Lilletulipan Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Heisann, Kom over denne på Facebook i dag. Skrubb for hodebunnen! Virker forsåvidt ryddig, men er det noen med erfaringer her? Både om leverandør, men også om selve konseptet?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Hei! Har sjampo, balsam og hårkur fra hair lust og liker dem godt, har ikke prøvd den serien eller skrubben som du viser bilde av her da. Er fornøyd med at varene åså kom raskt og i postkassen min. Har prøvd en fra Ikoo (fra lyko) det var en sukkerskrubb, sett at the body shop åså har og i serien green tea Jeg likte konseptet, men jeg tror jeg prøver en børste som maserer sjampoen inn i hodebunnen neste gang, så en på hair lust sin shop. Jeg brukte skrubben for bedre blodsirkulasjon fordi jeg hørte det bidrar til bedre hårvekst (og sikkert lettere siden jeg har langt hår) men jeg tror det kan være godt for mye egentlig. Anonymkode: faccd...272
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Bruker å massere hodebunn med litt olje av og til, da får jeg gjerne belegg under neglene pga oppbygging av talg. Olje løser opp talg, derfor har jeg bedre tro på det. Vasker håret godt etterpå og da holder det at mindre fett noen uker. Har prøvd en skrubbsjampo fra Vichy men syntes ikke det gjorde samme nytta.. Anonymkode: bfb49...55c
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Tull for å tjene enda mer penger. Anonymkode: 7809a...5fa 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 I form av renseshampoo har det effekt. Ikke skrubben, men ingredienser som gjør at håret renses skikkelig innimellom. Bruker man produkter bygger det seg opp produktrester, og en god renseshampoo annenhver uke har veldig god effekt. Favoritten er bumble&bumble sunday shampoo. Jeg har prøvd en med skrubb fra Redken (husker ikke navnet), men var ikke like fornøyd med den. Anonymkode: 99b00...18c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 Scalp detox???? Det er jo bare latterlig, folk vil bedras🤣 Bare det navnet burde være nok til at ingen nærmer seg firmaet noen gang. Anonymkode: 370e0...e82 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå