AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Hei. Har en baby på snart to uker, og pappaen har en uke igjen hjemme før han begynner på jobb igjen. Vi har verdens beste hund som jeg elsker utrolig høyt! Samboeren min har tatt seg av hunden disse ukene da jeg ikke har vært i form etter fødsel. Har såvidt vært med på noen små tisseturer med barnevogn bare for å venne hunden til det. Merker jeg gruer meg og er litt spent på hvordan det blir å være alene med hund og baby. Samboer er borte ca. 12 timer daglig i 2 uker (men har til gjengjeld to uker sammenhengde fri etterpå). Babyen vår er ikke spesielt krevende, men vil ikke ta pupp så mye av tiden går til å prøve å amme, pumpe (blir fort 30 min hver 3. time) og koking av pumpe og kopper.. håper å få til ammingen snart at jeg slipper dette med pumping og styr! Er det noen som har erfaring med hund/baby? Hunden er veldig rolig og snill inne, men trenger et par timer med tur daglig og drar noe i bånd. Kan bjeffe på andre hunder, men ikke alltid.. Noen med erfaring og tips?? Anonymkode: a43b8...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå