Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 5 mnd som mates med flaske. Noen ganger stirrer han tomt ut i lufte n/stirrer fjernt på et punkt på veggen som om han er i helt egne tanker. Jeg får lett kontakt med han. Er dette normalt? 

Anonymkode: 30fe4...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det er helt normalt. Jeg ammet min, og han var helt borte under amming. Ingen lyder, bevegelser eller noe gav kontakt, han bare stirret tomt inn i brystkassa mi 😅 De koser seg nok bare med maten!

Anonymkode: 8d355...0e1

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en baby på 5 mnd som mates med flaske. Noen ganger stirrer han tomt ut i lufte n/stirrer fjernt på et punkt på veggen som om han er i helt egne tanker. Jeg får lett kontakt med han. Er dette normalt? 

Ja, dette er normalt og det er også normalt at kvinner sliter med å forholde seg til menn som ser ut i luften. Forhåpentligvis lar du ham få fri til å la tankene fly. Alt for mange damer gir seg ikke: «hva tenker du på?» «er du sur?» «hvorfor er du så fraværende?»

Slutt med disse spørsmålene så blir verden et bedre sted😃👍🙏.

Anonymkode: f5b75...426

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, dette er normalt og det er også normalt at kvinner sliter med å forholde seg til menn som ser ut i luften. Forhåpentligvis lar du ham få fri til å la tankene fly. Alt for mange damer gir seg ikke: «hva tenker du på?» «er du sur?» «hvorfor er du så fraværende?»

Herregud. Dette er en baby. Det kan på ingen måte sammenlignes med en voksen mann.

Anonymkode: 8d355...0e1

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ?

Anonymkode: 20bab...fe9

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjeder du deg i kveld?

Skrevet

Min på 3 mnd gjør akkurat det samme, men her ignorerer han meg omtrent 😂 prøver å ha han vendt mot meg av og til, da holder han øyekontakt hele tiden. 

Anonymkode: 5b449...87b

Skrevet

Ja, tror det. Begge mine var i alle fall sånn når de fikk flaske eller ble ammet😅

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel stor forskjell på en baby og en voksen mann. 

Skrevet

Min baby fader også ut innimellom, også utenom måltider. jeg lurer jo på om det er et anfall. men tror egentlig bare hun faller litt ut. pauser litt eller noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...