Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet, når du er på fest/middag/treffer venner og bekjente....men du egentlig bare vil hjem, ..og bare venter på første mulighet til å komme deg derifra...

Hva sier du? Hva bruker du som unskyldning? Eller sier du det som det er?

Eller sniker du deg bare usett hjem? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan si at jeg er sliten, føler meg dårlig, barnevakten ringte og sa jeg måtte komme hjem osv😂 typiske unnskyldninger

Skrevet

Jeg sier det som det er.

Det er ikke som om de ikke ser det på meg, uansett.

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg en sjelden gang er på byen, så går jeg på do....Så hjem. 

Hvis jeg er i mindre lag, så sier jeg noe om at jeg skal rekke buss/tidlig opp med ungene etc.

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke feiginger som finner på ting.

Si det som det er.

"Nei, nå vil jeg hjem og sove"

"Nei, nå gidder jeg ikke mer"

"Skal bli godt å legge seg, vil ha en så god dag som mulig i morgen"

"Jeg går nå, hadet bra"

etc....ikke la det bli en vane å lyve.

Anonymkode: 069cb...d4d

• Liker 5
Skrevet

Nokså syltynn unnskyldning, men "jeg skal opp og trene i morgen tidlig, så jeg tror jeg drar nå". Ikke direkte løgn for jeg trener gjerne i helgene med mindre jeg legger meg altfor sent. En liten hvit løgn om en gruppetime jeg har meldt meg på funker også 

Anonymkode: 51851...700

Skrevet

Det er forferdelig uhøflig å bare gå uten å si hadet til vertskapet, så det gjør jeg aldri. 

Jeg oppgir som regel ingen grunn, bare sier hadetbra nå må jeg gå, og ferdig med det. 

Anonymkode: 463e7...627

• Liker 4
Skrevet

Hvis jeg er på fest der alle er gått over til overstadig, så kan jeg godt snike meg hjem. Er det en mindre begivenhet så takker jeg for invitasjon og ha det bra! 

Anonymkode: d0357...91b

• Liker 1
Skrevet

-På tide å komme seg hjemover/Nå har jeg gjort mitt for i kveld.

Jeg har aldri vært noe utpreget festmenneske og er som regel av de som drar relativt tidlig, har aldri sett noen grunn til å unnskylde det. Min erfaring er at det ofte er flere som godt kunne tenke seg å gå, men synes det er vanskelig å bryte opp førstog setter pris på muligheten til å kunne slå følge.

Skrevet

Uansett så er det veldig uhøflig å bare gå uten å si i fra til vertskapet.

• Liker 2
Skrevet

På fest hos noen så takker jeg for meg, sier som sant er, enten det er at jeg skal hjem og legge meg eller ut på byn og møte noen.

Om jeg er på et megastort arrangement eller ute på byen med mange, og jeg vet noen er av den slitsomme typen (neeei, ikke gå hjem), så tar jeg fort en liten høyre/venstre og sniker meg ut. Hvis jeg er ordentlig dritings så kan jeg også finne ut når jeg står ute og røyker at dette her går bare ikke, nå må jeg hjem. Sender melding om at jeg dro hjem etterpå. 

Anonymkode: c69d2...1b5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...