Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er gravid.

Blødde litt to uker etter befruktning. Hadde mye kramper.

Nå 7 uker etterpå har enda ikke periode kommet og er småkvalm.

Hvor vanlig er det å blø helt i starten?? Gjorde du det og hvor mye/lenge?

Anonymkode: 29fd6...f20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig. Jeg gjorde det, og jeg tror omtrent alle andre jeg har snakket med også har blødd i større eller mindre grad. Jeg blødde så masse og hadde så sterke kramper at jeg var HELT sikker på at jeg aborterte. Men gjorde ikke det. Ta en graviditetstest :) 

Anonymkode: eb4df...a95

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Veldig vanlig. Jeg gjorde det, og jeg tror omtrent alle andre jeg har snakket med også har blødd i større eller mindre grad. Jeg blødde så masse og hadde så sterke kramper at jeg var HELT sikker på at jeg aborterte. Men gjorde ikke det. Ta en graviditetstest :) 

Tatt tester, siste for to uker siden. Uke 7 da ca. Den sto på 3+. Hvis jeg aborterte helt i starten der, hadde vel ikke testen vist 3+ så lenge etterpå? Tror du? 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tatt tester, siste for to uker siden. Uke 7 da ca. Den sto på 3+. Hvis jeg aborterte helt i starten der, hadde vel ikke testen vist 3+ så lenge etterpå? Tror du? 

Det aner jeg ikke, har dessverre ikke greie på slikt. Men etter hva jeg har forstått så skjønner man når man aborterer, det er ikke noe man overser pga de store blødningene og smertene. Det er jo noe som heter «missed abortion» da, da er barnet dødt uten at kroppen har fått det med seg - men dette er sjelden. Ville gått til legen og evt fått en ultralyd hvis jeg var veldig bekymret :) 

Skrevet

Du hadde nok ikke fått 3+ på test nå hvis du aborterte i forbindelse med den blødningen i starten. Jeg har hatt blødning (en del, men ikke like mye som vanlig mens) og mye menssmerter i begynnelsen av begge mine svangerskap.

Anonymkode: b967d...832

Skrevet

Veldig vanlig med en hormonell blødning rundt den tiden man venter mens, og testen ville heller ikke slått ut så sterkt om du hadde mistet mange uker tidligere. Tror absolutt at du fremdeles er gravid.

Anonymkode: 0fdb8...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...