AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Del Skrevet 7. oktober 2020 Hei Vi har akkurat begynt aa prove, begynner neste/forstkommende syklus og jeg har altsaa faatt tilbud om a ta influensavaksinen imorgen. Bor jeg naar vi skal prove? Har mye allergi/astma saa vanligvis tatt hvert aar men pause ifjor(vi flyttet til utlandet). Tips? Anonymkode: e5707...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. oktober 2020 #2 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Jeg ville tatt den. Influensasesongen har teoretisk allerede startet (uke40) og varer til uke20 neste år. Du er i risikogruppe fra andre trimester, som potensielt kan bli innenfor sesong. FHI har definert en av risikogruppe som: "Gravide i 2. og 3. trimester, og gravide i 1. trimester med annen tilleggsrisiko". Jeg vil påstå astma er en tilleggsrisiko, men kommer kanskje an på alvorlighetsgrad...? Endret 8. oktober 2020 av spinnwild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Del Skrevet 8. oktober 2020 9 hours ago, spinnwild said: Jeg ville tatt den. Influensasesongen har teoretisk allerede startet (uke40) og varer til uke20 neste år. Du er i risikogruppe fra andre trimester, som potensielt kan bli innenfor sesong. FHI har definert en av risikogruppe som: "Gravide i 2. og 3. trimester, og gravide i 1. trimester med annen tilleggsrisiko". Jeg vil påstå astma er en tilleggsrisiko, men kommer kanskje an på alvorlighetsgrad...? Ja, er i risikogruppen til vanlig pga astma men vaert slov med aa ta den de to siste aarene. Men tok den for en time siden Anonymkode: e5707...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå