammen når vi har møtt på hverandre tilfeldig de siste årene. Han er også kamerat av lillebroren min.

Anonymkode: a9fbd...651

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Why? Litt småkleint kanskje 🙂

Anonymkode: 85395...a03

Skrevet

Flere svar?

TS

Anonymkode: a9fbd...651

Skrevet

Synes ikke det er kleint i det hele tatt. Man var jo tross alt en viktig del av hverandres liv en stund.

Anonymkode: 77175...742

• Liker 4
Skrevet

Rart å Sende forespørsel flere år etterpå, ja.

Anonymkode: 86d22...7f2

• Liker 1
Skrevet

Å beholde hverandre er ikke rart, legge til nå flere år etter er litt rart. 

Anonymkode: 39e01...565

• Liker 6
Skrevet

Synes ikke det er rart i det hele tatt jeg da. Man ønsker hverandre bare godt så det er normalt å ville følge litt med hvordan det går. Det er bare hyggelig. 

Jeg har nesten alle ekser og tidligere flørter på Facebook. Når brudd ikke er dramatisk og det ikke er noen vonde eller såre følelser involvert så ser jeg ikke problemet. Jeg har ennå ikke fått noen reaksjoner på det fra noen. Og jeg dater både kvinner og menn. 

Anonymkode: bb8c0...293

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg hadde vært hans nåværende kone og du  etter mange år sender han forespørsel hadde jeg synes det var merkelig og helt unødvendig

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Selv hadde jeg aldri gjort det, en ting er om dere hele tiden hadde vært venner på FB etter bruddet, men å sende venneforespørsel blir litt kleint. 

Skrevet

Er over 50, og har logisk nok noen eks-kjærester. Er ikke venn på fb med noen, bortsett fra en eks fra tiden på videregående. Er venn med han pga div grupper med gjenforeningsfester fra vgs. Jeg er det minst sjalu menneske på jord, men syns ikke man skal være venn med ex'er av hensyn til den man er i et forhold til nå. Er jo mange eksempler på ekteskap som blir ødelagt pga at en begynner å snakke/fllørte med ex fra ungdomstiden f.eks. Og det er vel totalt unødvendig å være venn med ex. Er jo en grunn til at det er en ex. 

Anonymkode: 30802...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...