Gjest jon are Skrevet 26. juli 2005 #1 Skrevet 26. juli 2005 etter mange års rusbruk er nervene tynnslitte og trives best alene eller sammen med de 2 schaeferhundene mine.på en vanlig dag ligger jeg vel på 8,men på dårlige dager ligger jeg på en god 10er. jeg regner med at dere forstår hva jeg mener med Elling,angst,redsel og kullskjærhet. hvor mye Elling-fakter har dere? hilsen jon ar(mors Elling)
Gjest SumoBryter Skrevet 26. juli 2005 #3 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har ikke brukt særlig mye rus, men har blitt kalt Elling fordi jeg er så rar visst... kanskje en 8?
Lestat Skrevet 26. juli 2005 #4 Skrevet 26. juli 2005 2-3 kanskje. Jeg er utpreget sosial, og ikke spesielt "mørkredd" i nye omgivelser/situasjoner. Faktisk godt mulig jeg hadde hatt godt av å være litt mer forsiktig av meg
vixen Skrevet 27. juli 2005 #6 Skrevet 27. juli 2005 Ikke mye, toppen en 3'er på dårlige dager. -viXen-
Morea Skrevet 27. juli 2005 #7 Skrevet 27. juli 2005 2 eller 3 tror jeg. Ganske så sosial og lite nervøs av meg. Plagsomt optimistisk. Det eneste er selskapsleker, da blir jeg helt og fullstendig Elling.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2005 #9 Skrevet 27. juli 2005 Det kommer an på settingen det. Er jeg på diskotek for eksempel har jeg en god 10er allereder, mens på pub kan jeg komme helt ned i 3. Merkelig det her, men sånn samlet sett kommer jeg vel ut på en 6er tror jeg det er realistisk å si.
Gjest Milah Skrevet 27. juli 2005 #10 Skrevet 27. juli 2005 I gjennomsnitt rundt 4 kanskje, men noen ganger helt opp mot 10.. Avhenger veldig av situasjonen og dagsformen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå