AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Del Skrevet 7. oktober 2020 Dette er ikke en trolletråd. Jeg trodde ikke det var mulig.. Har problemer med mye utflod, så setter ofte inn en tampong før sex. På lørdag drakk vi masse og hadde sex hele natten, søndag og mandag også. Kjente at jeg hadde trøbbel med å få avføring dagene etter, men tenkte ikke mye over det.. Før i dag når jeg var på do, da kom det ut to tamponger.. Jeg skjønner ikke at det går an.. 😔 Andre som har opplevd lignende? Anonymkode: eb0f1...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #2 Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) Hvaa hahaha??? Ble sykt ukomfortabel av å lese dette. Kom tampongene ut med avføringen?? Endret 7. oktober 2020 av AnonymBrukern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Del Skrevet 7. oktober 2020 Du dreit dem ut igjen? Nei, det tror jeg du er den første i verden som har fått til. Kontakt Guinness rekordbok. Anonymkode: 48716...943 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Del Skrevet 7. oktober 2020 De kom ut når jeg presset.. 😔 Av vagina! Anonymkode: eb0f1...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Del Skrevet 7. oktober 2020 Atte hæ? Hadde du tampongene i rumpa da eller? Hvordan i alle dager har du plass til to tamponger og en penis i vagina?? Anonymkode: 7872a...f68 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Del Skrevet 7. oktober 2020 Det er ikke bra å ha i en tampong når du har sex. Kan bli farlig, og du kan bli syk. Google tampongsyken Anonymkode: 705ff...cf4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #7 Del Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De kom ut når jeg presset.. 😔 Av vagina! Anonymkode: eb0f1...c2d Men kjente ikke fyren to tamponger som traff penis eller? Hvorfor har du to tamponger samtidig uansett? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #8 Del Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Atte hæ? Hadde du tampongene i rumpa da eller? Hvordan i alle dager har du plass til to tamponger og en penis i vagina?? Anonymkode: 7872a...f68 Ja, si det... Skjønner virkelig ingenting! Anonymkode: eb0f1...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 7. oktober 2020 #9 Del Skrevet 7. oktober 2020 Så du har så mye utflod at du må bruke tampong?? Det høres ut som du bør ta deg en tur til legen hvis det er tilfellet. Bruke tampong når du ikke blør er vel den kjappeste veien til kjemisk ubalanse i skjeden. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #10 Del Skrevet 7. oktober 2020 Hvordan kan du ha en tampong (for ikke å snakke om to 😳) under sex?? 😬😬😬 Er det ikke vondt? Anonymkode: 59bbd...916 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #11 Del Skrevet 7. oktober 2020 Hadde sikkert glemt en og pakket inn en ny før sex.. Jeg har virkelig ingen aning. Har ikke opplevd dette før, og finn sjokk når det kom ut to tamponger! Og de har vært der i alle fall 3 dager.. Anonymkode: eb0f1...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #12 Del Skrevet 7. oktober 2020 Jeg syntes 1 tampong tar stor plass. Hadde aldri fått inn to. Og hvertfall ikke en penis i tillegg. Og nei, jeg er ikke ung, og flere barn har jeg også. Anonymkode: 575ff...244 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #13 Del Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg syntes 1 tampong tar stor plass. Hadde aldri fått inn to. Og hvertfall ikke en penis i tillegg. Og nei, jeg er ikke ung, og flere barn har jeg også. Anonymkode: 575ff...244 Samme her Anonymkode: 7872a...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. oktober 2020 #14 Del Skrevet 7. oktober 2020 Jeg har opplevd dette, men kun med èn tampong da Var rett og slett på fest som ungdom og ble skikkelig dritings. Hadde sex med kjæresten min som også var på festen på det ene rommet der. Husker knapt denne sexen, så tanken om å ta ut tampongen jeg hadde var nok helt borte. Våknet neste dag helt i ørska. Var egentlig bakfull enda da jeg plutselig utpå ettermiddagen neste dag "fant" tampongen da den kom ut ved et dobesøk. Kom som en skikkelig overraskelse! Rareste følelsen.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #15 Del Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, Amatariel skrev: Jeg har opplevd dette, men kun med èn tampong da Var rett og slett på fest som ungdom og ble skikkelig dritings. Hadde sex med kjæresten min som også var på festen på det ene rommet der. Husker knapt denne sexen, så tanken om å ta ut tampongen jeg hadde var nok helt borte. Våknet neste dag helt i ørska. Var egentlig bakfull enda da jeg plutselig utpå ettermiddagen neste dag "fant" tampongen da den kom ut ved et dobesøk. Kom som en skikkelig overraskelse! Rareste følelsen.... Ja.. Dette er minste type tamponger, om det har noe å si.. Og har nerveskader etter fødsel, så har mindre følelse.. Men, uansett, dette er det merkeligste jeg har opplevd.. Og kjæresten sa ingenting.. Han har ikke stort utstyr heller, og det har vel litt å si.. Anonymkode: eb0f1...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #16 Del Skrevet 7. oktober 2020 Du setter inn en tampong før dere har sex?? Altså.... Anonymkode: 6b710...8ec 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. oktober 2020 #17 Del Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du setter inn en tampong før dere har sex?? Altså.... Anonymkode: 6b710...8ec I mitt tilfelle satt jeg inn en tampong fordi jeg hadde mensen og skulle på fest... at jeg hadde sex skjedde spontant der og da. Tenkte ikke på tampongen fordi jeg var alt for full til å tenke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #18 Del Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du setter inn en tampong før dere har sex?? Altså.... Anonymkode: 6b710...8ec Nei, en stund før.. Har mye utflod 😌 Anonymkode: eb0f1...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #19 Del Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, Amatariel skrev: I mitt tilfelle satt jeg inn en tampong fordi jeg hadde mensen og skulle på fest... at jeg hadde sex skjedde spontant der og da. Tenkte ikke på tampongen fordi jeg var alt for full til å tenke. Det er en helt annen situasjon. Du hadde mensen. Ts setter inn en tampong fordi hun skal ha sex " problemer med mye utflod, så setter ofte inn en tampong før sex." Anonymkode: 6b710...8ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #20 Del Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en helt annen situasjon. Du hadde mensen. Ts setter inn en tampong fordi hun skal ha sex " problemer med mye utflod, så setter ofte inn en tampong før sex." Anonymkode: 6b710...8ec Tar den ut en stund før sex.. Bare slik at det tørker opp litt før, men ble tydeligvis glemt i fylla.. Forferdelig 😔 Anonymkode: eb0f1...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå