Handyman_ Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Ja okei, en spesiell overskrift men det er tilfelle. Jeg er en frigjort og leken mann som har truffet en fantastisk kvinne. Vi har vært i sammen i 10 år. Vi har det superdupert herlig på alle måter bortsett fra i sengen... Det vil si, hun er kjempefornøyd, hun får det som hun vil på sin måte, men det er jo stort sett samme greia hver gang. Jeg er alltid på tilbydersiden og vet nøyaktig hva som får henne dit hun vil. Jeg har levd livet tidligere, må vel kanskje si dessverre da. Så jeg savner den utenomjordiske lidenskapen der man virkelig lever seg inn i den deilige seksuelle verden og virkelig byr på seg selv begge veier. Jeg er veldig frustrert da jeg er en veldig seksuell person, har jeg grunn til å være misfornøyd?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Samme her... tror den kan gå begge veier altså. Tror man bare må kommunisere med partneren litt mer om hva man ønsker og sånn, forhåpentligvis så kvikner de litt til kanskje. - K28 Anonymkode: b52a0...b59 5
ella_b Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Banalt svar, men har dere snakket om dette? Har hun verbalt uttrykt at hun ikke ønsker et mer variert sexliv?
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 (endret) Men har du prøvd å gjøre de tingene du ønsker å prøve ut? Snakket med henne om det osv? Jeg hsdde også litt kjedelig sex i en periode, men en dag bare bestemte jeg meg for å ta styringen og prøve meg på det jeg ville og det falt i smak hos partner:) Kvinne i 20 årene Endret 7. oktober 2020 av AnonymBrukern 2
Handyman_ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2020 Ja det trengs en oppklaring i forhold til det, jeg er veldig åpen og har forklart akkurat hva jeg liker og ikke liker. Det er viktig, ellers ville det vært helt urimelig og sagt at jeg kjeder meg i sengen. Og hun digger det jeg gjør med hun, eksempelvis rimming blandt annet, men andre veien så er det det man kan kalle heller tafatt... Har delvis kommet frem til at vi mennesker er veldig forskjellig, noen er mer seksuell og utforskende enn andre. Når hun har fått sin orgasme så må hun rett over på lading... Jeg er mer på den kanalen at denne dagen koser vi oss i sengen, ja hun er endelig med på det, men da blir det via TV på veggen.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Aldri fornøyd. Anonymkode: 6fae7...37b 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 7 minutter siden, Handyman_ skrev: Ja okei, en spesiell overskrift men det er tilfelle. Jeg er en frigjort og leken mann som har truffet en fantastisk kvinne. Vi har vært i sammen i 10 år. Vi har det superdupert herlig på alle måter bortsett fra i sengen... Det vil si, hun er kjempefornøyd, hun får det som hun vil på sin måte, men det er jo stort sett samme greia hver gang. Jeg er alltid på tilbydersiden og vet nøyaktig hva som får henne dit hun vil. Jeg har levd livet tidligere, må vel kanskje si dessverre da. Så jeg savner den utenomjordiske lidenskapen der man virkelig lever seg inn i den deilige seksuelle verden og virkelig byr på seg selv begge veier. Jeg er veldig frustrert da jeg er en veldig seksuell person, har jeg grunn til å være misfornøyd? Også mann og kjenner meg igjen. Hun er superfornøyd med god grunn og jeg er for så vidt "fornøyd" siden jeg kan gjøre "hva jeg vil, når som helst" mer eller mindre, men savner at hun en gang i blant kan gi litt mer og ja, være på tilbudssiden som du sier. Ta litt initiativ og gi meg en god opplevelse rett og slett. Ja, jeg skjønner godt at du kan være litt misfornøyd. Det var litt det samme i forrige forhold her også, og det er ikke lett å snakke om uten at det blir kjipe følelser der hun føler seg "anklaget" eller "dårlig" og slike ting, så jeg har ikke sagt så mye utover hinting. Jeg er også som deg og (tror jeg) vet akkurat hvordan jeg skal få henne til himmelen, og jeg tror hun har kommet fem ganger bare i dag. Jeg liker veldig godt å gi, men synes kanskje det går litt for mye en vei... Anonymkode: d5c31...7f3
Gjest Anonym Bruker Skrevet 7. oktober 2020 #8 Skrevet 7. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her... tror den kan gå begge veier altså. Tror man bare må kommunisere med partneren litt mer om hva man ønsker og sånn, forhåpentligvis så kvikner de litt til kanskje. - K28 Anonymkode: b52a0...b59 Tøvprat !
Handyman_ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2020 Ja det trengs en oppklaring i forhold til det, jeg er veldig åpen og har forklart akkurat hva jeg liker og ikke liker. Det er viktig, ellers ville det vært helt urimelig og sagt at jeg kjeder meg i sengen. Og hun digger det jeg gjør med hun, eksempelvis rimming blandt annet, men andre veien så er det det man kan kalle heller tafatt... Har delvis kommet frem til at vi mennesker er veldig forskjellig, noen er mer seksuell og utforskende enn andre. Når hun har fått sin orgasme så må hun rett over på lading... Jeg er mer på den kanalen at denne dagen koser vi oss i sengen, ja hun er endelig med på det, men da blir det via TV på veggen. -------- Ja det er der vi er. Vi har det ganske likt, jeg blir en smule provosert når hun sier hun er kjempefornøyd, spesielt når jeg har delt hva jeg savner. For det er et savn. Det er faktisk et så stort savn at jeg tenker, skal jeg leve i dette forholdet resten av livet... men så er hun superdeilig og fantastisk på alle andre områder. Vanskelig...
Handyman_ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Men har du prøvd å gjøre de tingene du ønsker å prøve ut? Snakket med henne om det osv? Jeg hsdde også litt kjedelig sex i en periode, men en dag bare bestemte jeg meg for å ta styringen og prøve meg på det jeg ville og det falt i smak hos partner:) Kvinne i 20 årene Ja det har jeg, mange ganger. Men vi er forskjellige som seksuelle vesen, dessverre så er vi på forskjellige nivå. Har i mange år håpet at ting skal gå seg til. Skjer ikke...
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #11 Skrevet 7. oktober 2020 9 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Tøvprat ! Kan du utdype? Anonymkode: b52a0...b59
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #12 Skrevet 7. oktober 2020 4 minutter siden, Handyman_ skrev: Ja det trengs en oppklaring i forhold til det, jeg er veldig åpen og har forklart akkurat hva jeg liker og ikke liker. Det er viktig, ellers ville det vært helt urimelig og sagt at jeg kjeder meg i sengen. Og hun digger det jeg gjør med hun, eksempelvis rimming blandt annet, men andre veien så er det det man kan kalle heller tafatt... Har delvis kommet frem til at vi mennesker er veldig forskjellig, noen er mer seksuell og utforskende enn andre. Når hun har fått sin orgasme så må hun rett over på lading... Jeg er mer på den kanalen at denne dagen koser vi oss i sengen, ja hun er endelig med på det, men da blir det via TV på veggen. -------- Ja det er der vi er. Vi har det ganske likt, jeg blir en smule provosert når hun sier hun er kjempefornøyd, spesielt når jeg har delt hva jeg savner. For det er et savn. Det er faktisk et så stort savn at jeg tenker, skal jeg leve i dette forholdet resten av livet... men så er hun superdeilig og fantastisk på alle andre områder. Vanskelig... Synes det er litt dårlig gjort av henne når du spesifikt sier hva du mangler og likevel så bryr hun seg ikke så lenge hun er fornøyd. Det handler jo om å tilfredstille hverandre. For meg er ikke bare sex at jeg skal ha det digg men å se at jeg klarer å tilfredstille mannen også. I starten var jeg skeptisk mot rimming og anal osv, men prøvde det fordi han ville det. Og angrer ikke på det, det er digg. Prøver alltid ut når han spør om noe og hvis jeg ikke liker det kan jeg bare si ifra, men man må jo prøve da.. 1
Handyman_ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #13 Skrevet 7. oktober 2020 Veldig enig med deg. Og så er iallefall jeg skapt slik at når jeg ser og føler den andre nyter, så får jeg ekstra tenning på det og vil bare gjøre mer av det. 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 7. oktober 2020 #14 Skrevet 7. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du utdype? Anonymkode: b52a0...b59 Utdype hva ?
Handyman_ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2020 Men når det er sagt, har alltid vært i veldig seksuelle forhold der nytelse har stått i fokus. Så da kommer man liksom litt ut av det..
Handyman_ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #16 Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym Bruker skrev: Utdype hva ? 1 minutt siden, Anonym Bruker skrev: Utdype hva ? Hva trenger og utdypes?
Handyman_ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #17 Skrevet 7. oktober 2020 37 minutter siden, ella_b skrev: Banalt svar, men har dere snakket om dette? Har hun verbalt uttrykt at hun ikke ønsker et mer variert sexliv? Ikke banalt, men svaret er, ja hun er fornøyd...
ella_b Skrevet 7. oktober 2020 #18 Skrevet 7. oktober 2020 8 minutter siden, Handyman_ said: Ikke banalt, men svaret er, ja hun er fornøyd... Hun er fornøyd med at du ikke er det..?
Handyman_ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #19 Skrevet 7. oktober 2020 Det virker som at hun kan leve med det ja..
Handyman_ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #20 Skrevet 7. oktober 2020 Hun deler info om venninner som har type som ikke leverer og ler litt av det, jeg ler ikke... I min verden er min kjæreste bortskjemt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå