AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Skal man holde løst når man trekker huden frem og tilbake eller ta et ordentlig grep med trykk på? Og skal man trekke huden over penishodet eller holde seg under? Takk for svar😘 Anonymkode: 54ee0...d69
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg har vært sammen med flere menn, og dette er det rett og slett ingen fasit på. Du må lære hva hver og en liker. Angående absolutt alt egentlig, ikke bare runking. De foretrekker ulikt i alt fra måte å bli pirret /trigget på til runking, oral og knulling. Hva hver mann liker må du lære deg av å se på respons eller spørre. Jeg har pleid å spørre menn om å få se hvordan de selv runker. Det gir meg en greit pekepinn på hvor de selv legger trykket og fokus, men i det store og hele er det ut fra respons jeg virkelig har lært hva hver av dem liker. Vi kvinner er forøvrig tilsvarende ulike, så bare dumt generelt å tro at det finnes en fasit på ting. Så kan man jo velge å anse det at det ikke finnes fasit som noe vanskelig man egentlig ikke orker å styre så veldig mye med (jeg har opplevd et par slike menn, og det gir ikke akkurat bra sex over tid), eller man kan anse det som spennende å finne ut av hvordan ny partner fungerer. Jeg anbefaler definitivt det siste. Anonymkode: 7e0df...9ae 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal man holde løst når man trekker huden frem og tilbake eller ta et ordentlig grep med trykk på? Og skal man trekke huden over penishodet eller holde seg under? Takk for svar😘 Anonymkode: 54ee0...d69 Lær deg å suge heller Anonymkode: 6df29...22a 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Aldri aldri aldri tørr hånd over hodet. Det er omtrent som å få den revet av. Bruk gjerne glidemiddel. Hvis du ikke vil suge. Anonymkode: 9f62f...a27
Fioljenta Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Hvis du vil gjøre ham godt, bør du eksperimentere litt til du finner det han liker. Kan være lurt å spørre ham. Jeg har funnet ut at så lenge jeg ikke drar forhuden for hardt vekk fra tuppen og er forsiktig med nøttene hans, så er det sannsynligvis ikke vondt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 Be han vise deg Anonymkode: eecc5...ea4 1
Gjest Paramount Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal man holde løst når man trekker huden frem og tilbake eller ta et ordentlig grep med trykk på? Og skal man trekke huden over penishodet eller holde seg under? Takk for svar😘 Anonymkode: 54ee0...d69 Beste tips er at du spør om å få se han gjøre det selv. Alle er forskjellige, kanskje ikke så veldig, men litt. Her er min oppskrift som sikkert fungerer på mange andre også: Du skal hold et løst grep, ikke trykk eller klem. Klemmer du hardt blir det ubehagelig, kuken er følsom spesielt når den er hard, lette fingre er nok. Du trekker huden opp og ned, akkurat over kransen på penishodet og tilbake helt ned igjen. Kransen er det mest følsomme området. Når fingrene går over dette området gir det en veldig god følelse. Du kan godt stramme litt når du er helt nede, dvs trekke litt hardere ned når du er nederst, da stimuleres frenum/frenulum som er den lille "strengen" på undersiden av penishodet. Når du etter hvert skjønner at han er nær ved å komme skal hånden være helt nederst, du skal holde huden stramt nedover. Du trenger ikke gå hele veien opp til penishodet da. Trekk litt hardt ned, slipp litt opp, trekk litt hardt ned, slipp litt opp..helt til han spruter. Av og til kan du gå helt opp med hånden, dersom det tar litt lenger tid en forventet. Når han spruter kan du trekke huden litt lenger opp og øke rytmen, og helt ned igjen, litt hardt, flere ganger med raske bevegelser. Hold huden ganske stram helt nede, omtrent hele tiden, helt til han er tom og synker sammen. Håper du skjønner det meste.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Be han vise deg Anonymkode: eecc5...ea4 Eneste riktige svaret her inne så langt jeg bryr meg. Anonymkode: 06f61...c9a 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #9 Skrevet 8. oktober 2020 Å gjøre det tørt, er i alle fall noe som krever følsomhet, og det viktigste er å ikke strekke forhuden eller strengen for langt. Da er det tryggere å gå på med glidemiddel, eller olje. Ballene kan ofte tåle kraftig massasje, gjerne etter litt oppvarming. Anonymkode: 1b941...32c
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #10 Skrevet 8. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å gjøre det tørt, er i alle fall noe som krever følsomhet, og det viktigste er å ikke strekke forhuden eller strengen for langt. Da er det tryggere å gå på med glidemiddel, eller olje. Ballene kan ofte tåle kraftig massasje, gjerne etter litt oppvarming. Anonymkode: 1b941...32c "Ballene kan ofte tåle kraftig massasje" Eehhm NEI takk! Ballene er man veldig forsiktig med hvis man ikke vet hva man holder på med😅 Anonymkode: d5fe1...f31 2
Gjest Paramount Skrevet 8. oktober 2020 #11 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Ballene kan ofte tåle kraftig massasje" Eehhm NEI takk! Ballene er man veldig forsiktig med hvis man ikke vet hva man holder på med😅 Anonymkode: d5fe1...f31 Enig der, fingring og forsiktig klemming er ok, men klemmes ballene mot hverandre er det natta. Skjønner ikke at så mange snakker om å bruke glidemiddel når de runker, for meg er det bare unødvendig kliss og gir mindre friksjon og følsomhet. Lurt å spørre eieren mao.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #12 Skrevet 8. oktober 2020 42 minutter siden, Paramount skrev: Enig der, fingring og forsiktig klemming er ok, men klemmes ballene mot hverandre er det natta. Skjønner ikke at så mange snakker om å bruke glidemiddel når de runker, for meg er det bare unødvendig kliss og gir mindre friksjon og følsomhet. Lurt å spørre eieren mao. Så du er ikke enig i at man ikke skal ta på penishodet med tørr hånd? Har inntrykk av at de som er omskjært har større behov for glidemiddel.. Anonymkode: bdc9c...b40 1
Gjest Paramount Skrevet 8. oktober 2020 #13 Skrevet 8. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du er ikke enig i at man ikke skal ta på penishodet med tørr hånd? Har inntrykk av at de som er omskjært har større behov for glidemiddel.. Anonymkode: bdc9c...b40 For meg er det ikke noe problem med tørre hender på penishodet, men jeg ser at andre liker det ikke. Det med omskjærte kan sikkert stemme, da de ikke får stimulering fra bevegelsen av egen hud men en annens hånd i større grad enn andre.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #14 Skrevet 8. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du er ikke enig i at man ikke skal ta på penishodet med tørr hånd? Har inntrykk av at de som er omskjært har større behov for glidemiddel.. Anonymkode: bdc9c...b40 Et sammen med en omskåret som ikke har noe imot tørt. Spør eieren, sier nå jeg. Anonymkode: 276e7...016 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #15 Skrevet 8. oktober 2020 15 timer siden, Fioljenta skrev: Hvis du vil gjøre ham godt, bør du eksperimentere litt til du finner det han liker. Kan være lurt å spørre ham. Jeg har funnet ut at så lenge jeg ikke drar forhuden for hardt vekk fra tuppen og er forsiktig med nøttene hans, så er det sannsynligvis ikke vondt. Høres på lydene og kroppsspråket hans også Anonymkode: f3282...7cd
Gjest Warrior Skrevet 8. oktober 2020 #16 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Det kommer an på hvordan han du skal runke liker det. Snakk med han om det og be han vise hvordan han liker det best. Eller bare prøv selv. Endret 8. oktober 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #17 Skrevet 8. oktober 2020 stramt og kjapt grep rett under penishodet gir mest nytelse. er jeg kåt, nyter jeg det uansett hvordan en kvinne runker meg. Anonymkode: 6caa5...f17
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #18 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg ser noen sier løst grep og andre fast, noen vil ha huden over penishode og andre bare opp til. Sakte eller raske bevegelser? blir ikke så mye klokere😂 Anonymkode: 54ee0...d69
Fioljenta Skrevet 8. oktober 2020 #19 Skrevet 8. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser noen sier løst grep og andre fast, noen vil ha huden over penishode og andre bare opp til. Sakte eller raske bevegelser? blir ikke så mye klokere😂 Anonymkode: 54ee0...d69 Hehe... det viser jo at vi er forskjellige og har forskjellige ønsker. 😂 Så du får nesten bare teste - og lytte til tilbakemeldinger (både ord og kroppsspråk). Det mannen min og jeg gjorde, var at jeg samlet inn en haug metoder og så testet vi dem sammen. Det var veldig lærerikt. 💜
911 Skrevet 12. oktober 2020 #20 Skrevet 12. oktober 2020 På 8.10.2020 den 12.24, Paramount skrev: Beste tips er at du spør om å få se han gjøre det selv. Alle er forskjellige, kanskje ikke så veldig, men litt. Her er min oppskrift som sikkert fungerer på mange andre også: Du skal hold et løst grep, ikke trykk eller klem. Klemmer du hardt blir det ubehagelig, kuken er følsom spesielt når den er hard, lette fingre er nok. Du trekker huden opp og ned, akkurat over kransen på penishodet og tilbake helt ned igjen. Kransen er det mest følsomme området. Når fingrene går over dette området gir det en veldig god følelse. Du kan godt stramme litt når du er helt nede, dvs trekke litt hardere ned når du er nederst, da stimuleres frenum/frenulum som er den lille "strengen" på undersiden av penishodet. Når du etter hvert skjønner at han er nær ved å komme skal hånden være helt nederst, du skal holde huden stramt nedover. Du trenger ikke gå hele veien opp til penishodet da. Trekk litt hardt ned, slipp litt opp, trekk litt hardt ned, slipp litt opp..helt til han spruter. Av og til kan du gå helt opp med hånden, dersom det tar litt lenger tid en forventet. Når han spruter kan du trekke huden litt lenger opp og øke rytmen, og helt ned igjen, litt hardt, flere ganger med raske bevegelser. Hold huden ganske stram helt nede, omtrent hele tiden, helt til han er tom og synker sammen. Håper du skjønner det meste. 👏 Akkurat sånn liker jeg også det... Trekk litt hardt ned slik at huden strammes, pluss litt lett massasje på pungen. Kommer som et skudd, men ingen liker det samme. Det er bare å prøve seg fram og se på reaksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå