engelvinge Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Er Oslo rødt nå? Og gjelder det da også Slependen? Bor i Vestfold og skulle vært på ikea Slependen, men ønsker ikke ta turen hvis det er rødt.
Sermina Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 1 time siden, engelvinge skrev: Er Oslo rødt nå? Og gjelder det da også Slependen? Bor i Vestfold og skulle vært på ikea Slependen, men ønsker ikke ta turen hvis det er rødt. Oslo er vel ca 5 ganger over nivået Norge har satt som rødt for andre land. Det spørs jo hva du mener er rødt nok for deg.
Thaila Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Uff, skulle liksom møte folk på kafe der i dag. Så folk gå rundt med maskene sine og ble litt creepa ut. Har ikke tid eller ork til å bli syk så jeg avlyste like før. kjipt gjort! men hvorfor dra på kafè akkurat nå?
Blekkulfina Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Oslo er rødt ja, på lik linje med X antall andre kommuner rundt om i landet nå. Faktisk er Arendal, Trysil, Øygarden, Hyllestad og Dovre rødere enn Oslo, bare for å nevne noen. 1
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Du kan sikkert helt trygt ta en tur til ikea. Bare bruk munnbind og hold avstand
Sermina Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg ville personlig ikke dratt på Ikea akkurat nå, men det er meg da.
zemer Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 Bærum er også rød nå. Ikea ligger jo rett ved grensa til Bærum.
Anbefalte innlegg