Gå til innhold

Jan Thomas verden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Flere som liker denne serien  ?

Jeg ELSKER Jan Thomas og kunne tenkt meg å være gift med han, og ser selvfølgelig på alle program han er med i 

Endret av lsklars
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på serien, og for en herlig mann! 

• Liker 2
Skrevet

Når går den? Trodde man måtte ha abo. et sted for å se det. 

Anonymkode: 0d5bf...404

Skrevet

J, vi elsker Jan Thomas!! :)

Anonymkode: cc3fc...57b

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når går den? Trodde man måtte ha abo. et sted for å se det. 

Anonymkode: 0d5bf...404

Dplay :) 

Anonymkode: e1253...20e

• Liker 1
Skrevet

Likte Jan Thomas søker kjærligheten, og tenkte derfor at jeg kom til å like dette programmet, men nei. 
Det er lenge siden jeg har sett noen framstå som så selvopptatt som han gjør i dette programmet. Han snakker om seg selv 100 prosent av tiden. 
Basert på episoden fra Gullruten, forstår jeg dessuten godt hvorfor det er så mye Covid-19-smitte i Oslo og omegn. Masse klemming og null avstand midt under pandemien. Kommer ikke til å se mer på dette programmet. 

Anonymkode: 32342...997

• Liker 9
Skrevet

Synes bilen hans var kul men kanskje litt over the top for å kjøre rundt på norske veier, men liker at han driter i Janteloven. Noen som vet om han er blitt tråkket på av typiske nordmenn som ønsker å prakke på ham janteloven?

Anonymkode: 62442...fc8

• Liker 4
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes bilen hans var kul men kanskje litt over the top for å kjøre rundt på norske veier, men liker at han driter i Janteloven. Noen som vet om han er blitt tråkket på av typiske nordmenn som ønsker å prakke på ham janteloven?

Anonymkode: 62442...fc8

Jo men det blir han sikkert 😕 Tror ikke han bryr seg egentlig, han klarer å leve livet som han vil uansett 😄 

Anonymkode: e1253...20e

• Liker 2
Skrevet
På 8.10.2020 den 6.16, AnonymBruker skrev:

J, vi elsker Jan Thomas!! :)

Anonymkode: cc3fc...57b

Snakk for deg selv.

Anonymkode: 7d2d5...94f

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likte Jan Thomas søker kjærligheten, og tenkte derfor at jeg kom til å like dette programmet, men nei. 
Det er lenge siden jeg har sett noen framstå som så selvopptatt som han gjør i dette programmet. Han snakker om seg selv 100 prosent av tiden. 
Basert på episoden fra Gullruten, forstår jeg dessuten godt hvorfor det er så mye Covid-19-smitte i Oslo og omegn. Masse klemming og null avstand midt under pandemien. Kommer ikke til å se mer på dette programmet. 

Noe mer sykelig  selvopptatt fyr skal man lete lenge etter. Dårlig forbilde for ungdom er han også. Synes han er totalt overeksponert i media.

• Liker 7
Skrevet

For en overfladisk fjott. Den historien med hushjelpen og Madonna-boka var hårreisende. Stakkars dame. Tror han trenger en Tørnquis rundt seg 24/7, jeg.

JT er minst like harry som JAR.

Anonymkode: f1ff4...a7c

• Liker 5
Skrevet

Er Jan Thomas homo?

Anonymkode: 802ae...cbf

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Jan Thomas homo?

Anonymkode: 802ae...cbf

Ja, han er åpen homofil.

Vet ikke når han kom ut av skapet,  men det er det nok noen som vet

Skrevet

Har ikke sett programmet hans, men hører på podcasten med Tørnquist. Og har sett den datingserien der han skulle finne seg kjæreste. Jeg syns J.T virker å ha en fantastisk personlighet. Varm, omsorgsfull, åpen, masse selvironi, humor og en passe dose drøyhet. En helt annen type hva jeg i utgangspunktet hadde sett for meg. At han elsker oppmerksomhet og elsker å snakke om seg selv, syns jeg bare er en del av sjarmen hans. Det gjør han bare litt annerledes enn nordmenn flest. Og han virker dessuten oppriktig interessert i andre mennesker, og deres historier. Så sykelig opptatt av seg selv er han da vel ikke, slik som andre i denne tråden skriver.

• Liker 7
Skrevet
På 8.10.2020 den 9.25, AnonymBruker skrev:

Ja, for det er bare i Oslo folk klemmer hverandre🤣🤣

Anonymkode: 84a46...55c

• Liker 3
Skrevet
På 8.10.2020 den 9.25, AnonymBruker skrev:

Han snakker om seg selv 100 prosent av tiden. 

Hehe... Hadde du forventet noe annet fra et program som heter Jan Thomas' Verden..? 😄

Anonymkode: fdaa3...2b2

• Liker 5
Skrevet

Synes for så vidt at fyren er ok. 

Men, til tider er det for mye k*k og f***e snakk. Blir for dumt av en voksen mann på 50+.

Skrevet

Jan Thomas er en hedersmann!

Anonymkode: 97aa9...9de

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Han er en artig skrue 😊 Mange år i usa har nok formet ham. Men er han for snill med kjærestene sine? Da han var gift var mannen hjemmeværende i mange år før han begynte i firmaet igjen. Da de ble skilt delte Jan Thomas alt i to med ham. Harlem hadde ett rom i bokollektiv før han nå er deleier i studioet og den nye leiligheten de har kjøpt.

Anonymkode: 57d59...302

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2020 den 10.07):

Snakk for deg selv.

Der er jeg faen meg enig. Synes fyren er ekkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...