Gå til innhold

Datteren min trives ikke i ny leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par uker siden flyttet vi inn i en ny leilighet 2 km unna den gamle. Har flyttet nærmere byen fordi det er mer praktisk mtp jobb og bhg. Men det virker som at datteren min på to år mistrives. Hun ser så lei seg ut, og syns ikke hun er like glad og tilfreds lenger. Er det en sorgprosess over det tapte i forrige leiligheten, mon tro? 

Hun har fått dobbelt så stort rom som den forrige leiligheten og leiligheten er generelt mye større enn den gamle. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få henne til å like leiligheten bedre? Har prøvd å innrede rommet hennes ganske likt som det forrige rommet. 

Anonymkode: d4994...ea9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil gå seg til 🥰

Anonymkode: 43050...e36

• Liker 6
Skrevet

Kan det være at hun bare er sliten etter flytteprosessen? Nye omgivelser og miljø kan jo være litt slitsomt i starten.

• Liker 5
Skrevet

Gi det tid

Anonymkode: 557de...584

• Liker 2
Skrevet

Det går seg nok til, hun er to år, må få litt tid å bli trygg på tenker jeg. :) 

• Liker 1
Skrevet

Kan dere prøve å gjøre noe gøy sammen i de forskjellige rommene? Som selvsagt er noe en toåring kan holde på med. Baking på kjøkkenet, eller noe plastelina eller fingermaling, noe en til en lek på soverommet hennes og kanskje noe dans i stua? Rett og slett det hun liker best å leke med, at dere gjør dette i de forskjellige rommene.. Ikke alt på en gang seff, men mer sånn naturlig. Prøv å lag litt gode assosiasjoner til hvert rom? 

Hun er nok bare sliten og synes det hele er uvant, bare gi det tid. 

Anonymkode: 47e92...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...