AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Har møtt svigermor 1 gang veldig hyggelig. lurer på hva jeg kan kjøpt til hun i bursdags gave. Ikke blomster tusme takk! -jente 19 Anonymkode: 91753...886 1
Mrs.Under Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Bestill noe fra lindajohansen.no, de aller fleste voksne damer er begistra for dette hudpleie/makeup merket. Det koster jo litt, men et godt forhold til svigermor er bra å ha. Eller gå for Rituals produkter, slår også supert an, god håndkrem f.eks. Jeg anbefaler ikke vin når du ikke kjenner henne spesielt godt, kan jo være hun ikke drikker.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 En handkrem, eller god dusjsåpe. Anonymkode: 51178...ec0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 Spør kjæresten. Det er umulig å gi generelle råd, svigermødre har like ulik smak som alle oss andre Forøvrig har jeg aldri kjøpt bursdagspresang til min svigermor - og vi har vært sammen i over femten år Det er mannen som ordner prsang til henne, og skriver mitt navn på. På samme måte som jeg gjør når min mor har bursdag. Anonymkode: 0a20d...116 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #6 Skrevet 12. oktober 2020 Rituals eller en god bok (spør i butikken om bok til svigerbor) Anonymkode: 4b839...64b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå