Gå til innhold

Del et bilde av din plante, favorittblomst eller bukett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan være en du har dyrket frem hjemme, eller en du har sett i en butikk eller på nett. Hovedsaken er at du
syns den er vakker eller fin på andre vis. Jeg starter med en slik taggete sort tulipan. Jeg er veldig fascinert av
slike litt annerledes blomster. Smaken kan endre seg etter dagsformen, men noen går alltid igjen. Hvilken er din?                                                                                                                                                                              :rodmer: 
black-parrot2.jpg

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Strelitzia er en annen. :)  STRELITZIA_REGINAE.JPG?15848149745e4a9182931904f2abe1c50b-large.jpg?cache
Også kalt for "
paradisets fugl"......

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Strelitzia er en annen. :)  STRELITZIA_REGINAE.JPG?15848149745e4a9182931904f2abe1c50b-large.jpg?cache
Også kalt for "
paradisets fugl"......

Så gøy, det var den jeg skulle legge ut også :)

Skrevet

De er fine! :tommelopp: 

Skrevet

Anemoner. :) anemoner.JPG

• Liker 1
Skrevet

Gladioler...eller.....i desember kan de kalles for gladejuler.... :lur: 
Hadde vært helt nydelig å få en slik bukett overraskende på døren en gang mens en lever...
Big-Promotion-Cut-Gladiolus-bonsai-Flowe

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Spanske margeritter, Forglemmegei og Liljer :)

42295b2ab22b28194c0d19f4cb60eca1.jpgCrimson Fountaingrass (Pennisetum Alopecuroides)  Crimson Fountaingrass (Pennisetum Alopecuroides)  The post Crimson Fountaingrass (Pennisetum Alopecuroides) appeared first on Ideas Flowers.Orientalsk vs asiatisk lilje – Hva er forskjellen mellom asiatiske og  orientalske liljer - Sanne Hager

Endret av AthenaRavenLuna
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

En fin "bukett" ,

Strelitzia og Orkide 

Pictorial Meadows Candy seed mixture for this glorious wildflower meadow10 vakreste blomster i verdenQ. LINDA! Ñ É RE                                                                                                               BJS..VERA S. A.LIMA

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Mhm....nydelige! :jepp: 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

image.png.0ade37b5e473a6c2309f523e6d34f43d.png

image.png.06486b3ae661fecc921c2b92e322db89.png

Ranunkler og georginer er fine og fyldige.

Skrevet

Det er jeg enig i. :)  Jeg liker faktisk også nelliker. De har ufortjent fått stempel som trist begravelsesblomst,
men de er vakre og har mange fine farger. 

1_nellik_historie.jpg

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Monstera Variegata :rodmer: 
sized_img_3237.jpg
De er rådyre å kjøpe. Selv stiklingene (om en får tak i dem) er dyre....men åhh så  fiiine. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

KG er vanskelig med å få la meg laste opp bilder (selv om jeg har «masse plass»). Men Forglemmegei og roser 😍

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Monstera Variegata :rodmer: 
sized_img_3237.jpg
De er rådyre å kjøpe. Selv stiklingene (om en får tak i dem) er dyre....men åhh så  fiiine. :jepp: 

Er det en Monstera adansonii, populært kalt «Monkey mask»?

Skrevet
22 timer siden, Nietsoj skrev:

Er det en «Monkey mask»?

Nei, en monkey mask er mindre og sånn har jeg, men ønsker meg en slik en som på bildet: en "monstera variegata". :jepp: 

Men apemasken finnes også med hvite sjatteringer og jeg holder utkikk etter en slik også. 

Skrevet

epiphyllum german empress

(privat bilde)

empiphyllum german empress.jpg

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

image.thumb.png.a8b9a4b3328b5332b25ab078cccfbb54.png

image.thumb.png.e23cecc437befb9b28f074e3671dd68b.png

Nå for tiden er svibler og amaryllis stjernene i mitt hjem. ❤

Skrevet

Dahlia Creme de cassis dyrket jeg frem fra knoll i sommer. Helt fantastisk! 

image.thumb.png.2b3e043a93940946a589795fc786d547.png

• Liker 2
Gjest Daryl Dixon
Skrevet
firestarter skrev (2 minutter siden):

Dahlia Creme de cassis dyrket jeg frem fra knoll i sommer. Helt fantastisk! 

image.thumb.png.2b3e043a93940946a589795fc786d547.png

Oi, fantastisk! Har du tatt opp igjen knollen så du kan plante igjen til våren? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...