Gjest Helene- gjest Skrevet 26. juli 2005 #1 Skrevet 26. juli 2005 Knipe er viktig! Særlig etter en fødsel.... Og nå føler jeg meg rett og slett så slapp nedentil, at jeg ikke er sikker på om jeg kniper riktig. Kan du hjelpe?? Altså: hvordan knipe best mulig? Best liggende, sittende etc? Hvor mange knip om dagen ca. Hvor lenge skal jeg holde hvert knip etc. ALLE tips og råd mottas (ingen ufine riktignok ). Rett og slett det beste tipset DU bruker/brukte! Takk!!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #2 Skrevet 26. juli 2005 Hei! Jeg hadde en veldig hard fødsel og revnet derfor veldig mye. Må av den grunn gå til fysioterapaut for å lære å knipe riktig. Der har jeg et program hvor jeg tar 20 knip tre ganger i døgnet. Jeg ligger og kniper. Skal ta i maksimalt på hvert knip, men trenger ikke å holde knipene så lenge. Tror holdingen er neste steg i opptreningen. Håper dette ble forståelig... Vil bare si at dette er det JEG har fått anbefalt, så det er ikke sikkert det passer for deg. Men en ting er i alla fall sikkert, og det er at det er vedldig viktig å knipe!!!! Mvh meg
Gjest annen gjest med liknende problem Skrevet 26. juli 2005 #3 Skrevet 26. juli 2005 Fysioterapeut for å lære å knipe ordentlig? Å hjelp, om dette viser seg å bli aktuelt for meg, håper jeg ikke dette vil si at jeg må kle av meg for han? (har kun en fysioterapeut her, og det frister IKKE å kle av meg for han akkurat…)
missluna Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 Jeg vet ikke hva som er anbefallt av kniping, men jeg kniper alt jeg kan når jeg skal legge meg om kvelden bare. Jeg kniper i ti sekunder - tar pause i seks sekunder - kniper i ti sekunder - tar pause osv. dette gjør jeg ti ganger, noen ganger mer. Dette gjorde jeg helt fra fødselen av og min sambo er svært fornøyd med resultatet. Jeg tror det er anbefalt at man skal gjøre det oftere og muligens ikek så lenge av gangen, men det er bare om kvelden jeg husker på det, så jeg tar det heller da
^me^ Skrevet 27. juli 2005 #5 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Knipe er viktig! Særlig etter en fødsel.... Og nå føler jeg meg rett og slett så slapp nedentil, at jeg ikke er sikker på om jeg kniper riktig. Kan du hjelpe?? Altså: hvordan knipe best mulig? Best liggende, sittende etc? Hvor mange knip om dagen ca. Hvor lenge skal jeg holde hvert knip etc. ALLE tips og råd mottas (ingen ufine riktignok ). Rett og slett det beste tipset DU bruker/brukte! Takk!! ← se her! fungerer som bare det! http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=11&PNO=51830 http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=11&PNO=51838 disse putter du opp i vaginaen så kniper du rundt dem og prøver og holde på dem, lager mat, handler, henter barna i barnehagen imens . da øver du bekkenmuskulaturen i mens du gjør andre ting. ikke bare blir du strammere men sterkere også slik at du kontrollert kan under sex knipe sammen og slappe av og knipe igjen og jeg skal love deg at DET liker mannfolka! lykke til! Endret 27. juli 2005 av ^me^
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2005 #6 Skrevet 29. juli 2005 Heisann! Jeg er utdannet fysioterapeut. Det er ingen grunn til å kjøpe noen form for hjelpemidler for å lære å knipe. Det er stort sett kun de som revner mye som må gå til fysioterapeut. Her lærer man å knipe, noen bruker et aparat for å lære det. Man trenger ikke å kle av seg foran terapeuten. Siden dette ikke er aktuelt for deg enda skriver jeg ikke mer om det. Spør i så fall hvis du lurer mer. Jeg kan anbefale deg å legge deg på ryggen og putte en finger inn i skjeden og knipe. Dersom du kjenner at det strammer seg rundt fingeren kniper du riktig. En annen måte er å prøve å stoppe tisse strålen på do, dette er kun en test som skal gjøres en gang. Man må ikke bruke det som trening da det kan gå ut over tømmingen av blæra. Andre stillinger å gjøre dette på er firfotstående, sittende, stående, mageliggende med et bein bøyd eller da ryggliggende med bøyde bein. Prøv deg frem og finn ut hvor du føler du får best til å knipe. Dette er veldig individuelt. Knip 10 ganger maksimal kraft, ta en liten pause, knip ti ganger til. GJør dette tre ganger om dagen. Håper dette var forståelig! Spør hvis du lurer. Lykke til!
Gjest Gjest123 Skrevet 31. juli 2005 #7 Skrevet 31. juli 2005 Her fant jeg en link: http://www.iform.nu/Crosslink.jsp?d=1236&a=4749
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå