Gå til innhold

Menn som søker etter mye yngre damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt provosert over at de fleste menn på datingsider søker etter damer som er mye yngre.. helt vanlig at en mann på 45 søker etter damer 20-35🤣 selv om de har barn fra før.. 

Anonymkode: 735d9...680

• Liker 4
Skrevet

Hva har du med det å gjøre da?

Det er bare dine issues som gjør deg provosert av hva andre mennesker som ikke påvirker deg gjør.

Anonymkode: 1ae3b...885

• Liker 1
Skrevet

Det er da ikke noe galt i å søke folk som er yngre... men man må være litt realist.. hvilken ung kvinne vil være sammen med en gammel kar istedenfor en på samme alder eller noen år eldre

• Liker 1
Skrevet

Mens yngre menn søker eldre damer 😆🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 23147...6be

• Liker 2
Skrevet

Tror nok det er mange som er ute etter eventyr - det være seg damer og menn.  At en mann på 45-50 har lyst til å knulle ei på 20 år - er jo en drøm  det.. Blir jo med et knull eller to...   Selv har jeg en kompis som var 30 - traff ei dame som var 58...hun var som et fyrverkeri og han kunne velge 1'ern eller 2'ern.. hun var med..... eneste krav - sikker sex - ville ikke smitte mannen... jah... vet ikke jeg.. er nok ikke bare menn gitt...

Anonymkode: fea99...453

Skrevet

Hva har det å si for deg at de har slike preferanser da?

Anonymkode: 6d503...fba

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir litt provosert over at de fleste menn på datingsider søker etter damer som er mye yngre.. helt vanlig at en mann på 45 søker etter damer 20-35🤣 selv om de har barn fra før.. 

Anonymkode: 735d9...680

Hvorfor gidder du å bruke energi på å bli provosert av det?🙄

Jeg er mann på 47 og søker kvinne mellom 37 og 50, men har blitt sjekket opp av kvinner i 25-35 års alder. Noen av dem har jeg fremdeles kontakt med, men kun vennskap. Ikke forhold.

• Liker 1
Skrevet

Ikke provoserende, bare patetisk..litt midtlivskrise over det hele tenker jeg. Skilt mann 40+ som kjøper seg MC og nå skal ut å finne seg en babe...Blir med tanken for de fleste av dem uansett, da det er få av dem som får det til. 

Etterpå sier de kvinner er kravstore? Kvinnene på 25 er altså kravstore fordi de ikke vil ha en overmoden mann? Men seff skal alle kvinner kalles kravstore..selvom disse mennene avskyr kvinner 30+ som pesten og konkurrerer med "alle" andre menn om de samme damene i 20-årene så innser de ikke at når de alle skal ha 20% av kvinner så blir det tøffere tak. De kvinnene er ikke kravstore,bare fornuftige. Hver gang jeg leser om at kvinner liksom er kravstore så ler jeg.

Anonymkode: 9934e...82e

• Liker 3
Skrevet

Syns det er like greit at de opplyser om det. Greit å vite om en mann kan være en trussel for ens datter. 

Anonymkode: 22a60...aa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...